SKODA FELICIJA – GASI SE

Za pocetak bih želio pohvaliti vaš nacin rada, time ste dokazali svoju strucnost i profesionalnost.A sada na red dolazi moj problem,a to je slijedece:auto je škoda felicia 1.3 MPI 1997.g..Auto kad se zagrije jednostavno pocne trokirat i ugasi se ,to je posljedica praznog akumulatora ,a mene zanima sta je uzrok tome.Ja sumnjam na bobinu ,mislim da postoji mogucnost da kada sed zagrije napravi kratki spoj i izvuce struju iz akumulatora.Molio bih vas za pomoc sta bi moglo biti uzrok tome?Auto ima bobinu salivenu u aluminiju,samo se sve komplet natakne na svjecice.Pomoccc???

ZASTAVA 128 – PUKAO ZUPCASTI REMEN

Imam ZASTAVU 128 1985 godiste...Prije mjesec dana pukao mi je ZUPCASTI REMEN i savio 4 ventila(neznam tacno koja) al sam ja kupio svih 8 i majstor je to sve sredio...Moro je malo kaze da ravna glavu motora...Tom prilikom sam mjenjo i SPANER, Dihtung motora, promjenio i ulje u motoru, ali od tada vozilo slabo vuce uz brdo. konto sam da nisu legli jos ventili dobro i poslije 100km predjenih nije bilo pomaka...vrijeme mi je bilo lamelu da promjenim i nju sam promjenio, opet slabo vuce...jel sada mozda treba cistiti KARBURATOR ili nes drugo...MOLIM ZA VASU POMOC

VW GOLF IV EDITION – UGASIO SE

Imam VW Golf IV Edition. U vožnji mi se upalila lampica od akumulatora, svijetlila je skoro pola dana. U meduvremenu auto je upaljen i ugašen nekoliko puta (namjerno). Kasnije, prilikom vožnje, pocele su mi se i druge lampice paliti, ABS, zracni jastuci, EPC, rashladna tekucina. Nakon jednog kretanja sa semafora, auto je jako loše vukao te se ugasio nakon 100 metara. Pokušao sam ga upaliti nekoliko puta ali ne daje uopce više signal nikakav. Zanima me da li je problem u samom akumulatoru, osiguracima, elektronici ili necem drugom te koliko je ozbiljan.

MAZDA XEDOS – POTROŠNJA ULJA I GORIVA ?

Izuzetno cijenim vaš altruisticki pristup svakom problemu. Vaši savjeti su vrlo kvalitetni i korisni, samo tako nastavite...
Razlog zašto vam se javljam su dva problema s mojom Mazdom Xedos 6 2.0 V6 (103kw KF-de motor) 1996 godina s 160 000km iza sebe.
1. Potrošnja ulja. U automobil se do sada tocilo ulje gradacije 10w40 (polusintetika) i trošio ga je izmedu 0.5-0.8L na 1000km. No to je izazvalo drugi problem, proklapali su hidropodizaci. Iz tog razloga sam promjenio ulje i stavio Liqui Moly Synthoil Hightec 5W-40 (full sintetika) koje je gotovo eliminiralo klapanje hidropodizaca ali potrošnja se drasticno povecala na nenormlanih 1.5L na 1000km. Pretpostavljam da je potreban zahvat na motoru samo pitam se koliko opsežan jer motor je potpuno suh, nema tragova ulja a iz ispuha izlaze samo vodene pare bez ikakvog dima. Motor radi savršeno mirno te ubrzaje snažno i ravnomjerno.
2. Otkako sam automobil kupio prije godinu dana s urednom servisnom knjižicom i racunima uocio sam da je potrošnja goriva mnogo veca od deklarirane a ispada ovako: Grad oko 15L, miješano oko 12L, otvorena cesta 10L, Autocesta pri 140km/h 8L. Sve je testirano tehnikom punjenja do cepa. Kolege vlasnici istog automobila me uvjeravaju da bi bi mi potrošnja trebala biti oko 10-11L po gradu, 7.5-8.5L otvorene ceste te oko 8L autocesta a isto deklarira i Mazda. Vodim racuna o tlaku u gumama, klimu ne koristim, tocim ES98+ te vozim umjereno do 3000rpm. Spominju mi mjenjanje lambda sonde, da li je vrijeme za mjenjati? Jer u moj automobil idu dvije a svaka kosta 1800kn. Htio bi naglasiti da je automobil prosao tehnicki bez greske osim malo povišenog O2 a parametri lambde su takoder normlani. Ne bi htio da investiram taj novac a da ne bude efekta jer znam da je bilo i takvih slucajeva. Postoje li univerzalne i koje preporucate?

OPEL VECTRA – OSIGURAC PUMPE GORIVA

na dan ugradnje plina iskocio je osigurac pumpe goriva u trenutku kad sam trebao preuzeti auto, te se je nakon ponavljanja iskakanja osiguraca izvadila pumpa goriva i zice su bile stopljene u rezervaru. Sto je uzrok, moze li biti kriv ili pogreska majstora koji je ugradivo plin. Napomena, prije 3 mjeseca sam promjenio most u altenatoru, dali moze imati to kake veze? Sto napraviti, auto na plin radi, na benzin ne radi?

AUDI A4 – PROBLEM PALJENJA

Audi je proveo 4-dana na ovlastenom servisu ovdje u holandiji u ta cetiri dana zamjenili su mu neka dva relea jedan je valjda za kontakt a drugi za grijace ,zatim su mu zamjenili neki erg ventil dihtung usisne glave i jos neki par sitnica!!!!! Ali problem to jest kvar nije otklonjen valjda im treba vise vremena !!! Danas sam stavio drugi akumulator I opet nista ali kada je momak koji je mjenjao akumulator priklopio punjac to jest ispravljac za akumulator I okrenuo ga na na broj 4 auto je upalilo odmah iz prve zatim smo probali jos 20-tak puta dag a palimo preko tog punjaca I svaki put je palio.Taj momak sumnja na alanser ali kaze da mu je cudno da alanser ne daje nikakve znakove da je otisao ili dotrajao.