FIAT PUNTO -SRUGANJE I LUPANJE

Imam nekoliko pitanja vezana za prednji dio auta.Imam punto 1.2 s.2002g auto je prosao 106000 km.imam sve dijelove za veliki servis osim diskova i plocica.naime tri ili cetiri puta sam cuo neko struganje i lupanje svaki put se dogodilo kod skretanja i kocenja.to se cuje na desnoj strani auta ispred suvozaca.rekao bih da je na kotacu ili osovini mozda zglobovi.kad zaustavim auto i krenem ponovo nista se vise ne cuje i tako svakih 300-500 km.sve se cini u redu sto se tice kotaca i onih gumica na zglobovima ili kako se vec zovu osim sto su diskovi recimo potroseni koliko se ja kuzim u to.molim pomoc jer se bojim da ce doci do veceg kvara.

FORD FOCUS – BRINE ME KLIMA

Posjedujem Ford Focus 1.8 TDDI 2002, 120.000 km. Prije par mjeseci sam napravio redovan servis (filteri, ulje, zupcasti, punjenje klime itd.). U zadnje vrijeme klima nece da upali ako mi je auto bilo "na suncu", tj. ako se puno ugrijalo. Inace, ako je temperatura zraka vani do 30 stepeni, onda nema problema - radi, ali ako je veca od 30 onda nece klima (kompresor) nikako da se upali (uopste se ne cuje zvuk "klik" koji se inace cuje pri paljenju klime).
Probao sam cak jednom da, kada mi se to desilo, ohladim auto odlaskom u garazu i nakon "hladjenja" nekih 15ak minuta, klima je ponovo proradila. Imate li neku ideju? Inace sam prezadovoljan svime na Focusu, samo me malo klima brine.

CITROEN SAXO – KVAR U MJENJACU

vozim citroen saxo 1.1i iz 1997. g. Auto je inace u izvrsnom stanju, motor odlicno radi, a ima i malu kilometrazu obzirom na starost (90tkm). Prije nekoliko dana krenula sa s njime na put, provjerivsi prije toga ulje i tlak u gumama, jer je sve ostalo u gradskoj voznji normalno funkcioniralo. Prosla sam oko 130 km puta bez ikakvih problema, a onda sam se zaustavila na jednom odmoristu. Pri iskljucivanju s cestu i smanjivanju brzine, mjenjac mi je zablokirao i nisam mogla prebaciti u nizu brzinu (iz 4. u 3.), no normalno sam se iskljucila i parkirala. Zatim sam probala proc kroz sve brzine, no negdje je uvijek zapinjalo. Kada sam htjela nastaviti put, ubacila sam u rikverc, kako bih se isparkirala i kada sam htjela ubaciti u prvu, nisam ga mogla izbaciti iz rikverca. Nakon sto sam se tako opet parkirala uspjela sam prebaciti mjenjac u prvu brzinu i krenuti. Medjutim, cim sam krenula auto je poceo proizvoditi neki cudan zvuk, te sam imala osjecaj kao da nesto zapinje na kotacima ili slicno. Nekoliko poznanika je doslo vidjeti mogu li pomoci, te neki misle da je otisao mjenjac, a neki misle da mi fali neko ulje. Nakon sto se auto malo "ohladio" napravila sam normalan krug autom, no nisam se usudila nastaviti put njime. Imate li kakvu ideju sto bi moglo biti u pitanju? Te isplati li se riskirati i pokusati samostalno auto odvesti u servis?

FIAT PUNTO – TREŠNJA MOTORA NA LERU

Radi se o Fiat Puntu 75 iz 1995. 1200 ccm MPI. Nije ništa ozbiljno ali je malo iritantno. Naime nakon raznih fušera i ovlaštenog servisa nije pronaden uzrok trešnje motora na leru. Neke stvari su mi poznate pošto sam na kraju studija strojarstva i to smjer motori i vozila (prakse nešto manje) i ne mogu vjerovati da bi motor mogao tresti zbog razlike u kompresiji od 0.75 bar na 4. cilindru (kako su neki tvrdili) pa me interesira vaše mišljenje. U toj turneji pronalaženja kvara je radeno sljedece. Ultrazvucno cišcenje svih injektora, mjenjan filter goriva, mjenjan senzor temperature, mjenjane svjecice, mjenjani kablovi, mjenjan regulator tlaka goriva, bobine i motoric lera su ostali stari nakon što stavljanje novih nije poboljšalo stanje. Lambda sonda je ispravna. Inace motor dobro "vuce" i trešnja nestaje iznad 1500 okr. iako je moj subjektivni dojam da je ona prisutna samo manje primjetna zbog vece frekvencije.
2. pitanje. Znam da je taj motor upravljan "kompjuterom" i da ga je moguce prikljuciti na dijagnostiku no koliko je moguce iz toga izvuci nekakve stvarne greške i ocitanja (pošto je to ipak malo starije vozilo i onda su ocitavanja grešaka iz kompjutera bila u pocecima)?

TOYOTA YARIS DIZEL – OSTALA BEZ GORIVA

Imam Toyotu Yaris (dizel) s kojom sam ostao bez goriva. Nakon tankanja nisam mogao upaliti auto (vergla, ali ne ulovi). Kako mi se cini zrak je prosao pumpu i usao u lajtung (visokotla?ni vod) ispred dizna za ubrizgavanje u cilindar.
Znam da pored Filtera nafte postoji jedan gumb kojim se manualno odzraci pumpa. Da li je to istina te koji je vas savjet za rjesenje ovog problema.

VW PASSAT 1,9 TDI – POTROŠNJA GORIVA?

Molim vas imam passata 2002g. 1,9 tdi 74 kw.200 OOOKM.zanima me moze li se podesavati potrosnja goriva,posto prosjecno trosi preko 7 litara.Mislim da bi njegova potrosnja trebala biti za bar 1 l. manje.