PEUGEOT 106 – KUPNJA RABLJENOG VOZILA
Kupujem Peugeot 106 (1.1 benz) 2002. g. i ovim putem Vas molim savjet u vezi servisa i provjera koje bi trebali uciniti da bi mogao sigurno koristiti svoje vozilo.
Kupujem Peugeot 106 (1.1 benz) 2002. g. i ovim putem Vas molim savjet u vezi servisa i provjera koje bi trebali uciniti da bi mogao sigurno koristiti svoje vozilo.
Prilikom vožnje po gradu, sa cestim zaustavljanjima i pokretanjima, primjetio sam da, nakon nekog vremena vožnje, kocnice više ne otpuštaju do kraja. Ako se vozilo zaustavi na laganom nagibu, nakon otpuštanja papucice kocnice, vozilo miruje, te se nakon cca pola minute pocne lagano kretati. Ovo sam primjetio na više modela vozila, relativno novih – svi kocni elementi, ukljucujuci i kocne obloge, su tvornicki ugradeni. Zbog cega se to dogada, kako se može izbjeci takva situacija, na koji nacin sanirati?
Prvo, zeleo bih da pohvalim vas sajt i mogu vam reci da vas puno citam. Samo nastavite tako. Ovako, moj problem se odnosi na neko cudno struganje u menjacu. Pojavljuje se prilikom dodavanja gasa, dok prilikom pustanja gasa to nestaje. Uz sve to, menjac nece u rikverc. Ukoliko ste u mogucnosti, bio bih vam zahvalan na savetu...
Kod Peugeota 307 HDI 2002 imam problem sa tlakom vode na mlaznicama (na haubi) za pranje prednjeg vjetrobranskog stakla. Mlaznice su provjereno ciste, ocišcenje. Pumpa se cuje da radi-vrti ali na mlaznice voda jedva da izlazi Na zadnje staklo voda za pranje cini mi se dolazi uredu sa zadovoljavajucim tlakom. Što uciniti, da li se radi o istoj pumpi ili postoje dvije (jedna za stražnje a druga za prednje vjetrobransko staklo), Da li postoji mogucnost da se skupio kamenac u samoj pumpi ili u crijevima bliže pumpi..???? Molim Vas za savjet, kako ne bih morao u ovlašteni servis, a onda je to kao što znate ''perverzija od racuna koji Vam na kraju ispostave…..!!!)
Prije 5mj, sam kupio Fiat Bravu 1.4 12V, 1998 i imam problem sa lampicom airbaga koja konstantno svijetli. Automobil je pregledan u ovlastenom servisu i kada ga spoje na racunalo, nema greske. Cak su probali jos dvije ispravne centrale i ista stvar se desava. Zamijenili su otpornik ispred centrale, no bez promjene. S cudjenjem su me gledali i rekli da takav problem jos nisu imali, pa me zanima sto dalje, posto nitko ne zna odgovor? I jos jedno pitanje...smije li se automobil voziti sa servisnim kljucem, posto sam cuo da postoji mogucnost gubljenja koda?
Ford Mondeo 1.8 16V 92KW, upalila se lampica motora , na dijagnostici su ustanovili da je otišao EGR ventil te da je cijena novoga 2700 kn.
Zanimalo bi me što je EGR ventil , dali je preporucljivo voziti automobil još koji mjesec(do tehnickog pregleda) i dali je cijena od 2700kn realna.