VW PASSAT VARIO – SUSTAV ZA REGULACIJU TURBINE
Passat Var. Comfo 74 KW TDI SG5 motor AVB
Imam jedan kvar koji se dugo vuce, a to je prvo paljenje, jutarnje ili dnevno, bez obzira na vanjsku temperaturu. Prilikom paljena automobila koji nije vožen 7-8 sati dolazi di verglanja 4-6 puta dok motor upali. Kad motor upali kazaljka obrtomjera nekoliko sekundi lagano šeta gore dolje cca. 200 obraja. U ovlastenom servisu MRM Ljubuski konstatirali su curenje takozvane TANDEM pumpe (proivodac LUK), i po njihovom gubljenje tlaka goriva na istoj. Izvršili su remont te pumpe, promjenili gumene dihtunge, ali stanje se nije popravlo. Otišao sam kod jednog domaceg majtora s dobrim pedigreom koji je predamnom skinuo tu istu pumpu. Dizel gorivo vise ne curi, ali curi ulje na sastavu pumpe i bloka motora. Primjetio sam da je jedna komora pumpe krcata uljem. Sad mi se dogadilo slijedece. Kad motor prede 3100 - 3500 obrtaja dolazi do naglog pada snage.Motor ispravno radi ali kao da vozim starog dizelša. Nece da vuce. Brzina cca 80 km na prosjecnoj uzbrdici u trecoj brzini. Nakon što se auto ohladi, ponovo upali krene sve ide normalno dok opet ne predem navedene obrtaje. Na dijagnostici pojavljuje se jedna jedina greška. (WV 17965 - PREVELIK TLAK TURBINE). Greška se naravno može poništiti, i njihova konstatacija je da je sve u red. Juce sam bio na dijagnostici, a ista stvar mi se ponovi i danas. Kad auto nije pod opterecenjem kazaljaka obrtomjera dolazi do 5000 obrtaja bez problema.Molio bih Vas odgovorite mi dali uzrocnik ovakvog pada snage, i aktiviranja navedene greške, može biti loša TANDEM pumpa, ili nešto nije u redu sa turbinskim sistemom. Citam na forumima da se TDI motori ponašaju baš ovako kad turbinski sistem nije u redu (crijeva, senzori, turbina i sl.)
Auto je prešao cca 200000 km.