FIAT UNO 999 ccm, FIRE – SAM SLAŽEM

Ja pomalo iz hobija slažem stari Uno (god.91) sa benzinskim motorom od 1000ccm(fire motor),weberovim karburatorom i u vezi toga imam dva pitanja:
1)koji su momenti pritezanja vijaka glave motora,ležecih i letecih ležajeva radilice i vijaka zamašnjaka
2)iz kojeg razloga navedeni motor ne može upaliti ako ima iskru iz svijecica (novih) u pravom trenutku i nalijem mu benzin direktno u otvor karburatora,dali je moguce da je u pitanju slaba kompresija u cilindrima

PEUGEOT 206 – NOVOPECENI VOZAC

Kupijem peugeot 206 1.6 taj auto ima 110 konja....ja sam novopeceni vozac i nesmijem voziti taj auto smijem voziti do 100konja.....jel moguce to kako rijesiti da se na elektronici smanje konji i da se stavi da ima 100konja....Jeli ikako to moguce.......

VW GOLF IV – NESTRUCAN POPRAVAK !?

Imam Golfa IV 2001 godina SDI prilikom vožnje osjetio sam udar u motoru gdje je motor automacki prestao da radi. Kad sam otvorio haubu vidio sam da je zupcasti remen pukao i jedan propeler na vodenoj pumpi. Mozete li mi pomoci i izaci u susret da mi objasnite kakve su posljedice i sta je uzrok pucanja remena. Trebam napomenuti da je zupcasti promjenjen prije 48 sati. Kao laik mogao sam zakljuciti da je majstor (prevarant) stavio samo jedan nov spaner, a staru pumpu nije ni dirao. Unaprijed zahvalan vozac Golf-a.

BMW 325 i – ADITIV NIJE POMOGAO

Najprije da Vam se zahvalim na besplatnim savjetima. Hvala Vam na tome!
Posjedujem bmw 325i iz 1989 g. Motor ima 290000 km, nije se štedio. Gledajuci neke reklame za aditive kupio sam Liqui Moly Ceratec i ulio ga u motorno ulje. Od tada(napravio sam 200km) stalno iz auspuha smrdi i primjecujem da je poceo dimiti. Osjecam siroviji rad samog motora, te na višim okretajima su se pojacale vibracije koje su i prije bile neznatne. Da li sam napravio dobru stvar i da li takvi proizvodi imaju opravdanu namjenu?Koliko su izdržljivi m20b25 motori?

AUDI A4 – ŠPUR ZADNJIH KOTACA ??

AUDI A4 1.9 TDI 1996. godina
Da li se na navedenom Audiu A4 radi "špur" zadnjih kotaca?
Naime primjetio sam da je samo zadnja lijeva guma izlizana više s vanjske strane, dok je tlak u gumi u redu, a nikad auto nije udaren. Manji luft kotaca (cca 1 mm) riješio sam pritezanjem centralne matice ležaja, što sam smatrao normalno nakon 270 000 km.

RENAULT TWINGO – VODA CURI U AUTO

Renault Twingo 2007. Godište, znaci star godinu dana, a problem je taj što svaki put kada pada kiša voda curi s unutarnje strane vratiju u auto. Na servisu naravno nemaju pojma šta bi moglo biti, promjenili su tapecir jer su mislili da ima nekakve veze s tim, ali ništa. Garancija pomalo ide ka kraju a problem ostaje neriješen. Što se može uciniti? Molim Vas da mi pomognete.
Evo odlucila sam Vam se ponovo javiti s obzirom da je auto opet bio u Renault kuci Monte u Puli, medutim oni tvrde da su oni pustili auto vani na kiši i da njima voda nije curila u auto. Njihova objašnjenja su da auto ne smije stajati na nikakvom nagibu jer u protivnom voda ide u auto, a to znaci da se ja ne bi trebala parkirati nigdje gdje postoji nagib. Meni je ovo objašnjenje jako, ne znam kako da kažem smiješno. Nije mi jasno kako onda Auto kuca upoce može prodavati takva vozila. Još me više zbrinjava što ne znam gdje da dalje idem, kome da se obratim? Generalnom zastupništvu? Tužba? Možete li mi dati bilo kakav savjet?