PEUGEOT 206 – DA LI SKINUTI KATALIZATOR ?

U Peugota 206 motor 2.0, 2004.g. ugradio sam plin. Sada planiram ugraditi full sportski propusni ispuh, kompletni, od grane do zadnjeg lonca. Zanjima me da li je pametno skinuti katalizator, kako bi dobio na boljoj propusnosti, jer auto ima dvije L-sonde. Kada bi uklonio katalizator da li bi se stvorio kakav problem?

MERCEDES W 124 – PUMPA ZA GORIVO

Posjedujem Mercedes W124 , 89 g.p, 2.3 kubika , 136 KS. Imam problem sa pumpom od goriva.Ima jako zujanje i kod majstora su mi rekli da je filter goriva, ali nakom zamjene opet isti problem. Pošto su i oni sami skužili da je pumpa hocu da kupim drugu pumpu, ali nemam novca za novu pa sam želio da kupim polovnu, ali me prodavac pitao sa kolikim pritiskom mi treba pumpa. Ja Vas molim ako možete da mi pomognete.Uz to auto cim startujem nema stabilan ler gas ali nakon 1 min dobro radi (osim što nekad u rijetkim slucajevima kad stanem na semafor obrtaji budu 700, a nekad 900).da li je moguce da obrtaji variraju zbog pumpe?
Imam još jedan problem a to je potrošnja vode iz sistema za hladenje motora.Svaki 15-20 dana dospem 1 Litru. Provjeravao sam ali nigdje vidljivo ne pušta vodu.

MAZDA 626 – KONTAKT BRAVA

Izradio sam rezervni kljuc (za paljenje) za mazdu 626, '91god. Upalio sam,sve ok. Kad sam ugasio motor,nisam ponovo mogao da okrenem kljuc u bravici cak ni kontakt da dam.Probao sam i sa originalnim kljucem,ali ista prica...mucio sam se mucio,i odustao.Šta je u pitanju i mogu li sam nekako da otklonim kvar?

VW GOLF IV – NAKON SKOKA SA AUTOMOBILOM

Moje pitanje se odnosi na golf 4 tdi. Nakon "skoka" s automobilom kojim je ošteceno podvozje javilo se lupanje u prednjem desnom kotacu za što je ustanovljeno da je homokineticki zglob koji je promijenjen. Nedugo nakon toga je ponovo otisao isti zglob pa su mi u servisu rekli da trebam kompletno sve promijeniti u tom kotacu (glavcinu, ležaje, homokineticki...). Nakon što sam to sve napravio ponovno se homokineticki pokvario pa su mi rekli da još jedino mogu promijeniti komplet poluosovinu. Sad me zanima koji je uzrok tomu svemu i hoce li promjena poluosovine riješiti problem i postoji li nekakav uredaj kojim se može utvrditi nepravilnost (na optici su mi rekli da jer sve ok). Inace do kvara zgloba uvijek dolazi kada sam na autocesti, kad je pritisak na njega konstantan.

OPEL CORSA – NEPROFESIONALNE USLUGE

U 7.mj.prošle godine, kupila sam opel corsu 1994.go.od sestre i koja je vrlo ocuvana. U 9.mj. sam kupila novi akumulator koji su mi prodali kao akumulator koji odgovara i corsi, ali je to bio akumulator koji je prevelik za corsu i jedva su ga ugurali unutra, te mi je nakon 2.dana pocelo iskriti pod haubom, pa su mi stavili plastiku izmedu haube i akumulatora. U 12. mj radim servis, izmjena ulja, filtera i filtera zraka. Nakon 2.tjedna od servisa, auto mi stane u vožnji i nece više upaliti, niti na šlepanje. Punila sam akumulator i nakon toga je upalio, odvezla se autoelektricaru koji je rekao da akumulator puni, pa da ne puni baš dobro, kao 70% puni, ali on promjeni klinasti remen. Nakon jedan dana auto opet stane u vožnji. Upalim ga na kleme, vozim 2.dana i on opet stane. Jucer sam bila kod mehanicara i on kaže da je akumulator spalio regler i diode, da moram mijenjati to i akumulator. Da li mi vi možete pomoci? O cemu se tu zapravo radi i koliko to sve skupa košta?

PEUGEOT 806 – POTROŠNJA ULJA

Imam Peugeot 806 iz 95. godine, motor 2.0 turbo benzin, blizu 170 tkm. Kada mu sipam ulje gradacije 10W-40 dosta ga troši kod vecih brzina (na autoputu do 150 km/h) dok u gradskoj vožnji ne troši gotovo ništa. Medutim, ulje gradacije 15W-40 troši na vecim brzinama gotovo jednako kao i u gradu. Jedan serviser mi je rekao da turbina troši ulje, što mi i izgleda logicno, ali da ne bi smio stavljati ulje 15W-40 u taj motor nego cak i 5W-40.Zanima me da li bi tom autu naštetilo korištenje ulja 15W-40 umjesto ulja veceg viskoziteta?Da li stvarno turbina troši ulje, zašto i što bih mogao napraviti?