VW GOLF IV – NAMJEŠTANJE FAZE MOTORA

Lijepo bih molio dami prenesete svoje iskustvo za postavljanje u fazu motora od golfa 4- 1.4.16V imam jedan problem, kada nariktam fazu na radilici na tvornicke oznake imamo na plastiki oznaku Z i 0 strelica od radilice treba da pokaziva na sami pocetak nule, kada tako postavim ne dobijem oznake na getribi na zamajcu a tada mu je i prvi klip u najgornjoj tocki. Kada nariktam na zamajac onda mise ovdje ne poklapa, molio bih dami iz iskustva kažete kojih oznaka dase pridržavam.

MAZDA 626 – PROBLEM SA CENTRALNOM BRAVOM

Citajuci vase odgovore uvjerio sam se u vasu strucnost i dobru volju da pomognete ljudima sto veoma cijenim, te se nadam da i meni mozete pomoci savjetom da rijesim problem sa centralnim zakljucavanjem kod Mazde 626 20i 16v, 86kv, 1993 godiste. Malo cudno ali problem mi se pojavio nakon odlaska na tehnicki pregled pri registraciji auta, do tada je sve funkcionisalo bezprijekorno a odmah nakon izlaska sa tehnickog automobil se ne moze centralno zakljucati ali pri otkljucavanju radi centralna, dakle auto se centralno nemoze zakljucati a moze otkljucati. Dali je kvar mogao da nastane prilikom pregleda na tehnickom , dali to auto ima centralnu jedinicu za zakljucavanje vrata i gdje da je trazim, provjerio sam osigurace i oni su uredu.

VW GOLF II – ZAMJENA PUMPE ZA VODU

imam golfa 2 1992 god. 1.6benzinca,trebao bih da mu zamenim vodenu pumpu.
1) Da li se kod njega skida pumpa sa sve kuciste ili mora posebno i da li mora da se izkopca zupcasti kais motora?
2) Posto imam originalnu vodenu pumpu i na njoj zalepljena guma na delu gde se vezuje na kuciste,interesuje me da li ide jos papirnati dodatni dihtung ili ide samo ona guma koja je zalepljna na njoj?

LAGUNA II 1,9 DCI – BIJELI DIM ?

Pozdrav gospodine Meicu, uz velike pohvale što svojim radom i predanošcu pomažete autolaicima kad se nadu u problemu sa vozilom.
Što se mog problema tice on je slijedeci: Laguna II, 1.9 dci dimi bijeli dim. Do toga je došlo nakon servisa intercoolera (zamijenjen novim) prije 4 mjeseca. Vozilo jednostavno u vožnji je prestalo vuci te obrtomjer nije mogao nikako preci 2000 obrtaja. Prema onome što sam do sada procitao problem bi bio sa turbinom, ali me zbunjuje taj bijeli dim jer sam svuda procitao da ako je problem sa turbinom tad bi bio crni dim zbog nepotpunog sagorijevanja.
Takoder imam saznanja da bijeli dim upucuje na vodu ili ulje u cilindru, te pretpostavljam da bez otvaranja samog motora nece se moci dati dijagnoza. Zanima me da li problem sa turbinom i bijeli dim imaju kakve veze jedno sa drugim ili je u pitanju nešto drugo?

RENAULT CLIO – IMPULSNI DAVAC

Vec sam se javio sa ovom problematikom, no medutim moj mail nije objavljen do sada.
Dakle, ukratko.Radi se o vozilu Renault Clio 1.4 RT (1999 god)
Problem se ocituje u sve cešcem otkazivanju brzinomjera. Napominjem da u vrijeme kada brzinomjer ne radi i brojac prijedenih kilometara je izvan funkcije, pa sam shodno tomu pretpostavio da se ne radi o kvaru samog instrumenta, vec o impulsnom davacu na mjenjacu.Jesu li moje sumnje opravdane?I kolika je cijena tog davaca.

SKODA FAVORIT – RAZVODNIK PALJENJA

Imam Škodu Favorit 1,3 i zanima me kako da ozubim razvodnik paljenja? Moram zamjeniti zupcanik razvodnika pa me zanima gdje mora gledat zarez na radilici i na koliko se podešava paljenje?