FORD FOCUS – CVILJENJE

Prije svega sve pohvale za vaš rad i entuzijazam iz cega se vidi da zaista volite to što radite, a danas je to prava rijetkost.
E sad, pitanje:
Naime, na mom Focusu 1.6 iz 2006. sve je super radilo do sada i nemam na njega nikakvih zamjerki, no jucer sam, kada sam upalio klima uredaj (automatski), nacuo lagano „cviljenje“ i moje sumnje su pale na kompresor, buduci da sam probao ugasiti klimu i ostaviti da radi samo obican ventilacijski sustav i tada bi to „cviljenje“ nestalo. Auto je redovito servisiran u ovlaštenom servisu i na prošlom je servisu prije oko 2 mjeseca raden i servis klima uredaja. Molim vas za savjet, tj. da li je to zaista kompresor ili taj zvuk „cviljenja“ (kao kad remen cvili) može proizvesti i neki drugi dio klimatizacijskog sustava?

OPEL ASTRA – SELEN BLOKOVI ?

Posjedujem Opel Astru F 1997g ( 1.6 75ks, X16SZR motor) sa prijedjenih 167 000km. Automobil je redovito odrzavan u ovlastenom servisu, te pazljivo vozen pa je u izvrsnom stanju, a potrosnja ulja na jednogodisnjem serrvisnom intervalu je minimalna ( nekoliko mm na mjernoj sipci nakon cca 7-8 000km).
Ono sto me muci je izrazita neudobnost prilikom prelaska preko neravnina i rupa po cesti, sto primjecujem vec dulje vremena, uz veliku kolicinu buke, cak i kod rupa na cesti koje nisu osobito velike i pri malim brzinama. Na 150 000 km mijenjani su amortizeri( Sachs u ovlastenom servisu, po njihovoj preporuci). Problem s rupama postojao je i prije promjene istih. Automobil je s ovim amortizerima vrlo stabilan u zavojima, uredno drzi pravac, i ugodno upija valovitu cestu, ali prelazak preko neravnina i rupa svejedno je i dalje bolno iritantan.
Neki poznanici mi kazu da bi se moglo raditi o selen blokovima koji su tijekom godina izgubili svoja svojstva pa prenose buku i vibracije u unutrasnjost vozila. Ni na jednom redovnom servisu nisam upozoren ni na jednu nepravilnost u ovjesu, iako im do sada nisam ni spominjao ovaj problem.
Preporucate li mi zamjenu selen blokova? Ako da kolika bi bila njihova cijena (prednji i straznji) i koliko bi posao vremenski trajao? Napominjem da su udarci i buka slicni i na prednjoj i na straznoj osovini, te da se ponekad pri kretanju vrlo grbavom prometnicom, pri manjim brzinama, kada kotac prijedje preko rupe, osjeti blago trzanje volana ( bez utjecaja na pravac kretanja vozila).

VW GOLF IV – CRNI DIM

Vozim golf 4 tdi AHF 110 konja,auto dosta dimi crno,narocito kad je vani vruce i kad radi klima te u prvoj i pri naglim startovima. ulja ne troši ništa(5w40 mobil1 koristim),dobro "vuce" i potrošnja je u redu.ima 195 000 km, imam blokiran EGR,sve drugo je serijski.u cem bi bio problem i dali se bliži neki veci kvar?

VW GOLF III – CVILJENJE U KOTACIMA

Imam Golfa III 1.4 benzinac, 97. godište, 60 KS. Prije otprilike dva mjeseca primjetio sam lagano cviljenje u kotacima. Kada pritisnem kocnicu cviljenje prestane i opet nakon kratkog vremena se ponavlja. Na servisu je promjenjeno ulje u kocionom sistemu, jer nije zadovoljavalo tehnicki pregled. Buduci da su i diskovi bili prilicno potrošeni zamjenjeni su komletno sa paknama, ali cviljenje je i dalje prisutno samo još i jace. Cviljenje je jace kada je toplije. Majstor kaže da tu nema što regulirati, jer je taj sustav samoregulirajuci. Primjetio sam da se cviljene potakne kada volan cimnem lijevo desno. Molim vas za savjet. Što se tu može uciniti? Mislim da je jedno od rješenja promjena majstora, a možda se i varam. Što ako i drugi kaže isto? Bojim se uputiti na dalji put da zbog trenja ne bi još pogoršao stvar, a majstor mi ne može pomoci.

FORD FOCUS – PRANJE MOTORA

Imam Ford Focusa proizvedenog 10/2007 i nakon što sam procitao clanak pod nazivom "Pranje suvremenih motora više šteti nego koristi" koji ste napisali za Autoportal, odlucio sam Vam se obratiti za savjet i pomoc. Iako sam u dva navrata (sredinom lipnja i krajem srpnja) bio primoran voziti po velikoj kiši, poprilicno sam se iznenadio kad sam prije par dana podigao haubu i vidio da su cijeli motor i svi sklopovi jako prljavi. Rijec je o prašini koja je ostala nakon što je prljava (blatna) voda isparila, tj. nema krupnih komada blata jer sam vozio samo po asfaltu. Takoder sam primjetio da auto nema nikakvu zaštitu s donje strane motora.
Cisto za ilustraciju, moj motor je podjednako prljav kao i ovaj na slici: http://www.autoportal.hr/images/stories/novosti/2008_godina/sijecanj_20020080107/PRANJE_motora_2.jpg
Zanima me je Vaš savjet je li uputno oprati ovaj motor ili ništa ne dirati jer za sad nemam nikakvih problema s automobilom. U slucaju da je uputno oprati ga, koliko bi kod Vas došla ta usluga?

FORD FOCUS – POVECANJE RADNE TEMP.MOTORA

imam ford fokusa 1.4 16v 1999 kada ga vozim malo duže uzbrdo kazaljka prijede sredinu skoro pa do crvene linije, hladnjak motora mi cešce radi nego šta bi triba
u servisu mi govore da triba prominiti termostat da hladnjak kasni s paljenjem dali je moguce da je sistem hladenja zacepnjen ili slabo protocan preporucujete li neke dodative za procišcavanje