OPEL CALIBRA – REZERVNI PROGRAM-SAFE MODE

Imam Opel Calibru 95' 2.0 16v turbo 4x4. Na instrument tabli mi se upalila lampa za motor...Odem kod elektricara...Elektricar uradi dijagnostiku i kaže 1 problem...Greška "broj 114" u Auto Dati i kaže ovako... "turbochanger westergate regulation valve-Regulacija vazduha punjenja prazan hod" . I kaže dovidjenja košta toliko... Pogledam ventil,skinem,kupim nov( jedva ga nadjem),namestim i ništa! problem je i dalje tu.Auto ide cas bolje cas gore kako mu se hoce.Lampa se ne gasi. Primetio sam kada mi je elektricar obrisao greške i dok sam probao auto išao je kao raketa,dokle se posle par minuta nije upalila dobro poznata lampa, i auto opet sporije puni.Probao sam i sam: Skinem kleme sa akumulatora sacekam par minuta,stavim kleme,upalim auto,lampe nema(memorija se obrisala) i auto ide kao besan, turbina pršti kao luda i naravno taman stignem do "cetvrte" lampa se upali i auto uspori... Molim vas možete li mi reci u cemu je problem?

RENAULT SENIC – GRIJACI NA CRIJEVU VODE

imam renault scenic 1.9 dci 2001g.
molim vas, objasnite mi cemu služe grijaci na crijevu vode i kadatrebaju biti upaljeni. probao sam izmjeriti napon na grijacima, kada je motor hladan ili topal, grijaci se ne pale.

AUDI 100 – NITKO GA NE MOŽE UPALITI

Poštovani gospodine vi ste stvarno nesvakidašnja novina u domenu auto problematike.Mnogi polu majstori cuvaju navodno neko znanje , a u stvari nemaju šta da cuvaju.Ali da ne ispadne laskanje prema vama,samo kažem da onaj ko zna taj i to javno pokazuje.Od vas sam mnogo naucio i unaprijed vam hvala.A sada da vam iznesem jedan problem koji se desio mom prijatelju.On ima auto Audi 100 karavan iz 1994g sa dohc motorom 2000cm sa 16 ventila.Sve je radilo dobro do prije neki dan kada mu se auto ugasilo u toku vožnje.Od tada ga nijedan majstor kod nas nije mogao upaliti.Vršena je i kompjuterska dijagnostika i pokazuje da je sve u redu sa elektronikom[bar tako im pokazuje].Ima ugradjen plin ima i gorivo protok je u redu,struja je u redu. Ali nece da upali.Samo vergla.Da li ima neka blokada motora koja je proradila ili šta može biti što vi možete posumljati.

ALFA 146 – ZAMJENA PRESVLAKA

Imam alfu 146 iz 1998 godine kojoj nikako ne mogu da skinem naslone za glavu sa vozackog i suvozackog sedišta kako bih stavio nove presvlake. Na samim šipkama naslona nema nikakvih osiguraca i žabica kao na drugim vozilima. Jedan majstor mi je rekao da mora izvaditi sedišta, razdvojiti naslon za leda od sedalnog dela i iznutra osloboditi naslon za glavu. To naravno košta bezobrazno puno. Jel moguce da je promena presvlaka operacija za koju je fabrika predvidela odlazak u servis? Ili se to ipak nekako lakše može izvesti.

PEUGEOT 307 HDI – KOCNICE

Prijatelj je kupio prije par mjeseci Peugeot 307 HDI, ABS, 2003 god. Od prije neki dan ima problem sa kocnicama. U ovlaštenom servisu nisu u stanju da identifikuju kvar. Dijagnostika automobila nije ništa pokazala. Kvar se manifestuje na sljedeci nacin: kada je automobil u ler-u kocnica (nožna) normalno propada i automobil koci sasvim ispravno, medutim dodavanjem gasa ili malo dužom vožnjom pedala kocnice postepeno pocne da otvrdnjava sve do momenta kada se pritiskom na istu gubi svaka mogucnost njene upotrebe. Javlja se i još jedan problem. Naime kod oduzimanja gasa automobil i dalje jedno vrijeme ubrzava.
Molim Vas da mi odgovorite u što kracem vremenu jer u servisu su poceli da nagadaju o cemu je rijec, pa ako ovako nastave izmjenjace sve dijelove dok ne otkriju o cemu se radi!

RENAULT SENIC – ZAMJENA FILTERA NAFTE

Htio bi zamjeniti uložak filtera nafte na SCENICU II 1,9DTI 2001 godište.Kucište filtera je plasticno ,poklopac se skida odvijanjem jednog šarafa.Na poklopcu je ventil za ozracivanje i prikljucci za ulaz-izlaz koji se mogu odvojiti od crijeva.Na ulaznom crijevu je gumena pumpa.Donji dio kucišta ima ventil na dnu.Pošto sam prije vozio benzinca molim vas da mi objasnite proceduru nakon montaže novog uloška-OZRACIVANJE jer znam da zaostali zrak u sistemu kod dizelaša izaziva velike probleme.