OPCI SAVJETI – OGRANIčENJE BROJA OKRETAJA ?

Zanima me imaju li današnji automobili blokadu motora koja ne dopušta da broj okretaja motora ode u crveno?
U uputama koje sam dobio sa Mazdom 6 piše:
"OPREZ
Ne tjerajte motor u CRVENO PODRUCJE jer može prouzrociti teška oštecenja motora."
Vrlo sam zbunjen, pa na mazdi 323 sam imao blokadu.

OPEL VECTRA – PROBLEM SA VENTILATOROM

Vlasnica sam Opel Vectre iz 1996. 1.7 TD i imam problema sa ventilatorom zraka u kabini. Odnosno ne piri mi niti hladno niti toplo , cak i kada je podešeno na cetvrti stupanj jacine .Promjenila sam osigurac, ali i dalje ništa. Ponekad kada jako zalupim vozacevim ili suvozacevim vratima ono proradi, ali napominjem samo u rijetkim situacijama .Molim Vas savjet što da radim, te mogu li sama riješiti problem ili sam primorana ici kod mehanicara. Još jedno pitanje ; pola lampica na kontrolnoj tabli ne radi, da li je preporucljivo da sami skidamo kontrolnu tablu ili ne?

FIAT TEMPRA – GORI LAMPICA ALTERNATORA

Vozim fiat tempru 1.6 97 god benzinac (karburator).Vec neko vrime na kontrolnoj tabli gori lagano (kao da izgara)lampica od alternatora što je
cudno jer alternator puni odlicno.Kleme, masa,(-), sve je pregledano i ok je. Alternator je bio skinut i ištekan sa motora i kada sam upalio motor lampica i dalje gori što je jako cudno jer joj napajanje ide preko
alternatora.Pomognite otkrit uzrok ovom kvaru.

FORD FOCUS – CURENJE ANTIFRIZA

FORD FOCUS 1.8TDDI 90ks 2002g-imam jedan veliki problem
Auto je stvarno dobar ide i ne troši puno ali mi se na motoru javlja trag antifriza negdje oko termostata pa se cjedi po glavi ispod grijaca ali ne uvijek,kada auto ugasim izvadim kljuc iz brave nakon par sekundi kazaljke od goriva i temperature dodu na polovicu i tu ostaju, tada se javlja trag antifriza na motoru,ako kazaljke ostanu na nuli tada je sve u redu taj mi se problem javi jednom tjedno,prijašnji vlasnik mi kaže da nije imao nikakve probleme sa tim.

FIAT BRAVO – LUPKANJE U MOTORU

Sada sam kupio fiat bravo 1.4 12V 97.god. (vjerojatno greška). Cuje se lupkanje u motoru (mislim da su ventili se rasklapali 14000 km), molio bi vas male upute oko štelanja ventila i koje sve špijunske radnje moram izvesti na ulaznim i izlaznim ventilima .