OPEL VECTRA – SENZOR POLOŽAJA KOLJENASTOG VRATILA

Na opel Vectri 1.8 16V povremeno se pali lampica check engine. Na pregledu na racunalu ocitao je gresku : Postupak: FC1,Kod: P0335
Greska: Kurbelwellen - Positionssensor.
Molim vas da mi pojasnite o cemu se radi i gdje se ista moze otkloniti.

VOLVO V40 – TLAK KOMPRESIJE ?

Vozim Volvo v 40 sa 1,9 td renolovim motorom iz 97. godine . Na motoru je nedavno mjerena kompresiJa i mjerenje je pokazalo u sva 4 cilindra 29 bara pa me zanima da li je to u redu i kolika je kompresija kod novoga motora? Napominjem da vozilo ima 235 000 km i redovito je servisiran! Auto skoro nista ne dimi.

BMW 525-D – CRNI DIM

Prije svega,svaka cast na stranici, za svaku je pohvalu.
Pitanje : Imam BMW 525 d 2001 godiste automatik auto mi je poceo bacat crni dim, poceo zatrzavati u nizim okretajima kao da ce se ugasit i to se i dogodilo, nakon toga sam pokusao upaliti i upalio je normalno, i dalje dimi i cesto zatrzava, normalno ubrzava. pretpostavljam da je kvar na sustavu ubrizgavanja goriva, ali mislim da imate puno vise znanja i iskustva pa bih vas molio za misljenje i savjet.

SEAT IBIZA – BRISANJE GREŠKE

Vozim Seat Ibizu 2001.g 1.4 16V. Na kontrolnoj ploci mi svijetle lampice epc i kvar u elektrodijelu bloka motora. Kupio sam adapter odb2 za autodijagnostiku i preko vag com programa uspio ocitati 2 greške koje se stalno javljaju;
17559 P1151 Bank1, Long Term Fuel Trim, Range 1 Leanness Lower Limit Exceeded
17566 P1158 Manifold Abs.Pressure Sensor Circ. Range/Performance
Kada izbrišem greške, lampice se u vožnji odmah ponovno upale. Takoder sam primjetio da jedan senzor (vjerojatno taj MAS ili senzor vakuuma ili kako god se zove) ima nekakav cudan zvuk (cuje se nekakvo lupkanje), najvjerojatnije ga treba zamijeniti. Takoder sam primjetio da auto ponekada nece upaliti iz prve ili upali ali odmah nakon toga izgubi gas i kao da ce "krepati" (isti navedeni simptomi se dešavaju kada se navedeni senzor iskopca za vrijeme rada motora). U prirucniku od automobila piše da epc lampica oznacava probleme povezane sa papucicom gasa (možda se zato javlja prva greška).

BMW 324 TD – NEKOLIKO PROBLEMA

Imam par pitanaja u vezi svog BMW-a.Naime radi se o modelu E30 324TD.Ovako, problem se dogadja kod puštanja kuplunga-zna lupiti(tupi zvuk) koji dolazi iz zadnjeg kraja automobila.Ulje je mjenjano i u getribi i u diferenicijalu.Diff je malo masan na spoju s desnom poluosovinom.Problem br. 2 je da u 2. i 3. brzini zna trokirati na oko 1850 okretaja-nijansu više ili manje prestaje trokiranje.Imam i problem s gasom-ne mogu ga uskladiti prema okretajima stišcuci paucicu(malo je nemiran).Inace je auto bio na poštelavanju paljenja i mjerenju kompresije u Bosch servisu a i reparirana je turbina .Problem br. 3 je taj da malo nemirno radi u hladnijim uvjetima na 1000 okretaja ,a u leru zna varirati izmedu 1000 i 900(inace radi na 900).Malo mu je povecana emisija crnog dima-da li zbog ugradnje stražnjeg protocnog lonca ili nekog drugog problema?

FIAT BRAVA – ADITIVI

Fiat Brava 1.4 12v 96. g. Imam problem sa regulatorom ventilatora za gijanje i hladenje u kabini auta radi samo na broju 4 u cemu bi mogao biti problem. i drugo pitanje , kada se stavlja aditiv Liqui Moly za ulje i benzin i zašto .