SKODA FABIA – MUKE SA SERVISOM

Obracam Vam se sa molbom da mi pomognete kao što ste pomogli vec mnogima. Sve je pocelo ovako: Jedan dan sam kao i svaki prethodni okrenula kljuc i upalila mi se lampica serva. Kad sam pokušala okrenuti volan isti je bio tvrd. Auto sam ugasila, pokrenula ga ponovo i sve ok (lampica više nije svjetlila i volan je bio normalan). Dva dana mi se to dešavalo skoro svaki put kada auto malo duže stoji kada ga pokrenem-upali se lampica serva( volan tvrd)-ja ga opet ugasim i on opet ok. Odem u ovlašteni servis oni pomocu kopjutera diagnosticiraju senzore i iste promjene -stanje se ipak na popravlja (sve ostalo isto)-vracam se na servis i tražim da mi vrate stare senzore. Naplate radni sat za stavljanje senzora i radni sat za skidanje i vracanje senzora. Znaci platila dva radna sata a auto isti kakav je i bio. Ustanove još da prilikom motanja volana prednja svijetla gube snagu. Sama sam opet ustanovila kada mi ne radi servo (znaci kada je lampica upaljena, a volan tvrd) prilikom motanja volana svjetla ne gube jacinu. Na servisu su rekli, da je možda do akumulatora, pa možda do alternatora, pa možda do neke pumpice serva, a možda i do letve itd. Razocarana, pošto sam otišla u ovlašteni servis, a oni opremljeni škodinim softverom i certificiranim ljudima nisu postavili tacnu diagnozu nego cini se nagadaju šta bi sa mojom fabiom moglo biti obracam se vama za strucni savjet.

FIAT PUNTO – STAKLA SE ZAMAGLE

vezano uz punto 95.god. benzinac imam dva pitanja
1.odjednom sam primjetio da iz rashladnih otvora ispod vjetrobranskog stakla i dok nije upaljen ventilator{dugme postavljeno na grijanje}kad se ugrije motor izlazi dim{vodena para}, kad dugme vratim na hladenje{napominjem da ventilator nije ukljucen}dim nestane!sva stakla se zamagle i nastaje neugodan miris na tufinu!
2.prestao mi je raditi ventilator{kad sam ga direktno spojio ustanovio sam da radi}i istodobno mi ne radi brisac to jest neradi interval i brisac se nevraca automatski u pocetni položaj!

PEUGEOT 206 – OŠTECEN HOMOKINETICKI ZGLOB

Moj sin vozi Pezo 206, 2000.godiste. Presao je 200.000 km. Ostecen je kineticki zglob, medjutim serviseri predlazu da se isti ne mijenjaju, uz obrazlozenje da se moze voziti jos 100.000 do 200.000 km bez ikakvih problema. Kako ja nemam nikakvog iskustva sa automobilima, molim vas da mi pojasnite sta se moze desiti ako se kineticki zglob blagovremeno ne zamijeni, kakve su posljedice pucanja ili sta vec kinetickog zgloba u voznji? . Strah me, obzirom da je moj sin tek napunio 18 godina, jos uvijek nema iskustva sa autima.

BMW E39 – VIBRACIJE

Dakle radi se o BMW-u e39, 530d, 2003.g. sa prijedjenih 150 tkm. Auto ima automatsku getribu i primjetio sam da kada se vozim u D-driveu u odredjenoj brzini (mislim 4 ili 5-oj ) na nekih 1200 obrtaja prilikiom dodavanja gasa dolazi do vibracije koja se manifestira tako kao da brzo prodjete preko sitno naboranog sloja asfalta , I cim ga prilikom dodavanja gasa prešalta u niži stupanj (npr. iz 4. u 3. ) vibracija odmah nestane. Moram napomenuti da prilikom vožnje u sport modu (tip-tronic) to nisam primjetio. Neki mi spominju "pentlager" ako sam dobro zapamtio pa me interesira ako je to jel to veliki kvar i kolko bi to mogao koštati popravak i dali se mogu i dalje tako voziti bez straha da to za sobom ne povuce neki veci kvar.

MITSUBISHI COLT – NE RADE BRISACI

Imam mitsubishi colt 1.3 iz 1997 god. Prednji brisaci mi ne rade. Dan poslije kada sam upalio auto, nakratko su opet proradili, ali nakon što su odradili nekoliko puta ponovno su stali. Cuje se blago škljocanje ali izgleda da nema snage da ih se pokrene. Možete li molim Vas pomocu u cemu bi mogao biti problem, da li neki kontakt, akumulator, kontakt ?