AUDI A6 3,2 FSI

Poštvanje Imam Audia a6 c5 2005 3.2 V6 tiptronic sinoć prilikom vožnje mi je auto stao i zablokirao,i neće da upali,jedino što mi je izbacio na displayu je esp/abs fault i potpuno zablokirao,čuje se klikanje prilikom pokušaja paljenja ali ništa više

MAZDA 626 1,8 i.

Pozdrav , primjetio sam da mi mjenjac malo "grize" u zadnje vrijeme. Prilikom mijenjanja iz 2. u 3. brzinu osjetim pod rukom kao da za nesto zapinje...slicno kao kad se ne stisne kvacilo do kraja ali dosta manje tj. koda nesto lagano dirne iznutra.Ujutro dok je ulje i sve hladno se vise osjeti.Ne ispada iz brzine niti sl. Kvacilo i navodno ulje mjenjaca je mjenjano na 200,000 (kvacilo sigurno ulje neznam sigurno). Trenutna km je negdje oko 250 000 km. Moze li uzrok biti staro ulje ili cak istrosenost mjenjaca tj.zubaca? Rijec je o Mazdi 626, 99g 1,8 benz.

PEUGEOT 206 1,2 i.

Post.gosp.meic.nekoliko god.imam auto pezo 206 1124cm3 benzin 2000 god.sto se tice vozila prilicno sam zadovoljan,ali u zadnje vrijeme sam primijetio da mi se u voznji trese ili ljulja rucica mjenjaca.imam osjecaj da se motor takodje ljulja i trese pa bih vas zamolio za vase misljenje i savjet sta nije u redu i sta trebam pregledati.unaprijed zahvaljujem na vasem odgovoru

SKODA OCTAVIA 1,6 TDI CR

posrovani g meič kupio sam skodu oktaviu 1,6 dizel 105 ks 2012 sa prijeðenim 130,000 km zadovovoljan sam interesira me dal je motor dobar od svih sam cuo sve najbolje o tom motoru ako mi jos nesto mozete rečio tom motoru i jos jedno pitanje kad mi rade dnevna svijetla sve ok ali cim upalim kratka pali svijetlo upozorenje sa usklicnikom pogledao u upute kaze pregorena zarulja sve pregledao sve zarulje rade samo me interesira dal je to normalno ili postoji neko riješenje za iskljucenje bio bi zahvalan ako mi mozete reci unaprijed se zahvaljujem srdacan pozdrav

PEUGEOT 307 2,0 HDI

Poštovani, Radi se o Peugeotu 307 hdi 90ks 2005 godište sa predenih 115000 km, uredno servisiran, prvi vlasnik. Na putu se upalila lampica i natpis ANTIPOLUTTION FAULT te je auto izgubio snagu, ali sam stigao do doma na max.2500 okr. Otisao na dijagnostiku i pokazao je problem sa pritiskom goriva. Dodatnim pregledima (pocistili kontakte,stisli pinove na na par elemenata, ponistili gresku) auto je isao 10 km bez problema , onda opet isto, samo vise nisam postepeno mogao voziti, osim kotrljanje u 3 brzini na minimumu ( koji je stalno 1200 okr), gas ne prima i trza u voznji svako malo. Majstor kaze da je struja negdje u prekidu i da treba ispitati korak po korak. Molim Vas za mišljenje. Puno hvala. Sandro Siljan