VW GOLF IV TDI – EGR VENTIL

U kom režimu vožnje (ili pri kojim obrtajima motora) se otvara EGR ventil? Rijec je o golfu 4 TDI. Kako se može ustanoviti eventualna neispravnost EGR ventila (da li kompjuter javlja grešku u tom slucaju)? Usisna grana je bila dosta prljava od cadi pa se pitam da li je moguce da je EGR ventil neispravan i da je bio otvoren više nego što bi trebalo. Pozdrav i hvala na brojnim savjetima koji se mogu procitati na Vašem sajtu!

FIAT PUNTO – TROŠI ULJE

Imam Fiat Punto 1.9d iz 2001. S obzirom da sam ga skoro kupio, na prvi pogled auto je dobar. Lepo pali na niskim temperaturama, ne dimi,ali mi se potrošnja ulja ne dopada, skoro 1l na 1000km. Ne znam kakvo je ulje u njemu, treba da ga izmenim, Koje ulje da sipam i koje gradacije. Motor je cist, ulje ne curi nigde, filter za vazduh je takodje cist. Ništa mi nije jasno.

KIA RIO – PROBLEMI PALJENJA

Prije nepunih 5 mjeseci kupio sam novi Kia Rio 1,4 EX LIFE i sada kada su temperature oko 0° C, poceo se javljati problem kod paljenja hladnog motora. Motor uredno starta i nakon oko jedne minute mirnog rada naglo izgubi broj okretaja pa se ponekad ugasi, ili sam doda gas pa ipak radi dalje. To dodavanje gasa ponovi 3 – 4 puta u otprilike 1 minuti i nakon toga radi normalno. Ako se ugasi, nakon ponovnog pokretanja radi uredno. Pitao sam u ovlaštenom servisu, ali nisam dobio nikakav konkretan odgovor. Možete li iz ovog kratkog opisa pretpostaviti o cemu se radi?

RENAULT TWINGO – TERMOPREKIDAC ??

Od nedavno posjedujem Twingo ' 98 god. Prva registracija I mjesec 1999 g. Dosad nisam imao nikakvih problema sa twingom, ali sam cuo da loši termoprekidaci izazivaju pregaranje brtve glave. Interesira me da li da ih mijenjam iako za sada nemam problema sa njima. Takoder bih Vas htio pitati za marku ulja koje se stavlja u (kocioni sistem, mijenjac-getriba). Znam da u mašinu ide ulje Elf competition. Sada kada je hladnije vrijeme prilikom skretanja u zavoj cvile „kotaci“, po ljeti se nije culo nista. Što bi moglo proizvoditi taj zvuk.

AUDI A4 – MOTOR JE ISPRAVAN

Prvo bih pohvalio ovaj portal kao najstrucni portal o automobilima u hrvatskoj i sve pohvale Vama i Vašoj ekipi, samo tako nastavite. Imam Audi A4 1.6 1998 god. sa 168000 km. Primjetio sam kad otvorim cep do ulja u motoru ili izvucem mjerac pojavi se bjelkasti dim. To je tako od kako sam ga kupio, a ima oko 1 god. Auto pali i ide odlicno ulje mu mijenjam na 4-5 tisuca 10w40, troši ulja otprilike 1 dcl na tisucu km možda malo manje. Bio bi Vam jako zahvalan kad bi mi nekako objasnili zbog cega je to i dali je zabrinjavajuce. Izmjerena kompresija 10:1. I jel mu je ta kompresija normalna.