BMW 318 TDS – NAPRAVITI DIJAGNOSTIKU STRUCNO

Imam BMW 318 TDS,95.god. Imam par problema. Auto mi ne pali kada duže stoji makar je vani hladno ili toplo. Jucer mi nije upalio, pa sam ga probao gurnuti i upalio je. Kada verglam kazaljka od goriva se mice cijelo vrijeme malo se poveca pa malo padne na nulu. Kada dode na 30L onda kao da ce upaliti ali odjednom opet kazaljka padne na nulu i ništa.Da li je možda pumpa u rezervoaru kriva ili bosch pumpa??? Na višim okretajima dimi crni dim. Mislim da se cuje jedna dizna koja klopoce. Molim vas pomozite jer sam bio i na kompjutorskoj dijagnostici i nigdje nije naden kvar. Auto je prešao 190000km. Imam još 1 problem. Kada je hladno temperatura ne prelazi iznad 60C tj. iznad plavoga nejde. Kabinu mi grije samo kada stavim da grije za noge i na staklo, a prema licu puše hladano. Molim vas navedite mi razloge jer sad nisam baš kod novaca pa nebi ulagao bez veze.

PEUGEOT 206 – POKAZIVAC GORIVA

Imam PEUGEOT 206, 1,4 HDI, 2000 godina, 95000 km i problem je slijedeci: Na kontrolnoj tabli - na pokazivacu kolicine goriva strelica je na malo više od 1/4 goriva, ali mi stalno stoji narancasta lampica da sam na rezervi. Do sada bi se palila tek kad bi stigla do crvenog dijela pokazivaca kolicine goriva.

CITROEN C4 1,6 HDI – hladni start i obrtaji

Sa užitkom sam citao Vaše odgovore na pitanja ! Imam citroen C4 1,6 HDI ,85000 km u dvije godine i izuzetno sam zadovoljan sa tim agregatom . Zadnjih dana osjetim prilikom jutarnjeg paljenja,pogotovo kada su temperature ispod 5 stupnjeva, blago nemiran rad motora prvih 10-tak sekundi ,kao da ne može održati obrtaje i da se pomalo "muci" s njima.Inace takvih zamjerki nemam u zagrijanom motoru i snaga je uredna .

FIAT PUNTO 75 – ZAMAGLJIVANJE STAKALA

Kao prvo želio bih Vas pohvaliti što svojim besplatnim savjetima pomažete, a citajuci ih covjek može puno toga nauciti.
Pitanje je sljedece; kako odzraciti rashladni sustav na Fiat Punto 75 (1995. g.)(benzinac) nakon zamjene antifriza. Naime uocio sam jedan vijak na malom crijevu koje ulazi u kabinu do kilera za grijanje kabine, ali mi je to malo nelogicno jer je to jedna od najnižih tocki u rashladnom sustavu pa sumnjam da bi se zrak mogao tu zadržavati.
Drugo pitanje je: što bi moglo uzrokovati jako zamagljivanje stakala. Klapna koja služi za recirkulaciju zraka je ispravna i neovisno o njezinom položaju auto se jako zamagljuje iako je ventilator u 4. brzini.
Auto ne gubi rashladnu tekucinu i kiler za grijanje kabine je promijenjen prije par mjeseci tako da uzrok nije isparavanje tekucine. Cuo sam da u zadnjem lijevom blatobranu postoji nekakav odušak zbog kojeg bi se mogla magliti stakla koji isto funkcionira jer kad se upali ventilacija i zatvore se sva vrata osjeti se strujanje zraka u predjelu gdje se blatobran spaja s zadnjim branikom. Auto nema klima uredaj i napominjem da se zamagljuje toliko da se nakon dvadesetak minuta, i ako su u njemu 3 osobe (cak i po ljetu ali malo manje) toliko kondenziora vlage da se kapljice vode pocinju cijediti po staklima.

OPEL KADETT E – HIDROPODIZACI ?

Na Kadettu E 1,4S, 90. godina dao sam napraviti polugeneralku zbog povecane potrošnje ulja (5 dl/1000km) i lupkanja jednog ventila na 2. ili 3. cilindru. Zamijenjeni su leteci ležajevi, klipni prstenovi, svi hidro-podizaci, gumice ventila i sve brtve. Tokar je glavu dekarbonizirao, izravnao i izbrusio ventile. Nije nadena istrošenost na vodilicama ventila ni na klackalicama, a bregasta osovina je izgledala uredno. Nakon popravka kompresija je odlicna, potrošna ulja minimalna, tlak ulja dobar, ali je ostao problem s lupkanjem ventila na istom mjestu kao i prije, ali sada još glasnije narocito pri 1000 – 3000 obrtaja motora.
Što bi trebalo provjeriti i koje dijelove cu morati ponovo kupiti s obzirom da sam nakon popravka prešao tek 500 km?