SKODA FELICIJA – NE PALI SE LAMPICA GRIJACA

Molim Vaš savjet vezano za problem sa Škodom Felicijom 1.9 d 89.god. Naime pri paljenju ne pali se lampica grijaca tj. grijaci (provjerio 12 voltnim ispitivacem kad dam kontakt). Takoder sam ispitao relej grijaca ampermetrom (kad ga spojim na 12 V zatvara mi strujni krug na dijelu gdje daje struju grijacima).Ispitan 50 A-ski osigurac. Što bi mogao još biti problem?

ALFA 145 BOXER – PUNO TROŠI

Hvala Vam za sve ove savjete kojim nesebicno pomažete.Molio bih Vas za jednu pomoc. Radi se otome da ja imam Alfu Romeo 145 1,3 bokser. Godina proizvodnje 1997. U zadnje vrijeme sam primjetio povecanu potrošnju goriva ( 15 - 16 litara na 100km - grad ). Otišao sam u servis Alfe romeo u Sarajevu gdje su mi odgovorili da nemaju program za dijagnostiku ovog tipa motora, odnosno da mi je auto "zastarilo". U drugom servisu su prikljucili auto na kompjuter i ustanovili da nije u redu lambda sonda. Nakon toga su zamjenili lambdu sondu i auto je jedno vrijeme dobro radio, svela se potrošnja na nekih 11,5 litara gradska vožnja. Nakon par dana, a i sada, ponovo je povecana potrošnja na 15 - 16 litara. Možete li mi odgovoriti koji bi uzrok mogao biti kad je sve ostalo prilikom dijagnostike bilo u redu? Molio bih vas još par savjeta. Na leru auto samo poveca i smanji gas par puta a onda se smiri i ubrzanje osjetite tek nakon 3500 obrtaja.

RENAULT SENIC RX4 – ZVUK IZ MJENJACA ?

Vozim Renault scenic rx4 1.9 dci 130000 km.Problem je u zvuku koji se cuje iz menjaca nalik vibriranju lima.Kada je motor hladan ništa se ne cuje. Zvuk se cuje samo kada se motor zagreje i to samo pri nižem broju obrtaja u svim stepenima prenosa.Pri vecem broju obrtaja zvuk nestaje.Zvuk se ne cuje kada motor nije u brzini.

RENAULT MEGANE – POVREMENA GREŠKA

Imam Renault Megane-a 1.5DCI iz 2005.g. Primjetio sam da ponekad u tijeku vožnje pri cca 3000rpm i brzini od 140km/h osjetim trenutni gubitak snage (kao neko prigušenje koje traje 1s). Pri tome ne dolazi do pada brzine. Inace, nedavno sam bio na servisu 60000km i sve je bilo ok. Isto se dešava kada i npr. ubrzavam u trecoj brzini, auto pocinje normalno ubrzavati, da bi u nekom trenu došlo do propada, a potom se ubrzavanje normalno nastavlja.Gorivo tocim samo na Tifonu. Treba li me ova pojava brinuti, jer se javlja rijetko? Što može biti uzrok?

FIAT PUNTO – UPUTE POCETNIKU

Ja sam tek pocetnik i nemam baš puno znanja šta se tice automobila i zato bih vas molio za par savjeta.
1.)Imam fiat punto iz 1997 god. sa 1.7TD motorom a model je?s?.Kada hocu tankat gorivo onda mi se desi a mi nikako nece ulaziti nafta odnosno koliko god držo i kako držo rucicu od crijeva goriva na crpki mi se stalno iskljucuje rucica kao da je unutra puno zraka i visok tlak.Mene zanima šta je razlog jer se zna desiti da je vrlo teško natankat auto,ali moguce.I dali je to normalno.
2.)Na koliko se bara pumpaju gume ovih dimenzija:Gume su nokian M+S 175/70/R14 84T
3.)Šta mislite da se na taj auto stavi filter zraka(Sportski) dali bi se tako oštetio motor i šta bi se na taj nacin dobilo.I koji filter preporucate?
4.)Koje gorivo tankat u njega disel ili eurodisel?
5.)Kako se odzracuje sistem hladenja nakon što se promijeni antifriz?
6.)Dali je potrebno mijenjat elektropokretac jer kada se auto slucajno ne upali za 1-2 sekunde onda ga elektropokretac izbaci i cuje se zvuk kao da nesto klizi.Ali inace uvijek upali.

FIAT TIPO – PREBACIVANJE BENZIN – PLIN

Vozim Fiat Tipo 1.6ie,`92.godište, s ugradenim plinom prije 4 godine. U 9.mjesecu imala sam problema sa vožnjom na plin,okretaji bi naglo "podivljali"...uglavnom, mehanicar je otkrio da mi curi plin i da je pukla membrana te riješio problem. Medutim, nakon toga sam shvatila da moram drugacije palit auto pa me zanima je li to uobicajena procedura za vozila na plin. Prije gore navedenog popravka palila sam auto na benzin i odmah prebacila na plin bez ikakvog zagrijavanja motora bilo da je ljeto ili zima. No, sada sam primjetila da moram zagrijati motor dok je na benzinu otprilike 3 minute ili više,ovisno o hladnoci, jer mi inace okretaji variraju dok vozim na plin. Primjerice, jutros sam upalila auto nakon 2 dana, motor je "zvucao" zagrijan nakon 3 minute i ja sam krenula s vožnjom na plin. Nakon 2 minute cula sam da okretaji "skacu" pa sam stala,prebacila na benzin,ostala tako još nekih 45 sekundi i nastavila vozit na plin...nakon toga nisam imala problema.Zanima me jeli ovo uobicajeno ili opet imam problema sa vozilom. Variranje okretaja se dogada iskljucivo kad bih malo krace držala auto na benzinu prilikom paljenja. Kad u istom danu opet palim auto i odmah prebacim na plin,nemam problema.