FIAT PUNTO – TEŽE IZ PRVE BRZINE

Imam Fiat punta 1.9 jtd 2001 god.Problem je u rucici menjaca koja ponekad nece da izade iz prve brzine. Kada mi se to desi malo prodrmam rucicu i ona izadje iz brzine, a ponekad cak moram
podovo da pustim kvacilo malo ga zaletim prvom i nakon toga obicno bez problema izadje iz prve.

RENAULT MEGANE – CVILI I ŠKRIPI

Imam Reanult Megane, 1997. godina. Pocelo je sa škripanjem, cviljenjem dok se volan, servo okrece. Prvo je bilo samo kad je auto stajao na mjestu upaljen i okretao se volan. Sada je vec pocelo škripati u vožnji u zavojima. Kada palim auto servo je toliko težak da ga jedva okrecem prvih par minuta. Prvo sam mislila da nema ulja u servu ali ulila sam i nije prestalo. Receno mi je da je to možda otišla manžeta letve volana, pa bih vas sada molila za mišljenje da li znate da li je to ta mažeta ili nešto drugo...da znam kakav servis da tražim :)

AUDI A4 – DUŽE VERGLANJE

Nakon promjene pumpe za gorivo na audiu A4 1.8 iz 1995g primjetio sam da za paljenje vozila treba sad duže verglat oko 10 sekundi a nekad i iz 2 pokušaja ,vozilo ima ugraden plin..zanima me jel se možda radi o nekoj neispravnosti (neki ventil ili elektronika) ili je do pumpe koja možda nije odgovarajuca?

MERCEDES E-200 – ISPRAZNI AKUMULATOR

Imam Mercedes E-200 Kompresor 2002 god prešao 54000 kilometara.Sada kada je garažiran i nije paljen 2-3 dana izprazni bateriju potpuno .U ovlaštenom servisu u Sl.Brodu stave na aparat i ne pokazuje nikakvu grešku a ja nisam siguran i pitam se moželi se negdje zapaliti.

FIAT PUNTO – BORIM SE SA RAZNIM AUTOSEVISIMA

Vec se nekoliko mjeseci "borim" sa raznim autoservisima, jer neznaju u cemu je problem na Fiat Punto 1,6 Sporting 1995. g. 210000 km. Uglavnom, na kontolnoj ploci kod kilometar sata mi se pali lampica za injektor, te se u tom trenutku auto ponaša "ko da radi na tri cilindra" i kao da ce se ugasiti ali se ne ugasi ..., nakon toga ugasim auto i odmah ga zapalim i lampica prestane goriti i auto normalno radi. Mijenjali su mi Lambda sondu jer su mislili da je to to , ali nije i dalje se lampica palila, nadalje injektori su ocišceni na nekakvom uredaju jer su mislili da su zaštopani, i dalje se lampica palila, nakon toga mi je ocišcen AGR ventil od cade, ali opet isto. Promjenjene su svjecice i kablovi ( Bosch )... Na dijagnostici (kompjuter) se ništa nevidi, ocitanja na lambda sondi su normalna, itd. jer kako su mi rekli da neka dodem kad se lampica upali, s tim da nema pravila kad ce se lampica zapaliti ( brza-spora vožnja ).Vozilo uredno servisiram i mijenjam sve moguce filtere ( pa i onaj kod zadnjeg desnog kotaca) u razumnom kilometarskom intervalu, prije odprilike tri godine kad sam auto kupio sam mogao sa punim rezervoarom napraviti cca 650-700 km , nakon godine dana je kilometraža pocela opadati i lampica se pocela paliti , tako da naprimjer sada napravim sa rezervoarom cca 450-500 km.
Cuo sam da katalizator može biti uzrocnik tome iako se na mjerenju pokaže ( lambda sonda ) da je sve u redu, s druge strane da li se injektori mogu fizicki pohabati nakon xy godina, jer još jedino te dvije stvari nisam na autu promjenio.

RENAULT MEGANE – SERVO URE?AJ

Poštovani gospodine Meicu hvala Vam na trudu oko uredivanja ove stranice.
Posjedujem renault megano 1.9 CDI star 3 godine, a receno mi je da on ima elektricni servo uredaj za upravljac koji i prema saznanjima mojih poznanika nije baš najuspješnije rješenje.Upravljac je neprecizan i tvrdi nego kod drugih tipova vozila, a u servisu su mi rekli da je sa mojim servom volana sve u redu. Cuo sam da u ovo vozilo postoji mogucnost ugradnje klasicnog servo uredaja od nekih fiatovih vozila, ( zanima me kojih) te vas molim za savjet kako to izvesti.