VW GOLF IV – ZAMJENA ZAD.DISKOVA I PLOCICA

Imam golfa 4 - 1.4 16V, 201.god. izvršio bih izmjenu zadnjih kocionih diskova i plocica , ali mi majstor kaže da nemogu kao prednje samo potisnuti cilindar i staviti disk i plocice, dase cilindar prilikom vracanja treba uvrtati i polako potiskivati dok se ne vrati skros, jer u suprotnom može doci do oštecenja i da nece normalno funkcjonirati, pošto je sada sasvim izašao jer su plocice potrošene. Ima ABS.Daje potreban poseban alat.Molio bih vaše strucno mišljenje.

TOYOTA COROLLA – UGRADNJA PLINA

Zainteresiran sam za ugradnju plina u vozilo Toyota Corolla 1.4 (97 ks), 2007 godište. Da li je istina da plin uzrokuje pregaranje ventila? Kolika bi bila okvirna cijena ugradnje plinskog sustava Prins kod Vas?

CITROEN XANTIA – SKACE KAO KOZA

Imam citroena xantiju iz 93g,auto u vožnji skace kao"koza".Lokalni meštar je ustanovio da su otišle prednje "kugle" od hidraulicnog ovjesa,odnosno amortizera.Jako vas molim da mi ukratko opišete funkciju tih kugli i nacin na koji se mogu zamjeniti,na što treba obratiti pažnju,jer navodno nove kugle se trebaju puniti ako sam dobro razumio svog meštra i navodno ima dvije vrste tog hidraulickog ovjesa.

SKODA FABIA – ASR SUSTAV

Vlasnik sam Fabije 1,4 MPI, 2001godina, 50KW .
U toku vožnje dešava se da se upali lampica ASR na kontrolnoj tabli koju ne mogu putem prekidaca iskljuciti. Nakon zaustavljanja vozila i ponovnog pokretanja lampica sa kontaktom se ponovo pali.
Medutim nakon izvjesnog vremena lampica se ugasi kada se vozilo zaustavi ili kod pranja vozila.Ukoliko postoji koristan savjet bio bi Vam zahvalan.

OPEL TIGRA – NE RADI PRVI CILINDAR

prvo bi pohvalio ovaj vaš link besplatni savjeti,to je europa,!a sad problem na mojoj opel tigri 1.4 16 v,1997g, ne radi prvi cilindar,prvo sam promjenio svijecice,ali ništa,pa kablove,pa mjerio kompresiju koja se pokazala dobra,pa injektor dao na cišcenje,pa kad sam ga stavio unutra bilo je dobro,ali nakon 2km opet isto,sad dok auto upalim dok radi pod cokom sve je ok, ali dok se cok ugasi opet ista stvar,,i auto mi isto troši,normalno vuce,i još jedna stvar dok motor radi na mjestu i ventilacija radi pocinje se osjecati cudan miris kao da ne sagorijeva nešto dobro,a u vožnji ok.

AUDI 80 B3 – NEPRAVILAN RAD

Imam problem sa audijem 80 B3, 89.god. 1.8 benziski motor sa karburatorom.Motor auta jako nepravilno radi u praznom hodu, jako podrhtava što se narocito osjeti zbog njegovog uzdužnog smještaja i mekanih nosaca.Uz to kod naglog dodavanja gasa prvo nastupi jedna rupa od sekunde a tek onda dolazi do povecanja okretaja/ubrzanja uz jak trzaj.Ovo se dogodi gotovo svaki put kod stiskanja pedale gasa.Ako se gas dodaje postepeno onda se i ne osjeti.Nosaci motora su ok, sam motor ne troši ulje i ne izbacuje ga na otvoru za recirkulaciju uljnih para. Filter zraka je isto ok, kao i kucište filtra, otvori su cisti. Karburator je dvogrleni, sa tri vakumske membrane, a postoji i elektronska regulacija (ili je to možda neki senzor) na dva mjesta na njemu + grijac na grlu usisne grane.Karburator sam ocistio i ispuhao, medutim ne pomaže.Gumeni nosac koji je ujedno i brtva izmedu karburatora i usisne grane dobro priliježe i mislim da ne podsisava zrak na tom mjestu. Pumpica za dodatno ubrizgavanje i obogacivanje smjese radi dobro, isto tako i sistem paljenja.Zanima me u cemu bi mogao biti problem, da li do takvog rada motora može doci ako razvodni mehanizam nije u fazi, da li možda nije dovoljno goriva u trenutku kad se stisne gas ili ga možda ubaci previše?Inace motor pali bez problema i na niskim i visokim temperaturama.