PEUGEOT 206 XR – NECE U PRVU BRZINU

Prije dva dana na vozilu PEUGEOT 206 XR, 1,4 , 2001. kod mehanicara mi je zamijenjen set kvacila. Dali je moguce da je kod montaže došlo do neke pogreške, naime nakon toga nece svaki puta u 1. brzinu. Kod svakog pritiska na pedalu drugacije se ponaša, ili ide bez problema ili trebam po nekoliko puta pritisnuti pedalu. Mehanicar je rekao da kod sistema poluga nije moglo doci do pogreške, jer da se tu nema što pogriješiti.
Još jedno pitanje, dali moje vozilo ima filter goriva, gdje se nalazi i dali ga treba mjenjati.

FIAT UNO – PROBLEMI S PALJENJEM

Molim Vas za savjet u vezi problema s paljenjem na Fiatu Uno, proizvodnja 1998.g. (Poljska). Motor ima oznaku 146D8000, verzija 146E455A. Broj za rezervne dijelove 00023199 i ugraden Bosch Motronic sustav ubrizgavanja goriva.
Problem se ocituje u slijedecem: motor se ponekad teško pokrece (nakon 10-15 sekundi rada pokretaca. Kada proradi, cini se da ne rade svi cilindri vec se nakon nekog vremena rad motora ubrza i normalizira. Pri tome se osjeti miris benzina u zraku a nakon kretanja iz ispušnog lonca izlaze crni ispušni plinovi. Nakon što motor proradi, u vožnji radi normalno ali imam osjecaj da teže ubrzava. Ovaj problem se javlja kada je vani toplije. U jutarnjim satima, pokrece se bez problema.
Takoder, ponekad, nakon krace vožnje, motor u leru pocinje sam povecavati i smanjivati broj obrtaja motora a nogu ne držim na papucici.
U tom slucaju moram iskljuciti motor i malo pricekati, te ga ponovno pokrenuti. Kombinirano s tim ili zasebno, motor ima vece obrtaje u leru kada ove pojave nema.Ono što je zanimljivo, ovaj problem se pojavljuje povremeno a onda nestane kao da je s motorom sve u redu da bi se nakon nekog vremena ponovno pojavio.Kolege s posla su mi skrenuli pažnju na necisto gorivo pa sam pokušao tociti gorivo na raznim postajama INE i OMV-a ali nisam primijetio da je to u vezi s gore opisanim problemom.Takoder, moram napomenuti da mi je pred godinu dana, majstor promijenio zupcasti remen i taj problem se pojavio ubrzo nakon tog zahvata. Nedavno je napravio redovni pregled vozila prije tehnickog pregleda i promijenio kablove svjecica (jedan je prekidao), svjecice, ulja i kocione plocice. Kako sam rekao, problem se javljao povremeno ali sada je ucestaliji. Medutim, majstor mi kaže da nema smisla mijenjati dijelove dok ne utvrdimo tocan uzrok kvara, s cime se naravno slažem.
Pregledao sam engleski forum za Fiat Uno i pronašao jedan post sa slicnim problemom. Covjek kaže da je promijenio 'Ignition module', što bi u prijevodu bio modul paljenja (elektronski) i to je riješilo problem. Taj modul se nalazi na starijim godištima vozila na distributeru paljenja koji je mehanicki a ovaj u mom modelu je manji i monolitniji (djeluje kao izliven iz jednog komada plastike). Na njegovom gornjem dijelu su prikljucene 4-5 žica na plosnatom konektoru a sa strane izlaze kablovi za svjecice. Taj modul ne mogu locirati nigdje drugdje pa pretpostavljam da je ugraden u distributer paljenja ako ga uopce ima.
Kako uskoro moram obaviti tehnicki pregled vozila i želim voziti tehnicki ispravno vozilo, molim Vas da mi kažete vaše mišljenje.

KIA RIO – UGRADNJA PLINA

Prije 2 tjedna kupila sam novi Kia Rio 1,4 16V DOHC EX Life model,a buduci da cijene goriva doslovno divljaju, interesira me, preporuca li se ugradnja plinske instalacije u ovo vozilo?
Ukoliko je moguce, kolika je cijena ugradnje; koliko cesto je potrebno kontrolirati ugradeni sistem..ne znam što bih Vas još vezano uz to pitala. Možda mi Vi sami, s obzirom na postavljeno pitanje, možete ponešto više i detaljnije reci.

FIAT BRAVO – ZVUKOVI I LUPANJE

Imam Fiat Bravo 97god. 1,9 JTD imam nekih problema s ovim autom jedan od problema je sto pored zvuka motora cuje mi se jos neki zvuk i cim mu dam gasa pocne jos vise da se cuje zuji sve vise i vise da li je moguce da je do turbine il...? drugi problem mi je na vozacevom prednjem tocku kad naletim na rupu osjeti se neko lupanje isto tako kad vozim 120km/h to stalno lupa imam osjecaj da ce mi tocak spasti,neki mi govore da je onaj lezaj na amortizeru???

AUDI 100 – DOTEZANJE GLAVE MOTORA

Imam audi 100TD 2.0l(DE) 5cyl 85g. mijenjao sam termostat pa mi sad u gradskoj vožnji diže temp. do 100C. Dali je moguce da imam zraka u sistemu ili kako ga odzracit jer ne znam gdje je ventil?
I molit cu Vas za informaciju na koliko se kila dotegne glava motora.

CITROEN XSARA – NEKOLIKO PITANJA

Posjedujem Citroen Xsaru 1.9D 1998.god. 160 000 km te bih imao nekoliko pitanja u vezi svog automobila.
Na tehnickom pregledu izvršen je EKO-TEST,a covjek mi je rekao da imam povecano zacrnjenje, ali je sve ostalo bilo u redu pa mi nije stvarao probleme.E sad pošto ja imam namjeru još dugo voziti taj automobil zanima me vaše mišljenje u cemu bi mogao biti problem te cca cijena popravka, auto ne troši ulje te se u vožnji dobro ponaša.
Drugi problem je cviljenje u prednjem lijevom kotacu pri manjim brzinama koje se pri vecim brzinama ne cuje.
Trece što me zanima jest da li je u taj automobil moguca ugradnja prednjih maglenki pošto stražnje ima, a i cini mi se da na prednjem dijelu maske postoji mjesto gdje su predvidene. Zanima me gdje bi se mogle kupiti te eventualna cijena.
Iskreno Vam zahvaljujem na odgovorima te Vam želim puno uspijeha u daljnjem radu te bih Vas ujedno želio pitati koliko se ceka te koliko bih koštao preventivni pregled kompletnog vozila u Vašem servisu te da li je moguce naruciti se za tocno vrijeme?