PEUGEOT 206 – ZAMJENA FILTERA ZA GORIVO
Da li možete da mi objasnite postupak zamjene filtera za gorivo kod peugeota 206 1.9diesel, 2003 god.
Da li možete da mi objasnite postupak zamjene filtera za gorivo kod peugeota 206 1.9diesel, 2003 god.
Redovno pratim Vaš site i oduševljen sam da postoji takav covjek koji nesebicno savjetuje i pomaže ljudima i to vrlo strucno.Poucen saznanjima iz Vaših savjeta odlucih da vam se javim sa svojim problemom.
Posjedujem Ford focus 1.8 tddi, 2001.god. 180000 km. Prilikom dodavanja gasa ili kretanja izbaci crni oblak dima koji se kasnije u vožnji ne pojavljuje. Napominjem da se crni dim javlja kod malo jaceg dodavanja gasa i kod kretanja, npr na semaforu kad motor vec radi u leru. Pošto sam vozac od 1982. godine i vozio sam razne automobile, iskustvo mi govori da je nešto vezano za zrak ili doziranje, ali bih volio cuti vaše strucno mišljenje.
ford mondeo ghia td 98 g
u servisu mi rekli na propuštanje ventila ,i to ispušnih ovim redom:
1 cil 8 posto
2 cil 60 posto
3 cil 10 posto
4 cil 18 posto::::granica je 18 posto kažu,auto ima,tj piše 234000 km ja ga imam oko1 god,jako dimi crno iza,šta mi je po vama ciniti i zašto se to dogodilo???molim vase strucno mišljenje,turbina da je ok da puni na mjestu oko 0,8bara
Mjenjao sam turbinu na Bmw 320d 2002. god(110kw).Primjetio sam u trecem stupnju prijenosa kada stisnem gas, turbina se cuje da se upali ali ne "vuce" kao prije odmah na cca 1800 obrtaja/min a sad tek pocne vuci kako treba oko cca 2800-3000 obrtaja/min?U cemu je problem?
Imam renault lagunu, 1.8, 98. god, ugraden joj je plin. Od samog pocetka puca kucište filtera zraka i nitko ne zna razlog. Da li ste imali takva iskustva i da li imate u prodaji slucajno polovno kucište? Iako promjena kucišta nije rješenje ako se ne utvrdi razlog pucanja istog.
Poštovani, moj je problem vezan za kocnice. Na tehnickom pregledu upozoren sam da su mi zadnje kocnice slabije. Otišao sam majstoru koji mi je rekao da su zadnje pakne potrošene. Buduci da nije mogao naci orginal pakne a nije imao nikome dati nalijepiti obloge (Frik iz Baštijanove ne radi) zanitao je sam obloge. Bila je to loša opcija jer je auto blokirao sa zadnjim kotacima za vrijeme kiše. Ocito se materijal napio vode i nabubrio te na mali doticaj kocnice kotaci su trenutno blokirali i ostali blokirani te bi auto nakon toga jedva krenuo.
Otišao sam drugom majstoru koji mi je rekao da je prvi majstor nanitao loš materijal na pakne te da je polomio vijke za odzracivanje na prednjim celjustima. Buduci da su i gumice i crijeva prednjih celjusti bila u lošem stanju zamolio sam ga da sve poskida i zamijeni. Našao je djelove od fiat una koji su potpuno istih dimenzija izvana i iznutra. Plocice su takoder od fiat una. Zadnje pakne sam dao naljepiti (našao sam majstora u meduvremenu koji je potvrdio da je nanitani materijal loš) i tu pocinje problem; prednji kotaci su kocili slabije od zadnjih. Potreban je poprilican stisak na pedalu i auto ima duži zaustavni put u normalnom kocenju. Korektor kocenja je potpuno smanjen i vijak se drži na još par navoja ali su zadnji kotaci još jaci u kocenju. Nakon svega sam sam skinuo prednje plocice i stavio stare plocice koje su bile prije na autu (ferodo). Sada auto koci prejako, krenem u prvoj brzini i malo stisnem kocnicu a auto koci na smik. U vožnji koci osjetljivo ali nije tako strašno naglo jer je auto težak 1400 kg. Sada razmišljam staviti neke malo tvrde plocice (valso) naprijed ali nisam siguran jeli to dovoljno. Zanima me kakvi su prohtjevi na tehnickom pregledu vozila u odnosu sile kocenja izmedu prednjih i zadnjih kotaca. Što da radim?
Sa kim god da razgovaram svi dižu ruke u zrak i nitko mi ne želi pomoci. Aro je rumunjski terenac lošije kvalitete ali ima više prostora od Lade Nive.God proizvodnje je 1998.