FIAT TIPO – SKIDANJE GLAVCINE
Imam fiat tipo 1.6 90.god, trebao bi promjeniti sajlu rucne kocnice i pakne ali neznam kako se skida glavcina ?Skinuo sam kotac ali neznam dalje.Dali mi treba neki posebni kljuc ili ????
Imam fiat tipo 1.6 90.god, trebao bi promjeniti sajlu rucne kocnice i pakne ali neznam kako se skida glavcina ?Skinuo sam kotac ali neznam dalje.Dali mi treba neki posebni kljuc ili ????
Molim vaš savjet vezano za problem koji me muci vec par mjeseci. Tokom vožnje posebice prilikom oduzimanja gasa dolazi do trzanja a trzanje je cešce kada motor ima radnu temperaturu. Promjenio sam : kablove, svjecice. razvodnu kapu, rotor na bosch razvodniku paljenja, a karburator ocišcen no problem i dalje ostaje.Startanje motora normalno no hladan trokira, a zagrijan trza.
Kako najbolje ocistiti rezervoar dizel goriva ?
Imam pitanje vezano za Opel Corsu 1.0 XE 12V 1999 godina.Koju vrstu ulja staviti u getribu-pet brzina ( atf ili hipenol),koju vrstu mi preporucate? Koliko litara ide u getribu?
Golf 3, 94g TD
Moj prijatelj ima navedeni auto i nedavno smo u filteru za zrak i cijevi koja ide sa filtera na turbinu pronašli ulje. Auto troši otprilike 2 do 2,5 deci ulja. On sad trenutno nije u mogucnosti pravit polugeneralku pa mi recite dali smijemo odspojit crevo od oduška koje ide na tu cijev koja ide sa filtera zraka na turbinu i složit ju da puši nagdje van jer to ulje usisava i turbina a i smanjuje se protok zraka jer se prlja filter. Samo da napomenem da dimi i plavo. Drugo bih Vas molio da mi objasnite kako da ispitam pokazivac temperature.
Vaš sajt me zadivio, premalo je toga danas da se na ovaj nacin ljudima pomaže i na tome Vam SVAKA CAST!
Posjedujem FORDA ESCORT-a 1,6 16V benzin 1998 god. i imam problem sa obrtajima motora tj.Jutarnje paljenje na hladno motor radi na 2000 obrtaja i to traje nekih 1-2 minute a nakon toga motor pocinje nejednako raditi, obrtaji pocnu sami od sebe skakati od 1000-3000, to mi se zna dešavati i u toku vožnje. Recimo ako vozim u npr. 3 brzini 50-ak na sat i skinem nogu sa gasa auto nastavlja istom snagom sve dok ne stisnem kvacilo kada se broj obrtaja ponovo vrati na oko 1000.
Ovaj problem mi se javlja dok je motor hladan mada mi se isto znalo desiti i sa zagrijanim motorom mada rijetko.