FIAT MAREA – PROBLEM SA ABS-om

Imam problem sa abs-om. Kada prolikom davanja kontakta na autu (Fiat Marea 1.9 jtd) lampica od abs-a se ugasi medutim kratko nakon kretanja lampica se upali zajedno sa lampicom od rucne kocnice i to cešce za kišovitih dana. Tada abs ne radi. Bio sam na diagnostici i nije ništa pronadeno što se tice kompjutera.

ALFA 145 – TEMPERATURA IDE U CRVENO

Imam veliki problem.temperatura mi se cijelo vrijeme diže u crveno na oko 100-110 stupnjeva.svaki cas mi se pali crvena lampica.
termostat je novi(orginalan),mijenjan prije 2-3 mjeseca,na ulazu i izlazu su crijeva vruca tako da on obavlja uredno svoju funkciju , termoprekidac radi , ventilatori se normalno ukljucuju i iskljucuju.
indikator temperature pokazuje normalne vrijednosti.
spojili su ga na kompjuter i pokazivao je da nema nikakvih grešaka.
na mjestu kad radi malo uspije skinuti temp. ali cim se malo krenem voziti opet dode do 100 stupnjeva.možda je do kilera od vode ,možda je zaštopan .drugi pak kažu da je možda brtva glave,da su možda na vodenoj pumpi otišle peraje.u ekspanzionoj posudi vidim da tekucina ima jak mlaz. kiler od vode nije uopce oštecen i izgleda vrlo dobro, bar s vanjske strane.Ovaj prednji kiler od klime je malo oštecen od kamencica i ostalih gluposti,ali mislim da nije ništa opasno.
Sad sam pratio kako se ponaša temperatura motora u vožnji.dosta brzo postigne temperaturu od 100-105 stupnjeva i onda se pali crvena lampica i odmah nakon toga ga ohladi na 85-90 stupnjeva.
Ovaj trenutni termoprekidac pali prvu brzinu ventilatora na oko 95-98 stupnjeva(to sam provjerio dok je auto bio spojen na kompjuter).
Njegova radna temp. je negdje 80 stupnjeva.Pa mislim staviti termoprekidac koji ranije pali ventilator na negdje 90 stup., i možda tako riješim problem sa visokom temperaturom.

ZASTAVA FLORIDA – PROBLEM KOCNICA

Premalo je uputiti vam samo rijeci hvale, jer zasluzujete mnogo vise!
Imam Zastavinu Floridu 1.4 iz 1990.g., presla je 82.000km, i veoma sam zadovoljan ("koliko para toliko muzike").Na poslednjem tehnickom pregledu nije prosla zbog nozne kocnice zadnjeg desnog tocka. Podaci sa kontrole za kocnice su:
-prednji lijevi=2.300N, prednji desni=2.000N,
-zadnji lijevi=1.700N, zadnji desni=800N,
-rucna kocnica, oba tocka isto=1.000N.
Ovaj tip Floride nema tzkozvani "peti cilindar", ima servo uredjaj, a iz glavnog kocionog cilindra za svaki tocak ide posebna cijev.
Na svakoj od cijevi za zadnje tockove ugradjen je "pojacivac pritiska" (valjda se tako zove), nalaze se u motorskom djelu u blizini glavnog kocionog cilindra.Prije ponovljenog pregleda majstor je zamjenio mjesta ovih "pojacivaca pritiska", procistio ih komprimiranim zrakom, ispustio zrak iz instalacije kocnica itd.Na ponovljenom tehnickom pregledu su podaci za kocnice bili bolji, ali sada je problematicna bila kocnica zadnjeg lijevog tocka (kontrolor je rekao da je na granici prolaznosti).
PITANJA:
1. Da li treba zamjeniti oba "pojacivaca pritiska" ?
2. Majstor predlaze da probusi oba "pojacivaca" da bi dobio isti rezultat. Da li je to OK?
3. Da li je, mozda, problem i u glavnom kocionom cilindru?
4. Ako ne nadjem na trzistu ove "pojacivace" za Floridu, sa kojih drugih vozila odgovaraju?

RENAULT CLIO II – UZROCI VELIKE POTROŠNJE ?

Clio II ,2002 g. , 1.2 16v 55kw
Potrošnja je oko 11l/100Km, prije cca tri mj. kad sam ga i kupio rabljenog eko test je bio uredan, a potrošnja je pretpostavljam bila ista ali tada nisam obracao pozornost… Koji su moguci uzroci tako velike potrošnje?

PONTIAC TRANS SPORT – KAO DA JE POLUDIO

Nedavno sam kupio Pontiac trans sport 3.8v6 benzin-plin.Auto se ponaša kao da je poludio.Najprije mi je kod vožnje u overdrajvu kod pritiska na kocnicu palio zadnji brisac,zatim u vožnji eksplodira pa izbije cijev od serva i ugasi se,zatim ga ne mogu voziti na benzin kad ja hocu nego kad on hoce,zatim mi gori lampica od pumpe kad nije spojen na žarnu nit,a sada mi se gasi u vožnji na plin bez obzira da li išao uzbrdo ili nizbrdo,te je poceo enormno trošiti.Obzirom da si sam ne mogu pomoci a auto je postao opasan za vožnju molim savjet.

RENAULT LAGUNA – DEMONTAŽA SJEDALA

Vlasnik sam Renaulta Laguna 1.9DTI 2000 godište, te me interesuje nacin skidanje sjedišta vozaca jer mi se u zadnje vrijeme sjedište ljulja, i ako znate uzrok tome. Malo me je strah, kada sam pogledao koliko ima kablova ispod sjedišta.