PEUGEOT 307 – VODA ISPOD PODNE OBLOGE

IMAM PEUGEOT 307 2.0 HDi 90 KS BREAK IZ 2002.g.
IMAM PROBLEM SA VODOM ISPOD VOZACEVIH NOGU.
MOŽETE LI MI MOLIM VAS POMOCI ODAKLE DA KRENEM U ISTRAŽIVANJU.
VEC SAM POKUŠAO DOSTA TOGA, ALI JOŠ NISAM USPIO PRONACI IZVOR.

OPCI SAVJETI – KUPOVINA RABLJENOG VOZILA

NAMJERAVAM U AUTO-KUCI KUPITI GOLFA PLUS TJ.IZVRŠITI ZAMJENU,ALI TAJ GOLF PLUS IMA 94000KM I INTERESIRA ME DALI JE POTREBNO NAPRAVITI VELIKI SERVIS ILI....?
U TOJ AUTO-KUCI (NIJE OVLAŠTENA OD VW)MI GOVORI DA VELIKI SERVIS TREBA NAPRAVITI NA 120000KM,A ONI KO AUTO KUCA DAJU GARANCIJU 6 MJESECI I DA IMA NEKU MOBILNU GARANCIJU?
INTERESIRA ME NA KOLIKO SE KILOMETARA RADI VELIKI SERVIS NA GOLFU PLUS (ZBCASTI REMNE,NATEZACE ITD...)I KAKVU GA IH JA GARANCIJU TRAŽIM?

BMW 318 i – PREVISOK TLAK GORIVA

majsotre pre nekolika dana pitao sam na moj bmw w21 m10 318i kako je normalno pritisak goriva
ti si mi rekao normalne je 3 bara jasam bio danas kod jedan majstor bmw ovde u pristini majstor proverio pritisak goriva .
pritisak goriva je 4.5 bara on mi rekao da zamenin pumpe za gorive on kaze to velika bara 4.5 nije normalna sa ovaj bmw . on kaze auto kada upalis ujutro ne uzme gas samo se gusi to je preblem ne velikim pritisak da gorive ide u brizgalice na velikom pritsak i svecice na radi dobro
GOSPODINE STA KAZEZ STA DA RADIM DA MENJAM PUMPU DA NAXEM PUMPU 3 BARA A SHTA DA RADIM PROBLEM JE U JUTRO NA MOJ AUTO NE IDE NEKOLIKO MINUTA DO MOTOR JE VRUCA

RENAULT LAGUNA – ISPRAVNOST MJENJAČA ?

Renault laguna godište 1998. Pitanje se odnosi na mjenjac. Taj auto je bio udaren i kako je završio na neki betonski rubnjak i potom se savila ona šipka šta dolazi iz mjenjaca kabine do motora. Ja sam to skinuo i probao rucno micati brzine na mjenjacu i on ide samo u petu? Šta bi to moglo bit? I dali se to može provijeriti a da se ne skida mjenjac.

MAZDA 323 – PLAVIČASTI DIM

Redovito citam Vaše stranice i stvarno sam ugodno iznenaden Vašim korsinim savjetima i razumijevanjem koje imate za vecinu nas vozaca amatera. Imam Mazdu 323, 1.5, 65 kw 2000.g. 183 000 km, a problemi na njoj su sljedeci:
1. Prije nekoliko mjeseci nakon zadnje izmjene motornog ulja (Mobil 10w/40, polusinteticko) primjetio sam da mi auto kada ga tek upalim (hladan motor) zadimi na auspuh dosta plavicastog dima, nakon minutu-dvije kada se motor zagrije više ne dimi Inace, potrošnja ulja na 1000 km je cca 2-3 dcl.
2. Takoder, unazad mjesec-dva primjetio sam da mi je Mazda znala "zaštucati" i zagušiti se kod naglog dodavanja gasa. U zadnjih nekoliko dana taj problem je sve izraženiji, pa mi je rizicno u ovakvom stanju voziti.
Kako mi je ovlašteni servis Mazde prilicno udaljen (iskreno, i prilicno je skup), telefonski sam se konzultirao, ali nisam dobio nikakav decidiran odgovor, osim poziva na servis. Naravno to i sam znam da trebam uciniti, ali bih ipak volio znati približno o cemu može biti rijec,
Lokalni majstor za dim mi je rekao da su vjerojatno gumice ventila, a površnom provjerom rekao mi je da su svjecice uredu, kabeli takoder, ali da sumnja na bobinu. Da li je u pravu?