BMW 316 Ti.

Postovani gospodine Meicu, trazim savet nakon dugog traganja za greskom i puno pokusaja resavanja problem. Moram naglasiti da su pokusaji popravke radjeni od strane mehanicara. BMW, 316ti Compact, 2004 godiste, presao ca 90.000km do sada. Prvi simptomi du bili: "treskanje" auta, i neravnomeran broj obrtaja u leru (500-800). Nikad se radi toga nije ugasio. U voznji 1-2-3 brzine i akceleraciji, kao da nema snage da povuce. Kad predje 50-60 km/h nema problema (4. i 5, brzina). Zuta lampica motora se povremeno palila i gasila, ali se kod mehanicara nije mogao kod ocitati (nema greske). Svaki put je anulirana greska ...ali se lampica palila posle oko 100km ponovo. Napokon se pojavio kod 272c. Kod mehanicara promenjene: svecice,bombine, merac mase vazduha (drossel)- i on nema vise ideja sta bi moglo biti. Zuta lampica jos uvek svoj zivot zivi, a ja se ne usudjujem auto voziti radi rizika "unistavanja"i veceg kvara Molim Vas za savet i preporuku. Unapred zahvalna Jasna

VW POLO 1,4 i.

Pozdrav, imam VW Polo 1999. godište. Već dugo vremena mi pri brzini od 100 km/h trese, tako da moram ili usporiti ili ubrzati da trešnja proðe. No nekad trese i na 120 km/h, a za motor je to maksimalna brzina. Išla sam i na špur, rotirali su gume, ali problem nije otklonjen. U zadnje vrijeme takoðer, pri laganom gasu u drugoj ili trećoj (gradska vožnja u koloni) lagano i "na sitno" cuka. Osim toga, na servisu su mi rekli da je popustio šaraf kod volana pa sam zato osjetila lagano pomicanje gore-dolje oni su šaraf zategnuli, ali je opet otpustio jer to opet osjetim. Rado bih došla kod vas na servis, ali radim u Novom Zagrebu i auto mi treba za posao. Ako radite petkom popodne ili vikendom...

SKODA FABIA 1,4 i.

Poštovani g. Meiću! Molim Vas za savjet vezano za Škodu Fabiu 1.4. 2001. god. Mpi motor ima 218 tkm. Na motoru je mjenjsni lanac i zupčanici , termostat i njegovo kućište. Problem je sljedeći. Sumnjam na zagorenu brtvu glave jer mi fali rashladna tekućina (nadoljevam svako malo , po gradskoj vožnji gubi više a na otvorenoj manje rashladne tekućine) na crjevima se ne vidi da negdje puštaju.Temperatura auta je normalna i dolazi do sredine, povremeno se upali ventilator i ugasi. Auto nema povećanu razinu ulja, ulje na mjeraču je čisto. Na čepu motora javlja se emulzija ali vjerojatno zbog kratkih i svakodnevnih relacija od svega 10-15 kilometara vožnje. Crijeva nisu jako tvrda ali kad je auto zagrijan i kad ga upalim izbaci bjeli dim i dalje nema nikakvog dima kad radi na leru. Koji su Vaši savjeti za dalje i gdje bi se još mogla gubiti rashladna tekućina? Dal bi možda mogla biti kriva posuda za rashladnu tekućinu ili hladnjak eventualno? Molim da mi objasnite detaljno šta sve provjeriti. Hvala unaprijed!

FORD FOCUS 1,6 i. 16V

Poštovani. Imam Focusa 1,6 2012g. Senzor pojasa mi ne radi, radio je i odjednom ne radi. Mislim da se ugasio, vozila sam ga kod majstora kad su ga prikopčali na računalo piše da je senzor isključen. Gdje ga se na autu može ponovno uključit jer ga preko kompjutora nisu mogli. Unaprijed hvala.lp

FIAT PUNTO 1,2 i.

Moje poštovanje Molio bi za savjet u pitanju je fiat punto 1.2 8v 44kw 2003 Stao mi je na cesti i nisam ga mogao upaliti upalila se lampica žuta eobd i stalno gori nakon sat vremena sam upalio došo kući auto stojo 5 sati i kad sam upalio žuta lampica više nije gorila. Vozio 2 dana i opet mi stane isti slučaj samo ovaj put još jedna lampica lokot na autu ,došlepo kući drugi dan upalim sve ok ne gori ni jedna . Bio na DIJGNOSTIKI greške što je očitana su Svitak za paljenje 1 Svitak za paljenje2 Regulacija lupanja CAN-bus komfor CAN-sabirnica podataka blokada motora Molim za pomoć ako je ovo dovoljno informacija,u Fiat servisu još nisam bio ne usudim se krenuti do Osijeka hvala unaprijed.

AUDI A4 1,9 TDI – VIBRACIJE U VOŽNJI ?

Poštovanje gospodine Meiću. Molim vas za savjet i vaše mišljenje o problemu kojeg imam sa audi a4 b5 98 god.1.9 tdi. Zamijenio sam nosače motora koji su orginal audi ali i dalje se prenosi vibracia na šasiju auta. Dali je u pitanju zamašnjak ili je nešto drugo u pitanju. auspuh ne dodiruje pod auta. najviše se čuje buka kada je vožnja od 50 km do 80 i tu vibraciju najviše prenosi auspuh. hvala vam na vašem odgovoru i želim vam svako dobro. Lijep pozdrav.