FIAT PUNTO – UGRADNJA PLINA
Planiram kupiti Fiat Punto mk1 60 ili 75. Zanima me koji je od tih automobila pogodniji za ugradnju plina. Kolika je potrosnja i gubitak snage kod jednog i drugog, te kolika je cijena ugradnje?
Planiram kupiti Fiat Punto mk1 60 ili 75. Zanima me koji je od tih automobila pogodniji za ugradnju plina. Kolika je potrosnja i gubitak snage kod jednog i drugog, te kolika je cijena ugradnje?
Imam Peugeota 1.6 16v XR iz 2003.god. ugradio sam plin "Landi"
auto savrseno radi, ali sam primetio da u voznji kazaljka nivoa goriva u rezervoaru pokazuje kao da se gorivo trosi iako radi na gas, a goriva ima. Skinuo sam dzek sa rezervoara i ostavio nekojiko minuta, a zatim ga ponovo vratio, kada sam dao kontakt kazaljka je pokazala da ima goriva u rezervoaru. To mi se vec desilo dva puta. Da li postoji neki merac protoka goriva koji daje podatak kompjuteru da ga trosi, a ono se vrti u krug! Da li postoji neko objasnjenje?
Postovanje i sve pohvale za Vas rad i trud! Radi se o Opel Astri 1.7 CDTI (59kW) i pojavi crnog dima na auspuhu. Poznato mi je da se ta pojava desava usljed nedovoljnog sagorijevanja goriva bilo zbog nedostatka zraka itd., medjutim u vecini slucajeva se pojavljuje na "stisak gasa" tj. na vecim obrtajima a opet ovdje je dim uocljiviji na nizim obrtajima (oko 2000 o/min - gradska voznja), dok se pri stiskanju gasa pojavi na kratko (ja bih rekao izbaci akumulirani dim) i dima vise nema. Motor radi dobro, nema nikakvih prekida, ulje netrosi (Castrol 5W-50) i nema nikakvih neobicnih ponasanja u voznji. I jos par pitanja za Vas, skidao sam gumene cijevi izmedju turba i intercoolera i dalje prema usisnom sistemu, primjetio sam tragova ulja u manjim kolicinama (brisuci prstom iznutra) koji mi se vise cine kao trag akumuliranih uljnih para pa neznam da li taj sistem mora apsolutno biti cist ili je to normalna pojava? I ako mi znate reci o kojem se uredjaju radi upravo koji je spojen gumenim crijevom iza intercoolera, unutar postoji neki leptir zatvarac a mislim da EGR (koji je onako robustan sa dosta ulaza za cijevi hladjenja) ide iza toga, tj, pricvrsceni su vijcima i dalje na metalnu cijev ka usisu?
Zahvaljujem na svim dosadašnjim savjetima. Imam golfa3, 1.8 55 kw, sa ugradjenim plinom Lovato (ugradjen prije 6 mjeseci). Do skoro mi je potrošnja plina bila 12l i auto je isao odlicno. Malo po malo, auto mi nije išao kako treba, postao je spor. Na benzin je išao odlicno. U servisu gdje sam ugradio plin, samo su povecali dotok plina na onom šarafu, a samim tim i potrošnju. Sada mi troši 17 l a isto ne ide kako treba, a cak mi se cini i da na benzin ne ide više kako je išao. Majstori kao majstori, probali su ga i kažu ide odlicno. Moj neki parametar je da je u drugoj brzini nekada išao 80 km/h pri 4000 obrtaja, na plin. Ja im to kažem, ali to njima nista ne znaci. Sada ide 60 km/h pri pomenutim uslovima. Ne znam šta da radim. I možete li mi reci neke parametre kako bih znao za ubuduce, na koliko obrtaja i u kojem stepenu prenosa moj auto treba da ide koliko km/h, kako bi mi to bio parametar (na benzin i na plin).
Uzgred, na kompjuterskom testu kompletnog auta (gdje se auto provjerava samo na benzin), svi parametri su kako treba. Ovdje u Podgorici niko ne pregleda rad auta na plin, kompjuterski, samo na benzin.Možete li me savjetovati što da radim, jer sam vec dao dosta para a problem mi nije riješen, iako majstori kažu da auto ide odlicno.
U planu imam promjenu automobila i veoma mi se svidja citroen c5. Prije nekoliko dana sam naišao na jedan koji je naizgled veoma dobro ocuvan inace je 2002 godište, karavan,sa motorom 2.2 HDI. Jedina stvar koja me plaši je 180.000 km koje je do sada prešao.
Molio bih vas da mi iz vašeg dosadašnjeg iskustva date savjet imam li potrebe za zabrinutost ili je to kilometraža koja je prihvatljiva, te kako su se do sada pokazali ti motori?Auto je naravno redovno servisiran (ima servisnu knjigu) i svakako imam u planu da prije kupovine posjetim ovlašteni servis kako bih se uvjerio u ispravnost.
Kupila sam nedavno Lanciu Kappu 2.4 1997. godiste. Imam pitanje u vezi sa paljenjem, naime prije davanja kontakta moram svaki put stisnuti daljinski za aktivaciju, sad mene zanima sto ako mi daljinski crkne kako cu upaliti auto. Imala sam jucer problem da sam upalila auto , ali mi se ugasio nakon 5 minuta sam.Kad sam ga ponovo startala bilo je sve u redu. Dali kompjuter mora prvo cjelokupni chek napraviti prije nego krenem?