CITROEN C4. – STATICKI ELEKTRICITET
Možete li mi reci zašto me na C4 trese struja kad izadem iz auta i dodirnem lim i kako to sprijeciti ?
Možete li mi reci zašto me na C4 trese struja kad izadem iz auta i dodirnem lim i kako to sprijeciti ?
Vozim Peugeot 307 iz 2003. 1.6 16v i pri zadnjem servisu stavljeno je motorno ulje Esso Ultron 5W40 pa me zanima da li to ulje odgovara tipu auta i na koliko km. je potrebna izmjena ? Imam još jedno pitanje vezano uz Peugeot . U autu je automatska klima i nedugo sam primjetio da ne radi osvijetljenje tipkica klime provjerio sam osigurac no nije do njega pa me zanima u cemu bi mogao biti problem i da li bih mogao to riješiti u Vašem servisu ? Redovno pratim Vašu stranicu koja je za svaku pohvalu !
Zahvaljujem Vam i cestitam na ideji da dijelite internet-savjete i žao mi je što niste bliži (živim u BiH –Bijeljina) da vam dotjeram auto na popravku.Pratim vec duže Vaš sajt a danas sam ga pregledao gotovo citavog tražeci problem kao kod mog auta ali nisam ga našao pa Vas molim da mi odgovorite na sledeca pitanja:
Od prije mjesec dana sam uvezao iz Njemacke vw Passat 1.9 tdi 74 PS, proizv. 2001 godina, standardna oprema ,u odlicnom stanju, svi servisi, jedan vlasnik, 118000km ,ali zadnje sedmice su poceli problemi sa kocnicom. U jutarnjim satima ponekad kocnica “propadne”, i papucicu moram rukom ili nogom da vratim. U tom trenutku kocnice pocinju da blokiraju, na sva cetiri tocka, i imam utisak da to traje dok se sve dovoljno ne zagrije, pa onda sve opet funkcioniše normalno. Tako je bilo tri jutra. Juce ujutro poslije prvog kocenja nisam uopšte mogao nastaviti jer je “blokirala”, papuca od kocnice nece da se vrati. Kad je sama od sebe pustila i poslije 10 minuta vožnje sam je probao i tada je onda“propala” .Nakon još 5 minuta vožnje sve je bilo normalno. I jutros mi je u dvorištu odmah poslije paljenja “blokilara” pa kad je poslije par minuta pustila ipak sam krenuo koristeci samo rucnu. Ali i ne dirajuci papucu, na semaforu je sama od sebe opet “blokirala”. Odvezao sam se na parking, pa kad sam poslije pola sata probao sve je bilo u redu. Ovaj put nije “propadala”, citav dan je poslije toga sve u redu, pa bih Vas molio za vaše mišljenje. Ponekad kocnica otvrdne (danas kad smo odvojili vakum prikljucak sa servo pojacivaca dobili smo isti efekt). Naravno sve se to dešava 10-tak minuta posle paljenja i kratke vožnje, i pretpostavka je da to prestaje kad se to sve malo ugrije. Prekjuce(subota 16.02.)u servisu na autodijagnostici elektrika je sva u redu ,nigdje ne curi ulje, danas sam provjerio da vakum pumpa radi. Citave sedmice su bile jutarnje temperature oko -4 a subota i nedjelja cak -9. Kakvu zaštitu (alarm …itd.) ima ovaj model protiv kradje, i da li ima mjerac temperature (klima nije automatska) i nema board computer. Koje ulje mi preporucujete, i ima li nekih velikih posebnosti kod održavanja s obzirom na sistem ubrizgavanja(dugo godina sam vozo MB 190 D sa klasicnom pompom visokog pritiska).
Imam Mazdu 323 f, 2001.godina proizvodnje, 1.5 16V. u zadnjih 2 mjeseca imam velikih problema sa autom. Trokira, pada mu broj okretaja, gasi se kad je u prvoj i treba svladati uspon ili zavoj, sav se trese, nece primiti gas, samo ga odjednom izgubi, i ide snagom inercije. Promjenila sam filter goriva, ulje, svjecice, ali ništa nije bolje. Dali bi mogle biti u pitanju bobine jer više ne znam šta da radim.
POSJEDUJEM DAEWOO MATIZ IZ 2000.GODINE TE SU MI USTVRDILI DA JE DESNO RAME OTIŠLO.ZAMJENILI SU MI OBA RAMENA TE NAKON TE IZMJENE POCEO MI SE CUDNO PONAŠATI VOLAN.
KADA ULAZIM U ZAVOJ AKO NIJE JAKI POD 90 STUPNJEVA ZAVOJ, VOLAN MI OSTANE U TOM POLOŽAJU NE VRATI SE RAVNO NEGO GA JA MORAM RUCNO VRATITI ILI NA KADA GA VOZIM NA OTVORENOJ CESTI PRI BRZINI VECOJ OD 80 KM/H POSTANE JAKO OSJETLJIV KAO DA GA NESMIJEM NITI PIPNUTI ODMAH MIJENJA SMIJER.
JA SE NADAM DA SAM VAM DOVOLJNO OBJASNIO TE DA CETE MI MOCI POMOCI JER U SERVISU KAŽU DA SU TA RAMENA VJEROJATNO JAKO SPREŠANA TE DA CE TO S VREMENOM POPUSTITI.
Na scudu 1,9 td 98.g.svijetli lampica rashladnog sistema.Tek povremeno se na kratko ugasi,uglavnom prilikom brže vožnje autoputom.U ekspanzijskoj posudi ima cca 1/3 antifriza.Kad dolijem antifriz do cca 2/3 posude lampica se ugasi,ali sistem vrlo brzo izbaci tu kolicinu van kroz cep.Zamijenio sam cep ali se dogada isto.Napominjem da kad razina antifriza oped dode na 1/3 exp. posude, izbacivanje kroz cep prestane a lampica ponovo svijetli (uz kraca gašenja).