FORD ESCORT – TEŽE PALJENJE

Prvo da vam zahvalim na odlicnom odgovoru, pomogao mi je. Sad imam slijedeci problem motor dok je hladan upali bez problema i dok malo radi ugasim ga i upalim takoder bez problema. Ali kad je potpuno ugrijan znaci kad se ventilator upali, rashladi motor i iskljuci se, ja ugasim motor i nemogu ga odmah upaliti, tek nakon 20 tak minuta opet pali normalno. Zanima me što bi moglo biti jer je motor polugeneralno ureden: nove karike, glava potpuno obradena, novi ventili, nova brtva glave, novo zupcasto remenje, inace motor odlicno.

VW POLO – PODRHTAVA NA LERU

Radi ser VW Polo 1,3 i coupe , 89. godiste. Prije mjesec dana je promijenjen modul paljenja i odonda zna u ler gasu jako podrhtavati kao da ce se ugasiti. Nije to svaki put. Ponekad radi kao svicarski sat.
Primjetio sam jos jednu razliku u njegovom radu(radi puno bolje) kad otpojim cjevcicu za zrak koja ide na na pocetak grane sa injektorima. Cini mi se kao da je taj dio (nemam pojma cemu sluzi taj dio niti kako se zove )nekako zastopan jer ne mogu iz njega isisati zrak niti ga upuhnuti unutra a cjevcica koja ide na njega kad se otpoji usisava cujno. Ali ni to nije donjelo pravog rezultata jer je nakon nekog vremena opet poceo trokirati ali samo na ler gasu dok u pokretu nema nikakvih problema. I pali bez problema i jedini mu je problem taj ler gas kad se malo ugrije i ne prima gas kao prije. Kad se pritisne papucica gasa,izgleda kao da ce se ugasiti i onda nakon dvije sekunde proradi normalno. Kad sam ga isprobavao na mjestu,iz auspuha se pojavio crni gusti dim i bio je mastan ali i to je bilo samo par puta a ne uvijek. Ima li tu kakve pomoci ili je masina sa prijeko 300 tisuca dala svoje posto ga bas i nisam mazio a jos uvijek potegne i ide maximalno kao sto mu pise u knjizici.

VW GOLF II – PALI SE LAMPICA GRIJACA

Pratim redovno vašu internet stranicu i pravo mi se svidja. Vi ste kao poliklinika za auta...Elem, imam golf II, '83, 1.6 dizel, i evo nekoliko dana pali mi se lampica od grijaca, kad stajem, u prvoj, drugoj i trecoj brzini...kasnije nista..., kad mi radi grijanje ili hladjenje opet se pali, kad ugasim grijanje ili hladjenje, ništa, ...pa n e znam sta da radim...mislim znam otici cu do servisa...al trenutno sam van grada u kojem zivim...pa...

VW PASSSAT – TURBOPUNJAC

Posjedujem VW Passat 1.9 TDI 90KS, 2000. godište, i imam 2 problema.
PRVI: Prošle godine je promijenjen ventil na turbopunjacu(tako su mi rekli u servisu koji mi je to radio, uostalom upisali su to u servisnu knjižicu). I sada mi se opet javlja isti problem zbog kojega je taj ventil mijenjan, radi se o slijedecem. Auto normalno ubrzava sve do 120-130 km/h, i onda jednostavno prestane ubrzavat, gas stisnem do kraja, al auto i dalje ne ubrzava, isto tako kad smanjim brzinu ne ubrzava istim tempom kao ranije, sve dok ne ugasim auto i ponovo ga upalim, i onda opet ista prica, do 130 km/h je sve OK, i onda stane ubrzavat.
P.S. Prošle godine prije nego je promijenjen taj neki ventil na turbo punjacu, u servisu su mi zamijenili i hladnjak, neke filtere, jer su prvo sumnjali na te stvari, na kraju me to njihovo mijenjanje stajalo oko 1000 eura, pa me sad pomalo strah da ne moram opet toliko izdvojit. Auto je u tih godinu dana presao oko 8000km, i u prosjeku troši oko 6.3l/100km.
DRUGI: Prije 2 mjeseca sam primjetio kad vozim auto barem tridesetak kilometara u komadu da se cuje neki zvuk škripanja kod prednjeg desnog kotaca, i to kad je volan u nultoj poziciji, i kad ga malo mrdnem u stranu cviljenje prestane al se opet vrati, ili ako stisnem kocnicu takoder to škripanje prestane. Odvezao sam auto serviseru, oni su skinuli oba prednja kotaca, tam nešt gledali i rekli da su mi da su diskovi istrošeni pa da vjerojatno plocica zapinje o rub diska. I promijenili oni meni oba prednja diska i plocice, opet ode 1200kn, :) i u pocetku sve super, kad nedavno opet ista stvar se dešava. Putovao sam iz osijeka u varaždin i nakon nekih 100 kilometara, brzina je bila nekih 100 km/h, opet isto škripanje.

FIAT UNO – PROBLEM SA UBRIZGAVANJEM

Imam unica 1.3 benzinac 90-o godiste. Imam problem sa sistemom ubrizgavanja. Necu se bas znat strucno izjasnit al nadam se da cete me razumjet. Uno ima elektronski cok koji radi kako on hoce. Probao sam cok direktno spojit na akomulator i on radi promjenim polova struje elektromotor preko puznog prijenosa poluga coka uvlaci i izvlaci,ali kad je auto hladan nece cok da otvori. Cak sam gledao i neku plocicu koja se nalati na karburatoru gledano od naprijed sa lijeve strane kontra od coka,Na njoj su neki kontakti koji cu slojeni sa kontaktima koji su vezani direktno na polubu od klapne gasa. Njoj sam samo sa elekrto klinerom pocistio kontakte.Osim problema sta cok nece da otvata kad je auto hladan kad skinem kontakte(dek) sa te plocice na suprot coka,cok otvori al auto na ler gasu pocne radit na skose okretaji variraju od 750 do 1100. Kod takvog rada motora monopoint isto dobiva gorivo na skose.Nadam se da ste bar malo razumjeli ovaj mail i da cete mi moci pomoci.

LAGUNA II – TAKTIZIRANJE SE NE ISPLATI

Interesuje me jedna stvar. Da li je prilikom kupovine polovnjaka neophodno uraditi takav servis da se promijene i stvari koje rade? Naime, planiram da kupim Lagunu II 1.8 i rekli su mi u servisu da servis za nju kosta oko 500 eura. Ja sam cuo od vozaca da je potrebno samo zamijeniti ulje i kaiseve (ukoliko je sve ostalo u redu) a u servisu preporucuju i pumpu i spanere i jos neke stvari, cak iako rade. E sad, me zanima da li je potrebno i to zamijeniti ako radi posto sam pobornik da ne treba mijenjati nista na autu sto radi a pogotovo jer je fabricko, a i serviseri kao serviseri oce sto vise para da uzmu. Zanima me Vase misljenje, posto ga smatram odlucujucim.