MAZDA 323 – AUTO VIBRIRA U LERU

nedavno sam mjerio kompresiju na mojoj Mazdi 323 1.5 iz 2001., 112tkm i rezultati su sljedeci:
1. cilindar 13,5
2. cilindar 14
3. cilindar 14
4. cilindar 12,5
Zašto to pišem? Naime cijeli auto vibrira u leru, pocevši od mjenjaca, volana do cijele karoserije. Kako se poveca opterecenje motora u leru (svjetla, ventilacija, klima...)auto sve izraženije vibrira. Davanjem gasa vibracije prestaju, auto normalno vuce u vožnji. Motor ne dimi, ne troši ulje, ne javlja nikakve greške. Cišcene su dizne, MAF i klapna gasa, mehanicar kaže da su nosaci motora i auspuh u redu, eko test ok. Povrh toga kazaljka obrtomjera stalno oscilira gore - dolje u rasponu od nekih 700 do 800 okr/min, a u kabini se cuje lagano metalno lupkanje kad kazaljka padne na 700 i zatim prestane kako se ler gas digne prema 800 okr/min i tako u krug. I još jedna stvar: u leru dam konstantan gas, npr. 1500 okr/min i primjecujem da i u tom položaju ler gas lagano oscilira oko tih 1500 okr/min. Napominjem još da je kvacilo pri kraju, hvata visoko i cuje se potisni ležaj kod pritiskanja - otpuštanja.
1.) Da li ovaj rezultat kompresije ima utjecaja na vibriranje, mehanicar koji je mjerio kaže da ne, da je za to potrebna veca razlika?
2.) Koji bi još mogli biti uzroci te vibracije po vašem mišljenju?
3.) Zašto ler gas oscilira, sada koristim OMV-ov ES 100 i nema velike razlike od ES 95 koji sam prije koristio?
4.) I odakle ova razlika kompresije na 4. cilindru, jeli moguca od gareži dosjeda ventila ili je zadnje podešavanje ventila bilo loše (nema hidraulicno), Da li da probam staviti aditiv za cišcenje ili napraviti novo podešavanje ventila ili da ništa ne diram po tom pitanju?

PEUGEOT 307 – TVRDA PEDALA SPOJKE

Negdje na vašoj stranici odgovorili ste o namještanju položaja hvatanja spojke pri servisu. Odgovorili ste ali me je zbunilo to da, npr. ako se namješta na položaj pri dnu jeli to dno kada upremo papucicu spojke do dna ili kad otpustimo nogu pri kraju...
Vozim peugeot 307 iz 2004, 1.6 HDI 80 KW karavan ;150000 km:
Jeli normalno da mi je kvacilo malo tvrde i da hvata ispod polovice hoda prema dnu. Pri bržem startu i pri mjenjanju brzine iz više u nižu ako nije vozilo dovoljno usporeno ,u mjenjecu mi se ponekad zacuje kratki tanki zvuk. Jeli ovo zabrinjavajuce,...

VW GOLF III – WASTEGATE, ERG, BLOW OFF ??

Molim vas da meni neukome objasnite par stvari,radi se o golfu3 1.9tdi(110),zanima me funkcije sljedecih elemenata i posljedice njihove neispravnosti:
1.regulator tlaka turbine
2.wastegate ventil
3.erg ventil i dali je taj erg ventil isto što i wastegate?
I nakraju bi vas molio da mi odgovorite kaj je to blow off ventil,i umjesto cega bi se on mogao ugradit na doticnom vozilu i dali daje kakve performance na tdi motoru?
p.s.svake pohvale na radu,strpljivosti i ponajprije tocnosti i brzini vaseg rada,govorim iz osobnog iskustva.

OPEL KADETT – PRAZNI SE AKUMULATOR

Opel kadett 1,7d prazni se baterija
imam problem sa opel kadettom 1,7d.Par puta mi je ispraznio cilu bateriju nije se moga upalit nikako jedino kupit drugu. Prvi put sam bio kod elektricara i bilo je neko sitno pražnjenje baterije navodno da im je mana ono svitlo ispod haube to mi je maka ca tako da ne bi bilo opet isto. drugi put je priko noci cilu bateriju istrošija isto do kraja i ja san stavija drugu maka svitlo koje svitli u portapaku i sa zadnjih vrata i bilo je sve u redu. To je bilo prije skoro dva miseca.Sad mi se auto nije vozilo 5 dana i upalija je iz prve.Sinoc ga parkira sve ugasija, jutros ga iden palit i ništa skroz slabo vrti motor.Neznan u cemu bi još moga bit problem jer mi nije jasno jel mu do struje ili cega vec.I još nešto meni je auto imao blokadu paljenja motora, znaci onaj privjesak se stavi na oni cip šta je izvucen i auto tek onda moš upalit ali je vlasnk prije mene tu nešto kemija i to iskljucija i premostija žice okolo.E sad kad se da kontakt u tom snopu žica šta je on pricvika i spaja drukcije puca i digod zna bacit iskru. ja sam završio školu za autelektricara i meni nije baš svejedno to sad micat jer ako vratin struju u normalu neznan oce li moc upalit.... Bio bih vam zahvalan ako bi znali kako riješit taj problem sa baterijom i tom strujom.

OPEL ASTRA – VENTILATOR

U pitanju je ASTRA 1.7 TD X17DTL i imam problem koji pokušavam riješiti unazad sedam dana. Iako sam promijenio tri majstora, niko mi nije uspio odgonetnuti šta se dešava, a njihova metoda eliminacije me koštala itekako.
Naime, imam dva problema. Jedan je registrovanje greške upravljacke jedinice releja grijaca, ali iako je isti zamjenjen, promlem je ostao. Drugi problem je sa ventilatorom hladnjaka, odnosno pale mi se oba ventilatora pri jutarnjem paljenju, pri potpuno hladnom motoru. U tom slucaju moram par puta ugasiti auto i ponovo paliti dok se sve ne dovede u red. U tim momentima se pali lampica klime. Posle toga mogu voziti citav dan bez problema. Kao posledica svega desilo se to da mi je ventilator radio i bez kontakta sa kljucem izvadenim iz brave. Na dijagnostici je registrovana greška davaca klime. Jedan majstor mi je resetovao grešku i podesio parametre, jer kaže da se isti zaglavio?! Sledeceg jutra problem se ponovio, isti majstor, i zamjena davaca. I pored toga problem je ostao. Iako smo posle zamjene davaca cekali nekih tri sata da se motor potpuno ohladi, greška se nije ponovila , ali zato jeste ujutro kad je auto nije voženo nekih 8-9 sati. Napominjem da je još izvršena zamjena senzora temperature rashladne tehucine, senzor temperature ulja (bilo to u vezi ili ne), provjera konektora. Više ne znam šta da radim i gdje da vozim auto jer je ocigledno da niko ne odgovara za svoj rad i za novac koji nemilice dajem, a problem ostaje. Izvinjavam se na opširnijem pitanju, ali Vas molim da mi pošaljete svoje sugestije na ovo moje pitanje. Javljam se iz Bosne i nisam u mogucnosti doci do vas iako bi me to možda koštalo manje s obzirom na dosadašnje iskustvo sa mojim majstorima.