FORD MONDEO – BAŠ SAM SE ZABRINUO

Imam auto Ford Mondeo.Proizveden 2001.Motor 1,8 benzin 92kw.Auto sam kupio u Njemackoj tacno prije godinu dana.Presao sam sa njim 7500km.Nisam imao nikakvih problema sa autom.Bio sam izuzetno zadovoljan sa autom.Auto je trenutno preslo 98500km. Prije dvadeset dana uradjen je servis u Fordovom servisu u Tuzli (zamijenjeno ulje i filteri ) imao sam osjecaj da je auto jos bolje islo.U servisu sam pitao kad bi trebalo mijenjati remenje. Rekli su mi da auto nema zupcasti remen nego lanac ida se mijenja na 100 000km.Inace kad radi na leru znalo se povremeno cuti umotoru zveckanje u predjelu gdje je remenje.Zvucalo je odprilike kao klak,klak.Majstor u servisu mi je rekao da bi to mogao biti spaner.
U istom servisu zamijenjen je lanac,spaner i vodilica.Nakon voznje mozda 2km osjetio sam da auto ne vuce.Krecuci 1.brzinom auto se ponasa kao da sam ubacio u 3.U visim brzinama auto tek povuce na vise od 3000 obrtaja.Sutra dan sam se vratio u servis na reklamaciju.
Oko auta su radili mozda sat vremena i rekli mi da je u pitanju katalizator da je zacepljen.Da se uzario (sijao).Kao u pitanju je gorivo.
Auto sam probao malo je bolje vukao i cuo se rezak zvuk ispod vozacevog sjedista,kao da zrak prolazi kroz cijev.Poslije probanja vratio sam se u srevis i rekao da nista nisu napravili.Rekli su mi da dodjem drugi dan i da ostavim auto da moraju to detaljnije pregledati.
Ponovo sam dosao u servis nakon 3 dana i ostavio im auto.
Auto je bilo cijeli dan na servisu.Probao sam ga,isao je bolje ali ne kao kakav je bio prije promjene lanca i cuo onaj reski zvuk zraka kroz auspuh.Problem je kao bila sonda(valjda lambda) i da sad nemam katalizatora.Oni su ga valjda procepili i on nije u funkciji.
Sad kad krecem u 1.brzini pritisnem gas ali ne povuce kao inace,treba mu vremena.Tek nakon 2500 do 3000 obrtaja povuce.Prije sam znao nehotice prilikom kretanja da mi auto zaslajdra a sad kad i hocu ne ide.Mislim da mi u servisu nisu auto slozili kako treba i da su mi upropastili katalizator.Oni kazi da je sve u redu,da su auto testirali da je kompresija i obrtni momenat dobar.A za katalizator je krivo gorivo.
Ponovo se moze cuti onaj zvuk u motoru klak,klak.Bas sam se pravo zabrinuo za auto,molio bih vas za vase misljenje i savjet.

AUDI A6 – LER GAS

Veliki pozdrav iz Austrije.Ja imam Audi A6 tdi 150 ks godina 98,imam problem sa ler gasom kazaljka je uvijek oko broja deset ponekad sidje na normalni ler ili se zadržava malo ispod broja deset,sa tim mi se je i potrošnja goriva povecala pa vas molim za savjet,ostalo je sve u redu i nema nikakvih problema.

OPCI SAVJETI – MATURALNA RADNJA

Gospodine, obracam vam se s poštovanjem. Imam jednu zamolbu, ja imam maturalnu radnju o servisu na 45000 km,. Možete li mi pomoci? Možete li mi nešto o tome napisati ili mi reci neke web stranice na kojima to mogu naci…

RENAULT MEGANE – PROBLEMI NAKON UZIMANJA GORIVA

Posjedujem Renault Megane 1.6E iz 1998.godine.
Danas sam na Ininoj pumpi uzeo gorivo: Eurosuper 98.
Sa autom je sve bilo u redu do prije uzimanja tog goriva.Nikada nista ozbiljno.No problem se javio nakon nekih 15minuta kasnije dok je auto bio jos vruc.Nisam ga mogao upaliti, jedva je primao gas,no kada je upalio nije imao snage da krene,tresao se i jedva je primao gas.
Jedva sam samo promijenio mjesto parkiranja.No kasnije nakon nekoliko sati kada se je motor potpuno ohladio i kada sam ga ponovo upalio radio je posve normalno,ali ponovo kod paljenja nakon par minuta znaci motor je ponovo vruc,auto je pokazao ponovo iste simptome i jedva sam ga vozio,obrtaji su mu padali,motor je nepravilno radio,sve se je osjetilo kao da se pregrijavao,narocito u predjelu auspuha,kao da gori ona zaštitna srebrna vatrostalna boja kojom se na nekim autima premazuju ispušni lonci.

FORD FOCUS – SENZORI

ford focus 1.4 1999.
Moj problem vezan je uz broj okretaja praznog hoda. Zanima me da li osim ventila praznog hoda postoji i kakav senzor ubrizgavanja (ili broja okretaja ) i gdje se on nalazi.

VW GOLF IV – NOVE KOCNE PLOCICE

imam GOLF IV , 1,4i. 16V, 2001 godina.
moj upit vezan za izmjenu zadnjih kocionih plocica.
Naime imam diskove na sva cetiri kotaca + ABS i prije dva dana odlucio sam se na izmjenu zadnjih plocica radi istrosenosti.
Medjutim, nakon izmjene plocica kocnice vise nisu sto su bile. Papucica je mekana i imam osjecaj da propada dalje nego prije i tek onda jace koci. Cak imam osjecaj da i prednje kocnice koce s 50% prijasnje snage iako se na njima nije nista radilo. To je naravno moja laicka procjena. Prije su tako reci odmah grizle i vozilo je odmah stalo.
Moj mehanicar me uvjerava da je dva puta odzracivao sustav i prednjih i zadnjih kocnica i da mora proci nekoliko dana da se kocnice uhodaju. Osobno me i nije uvjerio. Dok u medjuvremenu ne prodje tih nekoliko dana koliko on kaze i sa zeljom da imam moje stare kocnice ja saljem ovaj upit Vama na razmatranje.