FORD FOCUS 1,8 TDI – LAMPICA ULJA

Prije 5 mjeseci sam kupio Ford Fokus 1,8 TDi 2000 godište.Poslije mijenjanja ulja primjetio sam da kad se isti ugrije na radnu temperaturu dolazi do povremenog paljenja i gašenja lampice ulja.Ponovo sam promijenio ulje i filter ulja(ulje 10/40) i primjetio sam isti problem.

VW POLO – NIVO ULJA U KARTERU

Pratim vaš sajt od kad sam ga pronašao na web sajtu.Takvih pravih strucnih saveta malo ima na forumima koji se bave automobilizmom i problemima na mehanici.U posedu imam vw Polo Variant 1,6cm kod motora je alm 2000.god.Moj problem u poslednje vreme je taj da se nivo ulja u karteteru povecava i nakon vožnje oko 100 km nivo ulja dodje u normalu.Kad se ovo pojavi to je uvek posle lokalne vožnje .Ranije ovaj problem nije bio.Ukupna km je 134000 koja je predjena.Motor bez ikakvih problema pali radi ima snagu,ne sugnalizira nikakvu grešku.

OPEL CALIBRA – GDJE SE ODZRACUJE ?

Molio bih vas odgovor radi se o Opel Calibri 2.0 8v,oznaka motora C20NE sa klima uredajem. Prilikom izmjene rashladne tekucine molio bih vas da mi odgovorite gdje se sistem odzracuje?

FIAT TIPO – SIMPTOMI NEISPRAVNE PUMPE GORIVA

Interesira me koji su moguci "simptomi" neispravne pumpe goriva.
Vozim Tipo 1.6 ie iz 1992. sa ugradenim plinom. Ponekad imam problema sa paljenjem i neujednacenim radom motora dok je na benzinu. Auto uspijem upalit davanjem gasa, ali onda moram konstantno pritiskati papucicu gasa jer bi se auto u protivnom ugasilo. Nakon cca 1 minute auto se smiri i normalno radi. Ovo mi se dogada otprilike 1-2 puta mjesecno. Moj mehanicar smatra da je to zbog pumpe goriva ali mi savjetuje da je ne mjenjam jer je preskupa, a i vozim se na plin pa nije baš neophodno da je promijenim.

VW PASSAT 1,9 TDI – IMPROVIZACIJE SU SKUPLJE

Vec mjesecima imam problem s paljemnjem PASSATA 1,9 TDI 74 KV 2002. s PUMPA Dizne sistemom, bez obzira je li hladno ili toplo vrijeme, ali uvijet je da auto odleži 5-6 sati, a da ga se ne pali. Poslije prvog paljenja, uz malo verglanja slijedi nekoliko sekundi nestabilnog rada, kazaljka broja okretaja pomice se gore diolje cca 200 okretaja/ min i u par sekundi sve se stabilizira. Auto ispravno vuce, osluškujuci ima uredan zvuk.Svašta su mi govorili.
KUT PALJENJA – provjereno OK
AKOMULATOR – zamjenjeno
FILTER NAFTE – zamjenjeno
LOŠA KOMPRESIJA – provjereno OK
Konacno sam odustao od privatnih majtora koji zamjeni naplati i ne riješi ništa. Otišao saam na ovlašetni servis o gle cuda.Prikljucivanjem na dijagnostiku konstatirali su da je sve ispravno, e onda je uslijedio vizualni pregled i došli su do TANDEM PUMPE iz koje, po njihovom kapa gorivo. Pokazali su mi i gumu koja provodi rashladni tekucinu i ona je vrlo nabubrila, po njihovom, zbog kapanja nafte po istoj.Guma je zamjenjena novom, a pumpa skinuta rastavljena, ali diktunzi nisu mjenjani, jer ih nisu imali.Ocistili su dosjede izmedu metala i gumenih diktunga i sve vratili nazad.Nekoliko dana iza toga auto se ponašao pri hladnom paljenju znatno bolje, ali nakon nekoliko dana opet po starom.
Zavlacio sam ruku ispod navedene pumpe i osjetim masno i vlažno podrucje.Servis me je koštao oko 600 kuna, a izgleda nisu napravili ništa.Moje pitanje je. Je li mogguce da TABNDEM PUMPA uzrokuje loše prvo dnevno paljenje ili paljenje u razmacima 5 do 6 sati bez obzira na temperaturu okoline. Evidentno da gorivo iz iste curi.Koji je postupak i da li se mogu igdje nabaviti diktunzi za ove pumpe.Nova pumpa bez ugradnje je cca 250 EURA. Rabljena pumpa na otpadima je oko 150 EURA, a citao sam da postoje dva proivodaca BOŠ i neki LUX i da su te LUX-ove vrlo osjetljive i problematicne.Uglavnom, iz navedenog ste sagledali moj problem, pa vas molim da mi odgovorite što mi je najpametnije uciniti.Ako je uzrok ovakvog ponašanja automobila pumpa, njeftinije bi mi bilo reparirati, a ako to nije moguce molim vas da mi sugerirate od kojeg proizvodaca da kupim pumpu.

OPEL ASTRA – ZUBNA LETVA

Kupio sam astru iz 1998 godine stariji model(onaj kao i 1997),,u vožnji je sve ok,,kad namotam puni u desno ok je auto se ponaša super,,a kad namotam puni u lijevo isto kao da mi desni kotac blokira,kao da se vuce i preskace,ponekad i pucne,,kad malo popustim namotaj od punog, situacija se popravi,kad vozim ravno ili manje okuke sve je ok,,pregledao sam kod majstora ovjes kaže da ništa ne fali i špura je kao dobra,,sumnjao je na homkineticki al je na oko dobar,,možda je unutarnji homokineticki??