MAZDA 626 – ISPITIVANJE GRIJACA
Radi se o grijacima kod dizel motorima. Kako provjerit njihovu ispravnost i dali je potrebno mijenjat sva cetri ili samo neradnika ? Mazda 626 ditd,99 !
Radi se o grijacima kod dizel motorima. Kako provjerit njihovu ispravnost i dali je potrebno mijenjat sva cetri ili samo neradnika ? Mazda 626 ditd,99 !
Posjedujem Peugeot 206 1,9D 2001. godina. Od prije mjesec dana pojavio se oštar metalni zvuk (klaparanje) dok je motor hladan. U servisu su uradili test motora i savjetovali veliki servis jer nisam imao tehnicku dokumentaciju (kompjuter nije davao podatke o grešci, auto dovezen iz Belgije, "prešao 156000" Km). Nakon velikog servisa problem nije riješen pa je uradena zamjena vodica ventila i štelovanje ventila, ali je problem i dalje ostao neriješen. Uputili su me u servis za pumpe visokog pritiska gdje su mi rekli da je neispravan elektro ventil pa su ga zamjenili (150€). Ni ovom zamjenom problem nije riješen nego se poceo javljati i dok je motor zagrijan. Na ponovnom servisu za pumpe visokog pritiska su konstatovali da zamjenjeni elektro ventil povremeno gubi struju što izaziva poremecaj u radu motora (to su mi i demonstrirali pa vjerujem da su u pravu), te su mi preporucili autoelektricara jer to može dovesti do kvara novougradenog ventila.
Kako sam dosadašnje opravke "debelo" platio molim Vas da mi date odgovor na sljedece:
Na kom principu radi taj elektro ventil (LUKAS) i na koji nacin dobija struju (direktno sa procesora ili preko nekog releja)?Zbog cega se cuje tako rezak metalni zvuk kad ventil ostane bez struje? Da li je komplikovano otklanjanje ovog kvara i koliko bi to eventualno koštalo?
Pred mjesec dana našao sam praznu posudu za rashladnu tekucinu i dodao cca 1,2 ltr.Nije bilo indikacije previsoke temperature.Medutim nakon nekoliko dana sada se povremeno lampica visoke temperature.Ventilator normalno radi.Nema grijanja kabine,puše hladan zrak.Nisam našao propuštanja rashl.tekucine.Ulje je normalno.U radu motora povremeno"zakuha" u posudi rashladne tekucine. Sugeriraju mi izmjenu pumpe vode i brtve glave.
Na kadettu 1.3 89 godište svakih par dana rada izgaraju svijecice i to nove.Platine su zamjenjene nove i podešen zazor svjecice su nove jedino nisam promjenio kondenzator i kabele te razvodnu kapu ali mislim da su kabeli ispravni jer kad radi ispravno par dana ima tako miran i siguran rad. Da li da promjenim kabele , kapu i kondenzator?
Vozim na plin cca 40tkm/god. i imam problema sa zacepljenjem benzinskih injektora, pokušavao sam dodavati aditive u gorivo, za cišcenje injektora, liquimoly, stp, tec2000, medutim sumpor i necistoca u našem benzinu su jaci od svih aditiva, svakih 500-600km prebacim na benzin i vozim 20-30km ali ipak se zacepljuju. Lijepo molim za Vaš savjet na koji nacin da sprijecim ili umanjim navedeni problem.
Možete li mi reci dali u VW Golf 1.9 TDI 96 god. (66kW) sipam obican Diesel ili Euro diesel. Kad je moj auto proizveden nije bili eurodiesela ,doduše neznam kakva je bila situacija u NJemackoj
jer je uvežen.Slušam svakakve price:neki sipaju samo diesel ,neki eurodiesel,a cuo sam i lož ulje. Molim da mi objasnite razlike izmedu tih goriva te i koje je za moj motor.