NISSAN PATROL – PROBLEMI OKRETAJA I GASA
Posjedujem Nissan Patrol 2,8 GR 1999 g. koji je prošao 174000 km. Redovno je servisiran. Problem koji se javlja je sljedeci:
Kod zaustavljanja na primjer na semaforu, broj okretaja motora pada ispod 500 i vraca se nakon potpunog zaustavljanja na normalnih 800 ok (motor se ne gasi). Kod ponovnog kretanja, automobil teško prima gas a kada ga primi iz ispušnog lonca izade dim crnosive boje. Nakon toga stanje se koliko toliko normalizira iako imam osjecaj da motor ne radi "punim plucima" to jest da ne dobiva odgovarajucu smjesu goriva i zraka. Ovo "ponašanje" nije konstantno pa se dogada da od pet zaustavljanja dva produ bez navedenih simptoma. Ponašanje ne ovisi o radnoj temperaturi motora ali je intezivnije i cešce u hladnijim i vlažnim danima.U vožnji na oko 2500 do 3000 okretaj motor se ponaša normalno, ne dimi normalno ubrzava. zvuk turbine se cuje na oko 2200 okretaja. Trošim euro diezel ne stavljam aditive. Ovakvo stanje potraje neko vrijeme i bez ikakvih intervencija nestane. Serviser mi predlaže procišcavanje pumpe visokog pritiska, brizgaljki i citavog motora s posebnom tekucinom pomocu koje bi motor trebao raditi bar 2 sata, izmjenu elektronike (nije precizirao koje) i cišcenje turbine.Molim Vas da mi date savjet što bi na automobilu trebalo ispitat odnosno u kojem smjeru krenuti.