OPEL CORSA B 1,5 TD – MODUL GRIJAčA

Corsa B 1.5 TD
Problem paljenja žute lampice u toku vožnje lagano me izluduje a razliciti majstori barataju i sa razlicitim uzrocima tog problema !
Kako vecina njih govori o modulu grijaca koji je najvjerojatnije neispravan, on daje signal releju da ukopca grijace ili iskopca, a ono što mene zanima je što daje signal modulu grijaca da da informaciju releju; da li je to vodeni indikator ( dogrijavanje, odnosno rad grijaca dok temp. vode nije 40 C ili nešto drugo )i da li postoji mogucnost da se modul ispita na ispravnost s obzirom da se novi može kupiti samo po narudžbi i vjerovali ili ne košta cca 4000 kuna. Citav auto vrijedi nešto malo više novaca.

AUDI A4 – UGRADNJA PLINA

Posjedujem automobil Audi A4 2.0 multitronic benz. sa prijedenim 98000km 2002god proizvodnje snage 96kw.Razmišljam o ugradnji plina,te vas molim slijedece informacije:kolika je cijena uredaja i ugradnje,da li dajete garanciju na uredaj i vaš rad,koliko vremenski traje ugradnja te koliko unaprijed se treba narucit..

RENAULT LAGUNA II – ZAŠTITA VOZILA OD KRA?E

Kupio sam Renault Lagunu II, god proizvodnje 2004 ( 9 mjesec). Zakljucava se i pali uz pomoc kartice (valjda kodirane) koju Renault nudi uz ovaj model. Automobil je solidno opremljen (automatska klima, senzori za kišu...). Mene zanima, da li ona ima tvornicki ugradenu neku zaštitu protiv krade???Kad je zakljucam, na instrument ploci trepka crvena sijalica, ali se pitam da li je to alarm i kakve kvalitete i pouzdanosti je ovaj koji se ugraduje u Lagune II.

MERCEDES W 210 – TRZANJE PRILIKOM KRETANJA

Vlasnik sam Mercedesa W 210, 220 Dizel (okac) 1996.g. Prilikom kretanja vozila iz mjesta osjeti se lagano podrhtavanje, pogotovo nakon 1-2 sata intenzivne vožnje. Takoder na papucici kvacila osjetim lagano udaranje kada prislonim nogu na nju, a kada je pritisnem do kraja to izostaje. Od prijatelja sam cuo da mi je otišao nekakav zamajac u mjenjacu, te Vas molim da mi to pojasnite i što je sve potrebno promijeniti da se otkloni kvar, ako je uopce u pitanju taj zamajac. Prilikom izmjene brzina u leru i vožnji nemam nikakvih poteškoca. Drugi problem koji mi zadaje moj ljubimac je da takoder prilikom vožnje u malim obrtajima u višoj brzini dolazi do brujanja u stražnjem dijelu vozila i stvara se buka u kabini vozila, cime imam osjecaj da se vozim u starom autobusu.

MERCEDES E 290 TD – REGULACIJA TURBINE

Najprije da vas pohvalim jer ovo što vi radite ne može se naci ni na jednoj stranici svaka cast.evo imam i ja jedan problem.imam mercedese 290td 97 god. u izvrsnom stanju,auto ima 193000km i imam jedan problem.auto kad se vozi oko 3000ok/min (npr. autocesta)znaci kad ga držim konstantno na toj brzini prekine i nece dalje od 3000ok/min,ugasim ga i ponovo upalim ide ko metak i vuce ko lud onda tako vozim nakon nekog vremena opet isto . bio sam u dosta majstora i svi nešta gataju (REGULATOR PROTOKA ZRAKA,VANDER VENTIL..) SVE SAM TO MJENJAO ALI PROBLEM NISAM RIJEŠIO. mototester ocitava greškuTLAK NA USISNOJ GRANI. ostaje mi još samo turbina ali nisam baš siguran da je ona.

MERCEDES C 220 D – NEKONTROLIRANO GRIJE

Mercedes C220 D95g. Imam problem sa klimom i grijanjem.U ljetnim danima i ako je regulator na minimumu pocinje naglo grijati putnicku kabinu tako i za vrijeme rada klime jedno vrijeme klima radi u redu onda prestaje rad ventilatora i klime i pocinje grijati maximalno, nekontrolirano. Bio sam kod raznih elektricara dobro platio a nitko ništa napravio.Problem ostaje isti.