SKODA OCTAVIA – NE IDE VIŠE OD 130 km/h

Imam škodu octaviu 1.9 tdi, zadnjih mjesec dana primjetio sam da automobil ne može razviti vecu brzinu od 130 km/h, tj. u cetvrtoj brzini motor ne može postici više od 3.000 obrtaja. Motor ne gubi ulje,niti se iz ispušnog sustava javlja crni dim. Dakle motor se najnormalnije ponaša do te brzine kada naglo pocinje gubiti snagu i obrataji motora padaju. Da li je rijec o kvaru turbine? Automobil je prešao 123 tis. km.

VW GOLF IV – PROBLEM SA KOCNICAMA

Imam VW golf IV 1999 god. TDI 90 KS. Obradivao sam zadnje diskove i tada nastaju problemi. Kada je sve vraceno na mjesto, kocnica mi je pocela da propada ali koci bez problema. Odem na tehnicki pregled i na valjcima pokazuje da koci ali me ne pušta da prodem jer kocnica ne drži (propada) i da moram otkloniti kvar. Promijenim zadnja kliješta odzracim sistem problem isti auto koci, ali papucica propada postepeno. Promijenim glavni kocioni cilindar, odzracim sistem, auto koci ali propada postepeno papucica kocnice. Kažu mi da je kvar u ABS-u. ABS se aktivira na nagli pritisak kocnice. Na aparatu je provjeren ABS za svaki kotac posebno, nema greške. Crijeva provjerena nigdje ne puštaju, promijenjeno ulje u sistemu, odzraceno sa vakum uredajem.Napominjem dok diskovi nisu dirani sve je bilo OK.

VW GOLF IV – ZABLOKIRANI TOCKOVI

Molio bih pomoc na golfuIV 98 godina tdi mi vec godinu dana kada stisnem kocnicu tockovi ostanu zablokirani i nakon nekog vremena par sekundi se sami odblokiraju ili ako krenem škripa i onda se odblokiraju ili ako nogom povucem papucicu kocnice prema nazad odblokira se šta da radim izluduje me to a nitko od majstora nece da se primi posla jer kažu to je normalno.

OPEL VECTRA C – PAD NAPONA ?

Imam problem s opel vektrom c,2003 g. 2.2 dti,automatik s predenih 150000 km. Naime do sada nije mijenjan akumulator te prilikom paljenja hladnog motora primjecujem malo duže verglanje,a tom prilikom sam izmjerio na klemama pad nampona do 9,6 V.Akumulator u mirovanju drži napon na 12,5 V.Kada upali ocitavam na klemama napon od 14,15V prvih dvadesetak min. vožnje.Nakon toga izmjereni napon na klemama je oko 13,8 V,na leru bez upaljenih potrošaca.Upalim li svijetla pada na 13,7 V,upalim li grijac stakla pada na 13,6,paljenjenjem dugih svjetala padne na 13,4V,sve na leru.Takoder primjetim kad se motor ugrije i napon pada sa 14,15V na 13,8V te tada zadržava tu vrijednost.Molio bih savjet da li je to normalno,te da li bih trebalo mijenjati akumulator,i da li bih se time stanje poboljšalo.Napominjem da ja nemam nikakvih problema sa elektrikom osim što primjecujem duže verglanje hladnog motora,a topal pali odmah.Još jedno pitanje…da li aditiv LIQUI MOLLY koji sam stavio u motor ?(ceratec) pomaže od daljnjeg habanja motora iz Vašeg iskustva ili je to samo dobra reklama.

FORD MONDEO – ZAMIJENITI SET SPOJKE

Imam Ford Mondeo 2002. g, 1,8 / 92KW, benzinac, a kupio sam ga u ovlaštenom Fordovom servisu prije 2 godine sa predenih 65.000 km. Sada je prešao 75.000 km. Nažalost stalno imam neke probleme. Prvo se pokvario agregat klime, potom computer, što je donijelo prilicno visoke troškove zamjene. Sada, kako barem ja pretpostavljam, imam problema sa kvacilom. Naime, kvacilo jako visoko hvata. Pošao sam u navedeni servis ali su mi rakli da je, iako kvacilo doista visoko hvata, sve još u redu jer se radi o samoštelujucem kvacilu, te da mogu još preci sigurno 10.000 - 20.000 km. Medutim, u vožnji sam primijetio da se ponekad, na uzbrdici, pri dodavanju gasa povecava broj okretaja za 1000 i više, a da se brzina automobila ne povecava, što naravno prati i pojacani zvuk motora koji mi ukazuje da vjerojatno proklizava lamela. To je moja laicka procjena. Pokušao sam staru metodu ispitivanja kvacila i automobil se pod rucnom kocnicom ne gasi ali i ne pokrece, vec se ponovo samo povecava broj okretaja, što mi opet ukazuje na proklizavanje lamele. Ako je moja pretpostavka tocna onda postoji velika vjerojatnost da negdje "ostanem na putu".
Da li su moje pretpostavke tocne i ako jesu, da li je nužno kupiti "originalnu" korpu i lamelu u ovlaštenom servisu koja je prema njihovom cjeniku prilicno skupa? Da li postoje zamjenske korpe i lamele za ovaj tip vozila, koje su provjereno dobre kvalitete i koje se možda mogu nabaviti po povoljnijoj cijeni od navodno originalnih koje nude u servisu, a da zapravo i ne znam od kojeg su proizvodaca? Ako postoje, gdje se mogu nabavaiti?