RENAULT CLIO – U KABINI NIJE TOPLO

Imam par pitanja auto se zagrije na radnu tem.. nakon nekog vremena od 5 do 10 minuta i tem.. ne varira ali u kabini mi baš i nije toplo stavim ventilator na 4 slabo mi puše dok na škodi na 3 imam uragan! prekidac za sva 4 žmigavca mi ne radi te na kompu ona stavka koliko još mogu proci km sa gorivom u rezervaru ne radi samo blica Dali imate iskustva sa tim motorima i šta mislite o njima ja sam sada jos zadovoljan kupio sam ga nedavno potrošnja mu je dobra te ubrzanje perfektno sa 350 kuna radim preko 900km i još samo nešto kada je u leru pogotovo hladan malo se drma auto pošto je lagan, jeli je to razlog, ali lagano ljevo desno.

OPEL ZAFIRA – OD KUDA POCETI ??

Imam par pitanja ako mi možete odgovoriti.imam opel zafiru 99 godina 16-16ventila.auto ima 170000 km.a sada problemi-mislim da se jako sporo motor zagrijava makar sam promijenio termostat,ulje mi troši litru na 1500 km.taj motor ima 100 ks a ja mislim po njegovoj snazi da nema ni 70 ks makar mu je krajnja brzina 180 km-h a sad potrošnja u auto je ugraden plin ali on na 100 km troši oko 18 litara plina makar je direktno ubrizgavanje a benzina oko 13 litara.okretaji u leru rade dobro i mirno ali cim se upali neki potrošac struje npr svjetla,ventilator kilera,obrtaji pocnu varirati od 500 do 700 okretaja i tako sve dok ne stisnem malo gas.i onda je opet u redu.kad radi na leru svaki drugi put kad stisnem gas okretaji mu prvo padnu na 500 a tek onda primi gas naravno to se dogodi u sekundi.auto pali jako dobro i kad je hladan i kad je topao.molim vas da mi pomognete kojim savjetom kako bi se to moglo odkloniti i kojim redosljedom i koliko bi me kod vas odprilike došao pregled tog automobila da ustanovimo u cemu je problem.

VW PASSAT 1,9TDI – TABLETE ZA GORIVO ?

Poštovani, molim vas savjet u vezi tableta koje se stavljaju u gorivo.
Imam passat 1.9 tdi i kad dodam jace gas kod ubrzanja pocinje jace dimiti inace na leru ne dimi. Dali tablete ili tekucina koje se stavljaju u gorivo mogu pomoci kod cišcenja sustava ubrizgavanja i motora.
Ako mogu di se te tablete mogu kupiti i od kojeg proizvodaca.

FIAT TIPO – NEUGODNE VIBRACIJE

Imam stari Fiat Tipo 1,6 AGT iz 1991. sa predenih 180 000 km.
Do sad je auto redovito održavan, i na oko 110 000 uredena glava i zamjenjeni prsteni klipova i po potrošnji i vožnji sve je ok.
Samo što se prije 3 mjeseca pojavio problem vibracije automobila.Cim se ga ujutro hladnog upali citav auto ima vibraciju koja se kasnije nešto smanji, a u vožnji je najjaca na oko 2100 oketaja.Uglavnom vibriraju plastika i neki manji dijelovi u kabini i ne cuje se neki direktni dodir i zvuk samo sa jednog mjesta nego samo vibracija po citavom autu.
Vibracija je uglavnom svo vrijeme istog intenziteta i koliko sam primjetio ne povecava svoj intenzitet. Sva tri nosaca motora promijenio sam jednog po jednog i ništa se nije promijenilo.Nosaci auspuha su uredu i nijedan dio motora ne dira karoseriju, a pomalo sam postao lud, jer me jako smeta,a nevidim rješenje pa Vas molim za Vaš savjet.

BMW 318 – TREBA LI GENERALKA ?

Moj poznanik mehanicar je rekao, ako auto ne želi upaliti na mjestu, a kada ga gurneš i kada nakon 10 metara u drugoj upali da je komprsija slaba i da treba napraviti generalno uredenje motora???? Molim vas odgovorite mi na to! Ja sam inace na passatu sam napravio generalku, ali on je imao simptome toga da je motor slab... Dimio. trošio puno ulja i dimio plavkasti dim... Dok ovaj sadašnji kojeg imam ne dimi, malo je i povecana potrošnja ulja, ali u granicama... Auto je Bmw 318 Turbo Diesel Sport(TDS)...

NISSAN MICRA – VIŠE PROBLEMA

Obracam vam se molbom za savjet u kojem smjeru krenuti vezano uz probleme koje u posljednje vrijeme imam sa Nissan Microm 1.4, 2003.g., cca 46000 km. Naime, imala sam problema sa jutarnjim paljenjem, podrhtavanjem auta pogotovo u pocetku vožnje i kod stajanja na semaforu, te se nekoliko puta i ugasio. Ovo gašenje nema nikakvih popratnih zvukova ili sl., jednostavno kao da se sve iskljuci, te ga je dosad uvijek bilo moguce ponovo upaliti. Takoder primjecujem da u vožnji auto povremeno gubi na "živosti" i "lakoci" pri promjenama brzina te povremeno radi malo glasnije nego obicno. Teškoce
s paljenjem su u potpunosti uklonjene promjenom svjecica za koje je inace utvrdeno da u ovlaštenom servisu nisu nikad bile mijenjane te da nisu bile provjeravane niti nakon mojih pritužbi (u iste sam naime i prestala ici kako zbog isteka garancije tako i zbog nekoliko pokušaja prijevara), medutim ostali su se problemi nakon par dana ublažavanja ponovo pojacali tj. vratili. S obzirom na mnoge ideje i savjete, kako strucnih tako i nestrucnih osoba kao i neke moje sumnje, interesira me vaše mišljenje o tome može li se raditi o problemima vezanim uz lanac motora, elektroniku kljuca (ima tzv. "inteligenti kljuc" ali i klasicni u rezervi) ili kuplung / mjenjac ili nešto sasvim drugo. Molim vas za vaše mišljenje o cemu bi se tu moglo raditi odnosno što bi bilo dobro prvo pregledati. Ujedno da vas pitam i smatrate li da su serviseru potrebna dva dana kopanja po autu i rastavljanja ne znam cega sve ne za detaljniji pregled auta i dijagnostiku.