OPEL ASTRA – DVA PROBLEMA

Dakle, u pitanju je opel Astra karavan, stara linija, motor twinport 1,6 105 KS. Radi se o slijedecem: kad je auto u leru i kad su mu upaljena svjetla, pri pokretanju volana, desno ili lijevo svejedno, padne intenzitet svjetala i padne broj okretaja. Uz to dešava se da u zadnje vrijeme teže pali,znaci ne upali iz prve kao prije, vec treba par puta zaverglati uz dodavanje gasa, da uhvati. To je narocito izraženo kad je auto parkirano na nizbrdici. Uz to nakon 10000 km pocelo se dešavati da auto radi na leru padne broj okretaja sa normalnih 800 na nekakvih 500, pa se vrati zatim par minuta radi o.k. pa ponovno. Pošto je auto pod garancijom bili smo u ovlaštenom servisu, gdje pricaju price o gorivu, i da je to normalno, jer kompjuter ne pokazuje nikakovu grešku. Za informaciju bili smo u dva ovlaštena servisa, gdje ispada da je to sve O.K ali po svemu sudeci nije, jer tako se nije dešavalo do 10000 km. Auto je do sada prešlo 18600 km i to otvorene ceste, probavali smo razna goriva i 95 i 98 i100 ali problem ostaje isti, a servis ne zna šta da radi. Molim nekakav savjet, ili da se riješim auta.

AUDI A3 – KVAR ABS-a

Imam Audi A3 97.g 1.6. Pri kretanju, nakon par sekundi, znaci ne nakon paljenja motora pali se ABS lampica i ABS ne radi.Probao sam kociti na snijegu pri manje okretaja dok se lampica još nije upalila i ABS radi.
Što bi mogao biti uzrok kvara?

OPEL ASTRA – TROKIRA

Vozim Opel Astru 1.6 , 98god. Ima 150 000. a moj problem je sljedeci.Kada vozim negdje oko 2 do 3000 okretaja auto mi pocme trokirati i cim dodam mrvicu gasa trokiranje prestaje.A kada auto stoji na leru radi sasvim mirno.Znaci auto trokira samo na 2do3000 okretaja.

FIAT TIPO CVT – AUTOMATSKI MJENJAC

Imam problem sa Fiat Tipom CVT (automatik) s 1.4 motorom i 153000 km, 1991.g.. Dakle problem je slijedeci: prilikom hladnog paljenja u polažaju PARKING iz getribe dopire vrlo bucno i neugodno zujanje koje se smanjuje kad se motor zagrije ali ne nestane, kad se stavi u NEUTRAL gotovo nema tog zvuka. Još veci je problem u tome što kad je mjenjac u polažaju DRIVE auto ubrzava normalno do 2000 okretaja nakon što se izraženo pocme sve tresti i gas kao da ide u prazno te AUTO gotovo ne ubrzava. Isto tako prilikom spuštanja nizbrdo kad je motor u DRIVE auto ne koci vec ide kao da je u NEUTRALU. Napominjem da rikverc normalno funkcionira, kao što su i kotaci blokirani kad je auto u polažaju PARKING! Zašto automatika ne funkcionira kako treba, u cemu bi mogao biti problem? Da li je nužna zamjena cijele getribe, kako uopce funkcioniraju CVT mjenjaci i od cega se sastoje? Zanima me i da li je problem automatike mogao nastati zbog cestog prebacivanja iz neutrala u drive i obrnuto (npr.prilikom stajanja na semaforu)?