FIAT PUNTO – BORIM SE SA RAZNIM AUTOSEVISIMA
Vec se nekoliko mjeseci "borim" sa raznim autoservisima, jer neznaju u cemu je problem na Fiat Punto 1,6 Sporting 1995. g. 210000 km. Uglavnom, na kontolnoj ploci kod kilometar sata mi se pali lampica za injektor, te se u tom trenutku auto ponaša "ko da radi na tri cilindra" i kao da ce se ugasiti ali se ne ugasi ..., nakon toga ugasim auto i odmah ga zapalim i lampica prestane goriti i auto normalno radi. Mijenjali su mi Lambda sondu jer su mislili da je to to , ali nije i dalje se lampica palila, nadalje injektori su ocišceni na nekakvom uredaju jer su mislili da su zaštopani, i dalje se lampica palila, nakon toga mi je ocišcen AGR ventil od cade, ali opet isto. Promjenjene su svjecice i kablovi ( Bosch )... Na dijagnostici (kompjuter) se ništa nevidi, ocitanja na lambda sondi su normalna, itd. jer kako su mi rekli da neka dodem kad se lampica upali, s tim da nema pravila kad ce se lampica zapaliti ( brza-spora vožnja ).Vozilo uredno servisiram i mijenjam sve moguce filtere ( pa i onaj kod zadnjeg desnog kotaca) u razumnom kilometarskom intervalu, prije odprilike tri godine kad sam auto kupio sam mogao sa punim rezervoarom napraviti cca 650-700 km , nakon godine dana je kilometraža pocela opadati i lampica se pocela paliti , tako da naprimjer sada napravim sa rezervoarom cca 450-500 km.
Cuo sam da katalizator može biti uzrocnik tome iako se na mjerenju pokaže ( lambda sonda ) da je sve u redu, s druge strane da li se injektori mogu fizicki pohabati nakon xy godina, jer još jedino te dvije stvari nisam na autu promjenio.