OPEL ASTRA – ISPRAZNI SE AKUMULATOR

Mislim da je fantasticno to što radite. Sve cestitke samo tako nastavite.
Moj problem, nakon nedavne promjene akumulatora, ugradio sam tzv suhi Boshov silver 52 Ah dešava mi se da se pri ne tako niskim temperaturama skoro isprazni akumulator, odnosno poslije jednog dana stajanja jedva upali a ako bi stajao dva morao bih koristiti kleme. Provjerio sam akumulator kod dilera kod kog sam ga kupio gdje su mi rekli da je punjenje slabo ali da nije do akumulatora i da ga oni ne mogu promijeniti. Nakon što sam bio kod elektricara na pregledu i maloj intervenciji punjenje je bolje ali opet se isto dešava. Auto je opel astra F 1.6. Nikada ranije nisam imao tih problema.

OPEL ASTRA – KAO DA NE DOBIVA GORIVO

Motor mi vrti ali kao da ne dobiva gorivo! zanima me da li bi kvar bio do elektronike ,pumpe……..Kod davanja kontakta svi pokazivaci rade OK, cim ga pocnem paliti pokazivac brzine pada dolje ,pokazivac goriva pada na rezervu(ima goriva) I cuje se mali škljocaj kod regulatora zraka.

FIAT PUNTO – RUCNA KOCNICA

Imam Fiat Punto 1.7TD iz 1997 godine.Problem je u tome sta mi je do neki dan rucna kocnica odlicno drzala a onda sam jednog dana potegao rucnu kocnicu i cuo se neki zvuk kao da je nesto puklo i najedanput je sasvim olabavila rucna kocnica…odnosno sada mi vise ne drzi kao prije nego skoro pa nikako…Zanima me dali je mozda pukla sajla i kako se to moze promijeniti bez posjeta mehanicaru ako je to moguce i za koliko novca…I dali je mozda problem u necem drugom.

AUDI A4 – VELIKI SERVIS

Post. gosp. Meic, ja bih Vas zamolio ako mi mozete pomoci oko velikog servisa za Audi A4 1.9 TDI 81 KW 110 KS, 1999.g. proizvodnje modificirana linija ima 150.000 tkm i do sada nisam imao problema sa njime koje bi bilo vrijedno spomena. Zadnji veliki servis je bio na 90.000 tkm i sada mene zanima sto bi sve trebalo napraviti (ZAMIJENITI OBAVEZNO) i pregledati.

MERCEDES W 210 – GENERALKA ??

Kupio sam mercedes w210 1998 god, 2.2 diesel 95 ks, od prvog dana problemi. Prošle godine (2007) radena je generalka jer jedan cilindar uopce nije radio u leru , pukao je klip, Majstor kaže da treba potpuno srediti motor. Platio sam 16000 kn , od toga samo dijelove 13500 kn, promijenjeno je sve od lanca, svi 4 klipa, strojna obrada, itd.
Auto je prošao 216000, a na 201000 radena generalna.Vjerovatno skidana kilometraža, jer majstor kaže da je pukla karika i nekako otkrhnula komad klipa i spisala cilindar. Danas nadolijevam tekucinu za staklo i dok sam palio auto primjetio sam lagan plavi dim pri paljenju, (Tocim samo eurodiesel), kad sam ga malo isturirao baca plavi dim, i na asfaltu sam primjetio crnu mrlju, opipao sam unutrašnjost auspuha , koja je potpuno masna i primjeti se pri turiranju kako izleti par kapljica ulja. Kako se je to moglo desiti vec nakon 10000 km od generalne, dali je majstor zeznuo stvari, kolika je ozbiljnost ovog problema?