RENAULT LAGUNA – SLABO UZ BRDO

Pretražujuci internet, u svrsi pronalaženja odgovora na svoj problem, pronadoh i Vašu zanimljivu stranicu, gdje na veoma zanimljiv i poucan nacin pružate odgovore na pitanja i dajete savjete za bezbjednu vožnju naših ljubimaca.
Vlasnik sam RENAULTA Laguna 1.9 dti ,2000 godište .72 KW, sa predenih 170.000km.Nisam u ovom periodu imao nikakvih problema sa autom, do posljednjih nekoliko mjeseci.Auto je redovito i dobro održavano. Na njemu su za ovaj period uradeni svi servisi i izvršena od krupnijih zahvata, zamjena zupcastog remena 2 puta. A, sada o problemu. U zadnje vrijeme auto mi je izgubilo snagu u vožnji u brdu za sigurno 30% i to samo u brdu, pri pokušaju ubezavanja auta. Sumnjao sam u lamelu, ali u jednim servisu su mi dijagnosticirali da nije u pitanju lamela, nego protokomjer zraka. Dali je to stvarni uzrok slabe vuce auta u brdu ili nešto drugo? Ponavljam da se auto u ravnini ponaša skoro normalno samo malo slabije povuce, i ovo se ne ponavlja cesto, tj samo periodicno. Nekada se auto ponaša normalno i u brdu ali se mana ponovo vrati. Nekada je dovoljno stati, i ugasiti auto da se auto ponovo ponaša relativno normalno.U tom servisu su mi rekli da kupim protokomjer firme Bosch ili Valleo,ali u jednoj prodavnici su mi ponudili protokomjer firme Hella, pa me interesuje dali je Hella proizvodac i kako je kvalitetan? I koliko je orjentaciona cijena protokomjera?

MAZDA 323 – TREBA LI OTVARATI MOTOR?

Imam mazdu 323 f 16 V 1990g. Motor 1,6 i 64kW! Prešla je 190 000 km! Od jucer sam primjetio da mi jedna svjecica ne radi pa sam zamjenio svjecice i kablove ali opet mi se dogada isto! Zanima me ako je u pitanju cilindar dali postoji mogucnost popravka i koliku cijenu mogu ocekivati? Da li se kod takvog popravka otvara kompletan motor?

PEUGEOT 406 – PLASTICNA GRANA I UGR.PLINA

Kupio sam prije par dana peugeot 406, 1.8 benzin, 1996.god.Ne rade kazaljke brzinomjera i broja okretaja, pokazivac temperature radi, a za gorivo nije baš tocno jer kazaljka varira. Ovlašteni servis kaže da je vjerovatno neki senzor, a najlakše bi bilo promijeniti cijelu plocu.Senzor je 1200 kn, a ploca...hm...ne znam,a ni necu znati. Dali postoji neki jeftiniji nacin da se to popravi?
Takoder me zanima koliko bi bila cijena ugradnje plina, koliko sam shvatio on ima plasticnu granu pa to jako diže cijenu ugradnje, ali cuo sam da se da ugraditi aluminijska...

RENAULT 19 DIZEL – ŠTO DA UCINIM ?

Imam renault 19 diesel.Prešao je 160000km.
Motor ne dimi,potrošnja ulja je oko 1litre od mjenjanja do mjenjanja i to u ljetnom periodu zbog propuštanja brtve na karteru, tako da baš ne sumnjam da je motor toliko loš.Grijaci su u redu,,u sistem goriva ne ulazi zrak,filter goriva je novi i nema tragova zraka u sistemu goriva, motor je u fazi ali javlja se problem pri palenju ako auto ne pali 24sata.Sumnjam na forkomore u glavi i na ventile jer nisu podešavani vec 50000 km.Molim Vas što da ucinim.

OPEL KADETT – KOCNICE

Promjenio sam plocice i pakne na suzi ali ne koci kako treba.Što jace stiskam kocnicu on slabije koci to jest nece da blokira tockove.

FIAT PUNTO – ISPUHIVANJE AUTA

Imam Fiat Punto 1.9D, 2000 god. sa prijedenim 78000 km, problem se javlja kod paljenja. Buduci da ujutro ili u bilo koje dana kada auto nije vožen odredeno vrijeme probam upalit on pocne na startu prigušeno verglati i onda nastane tišina, mrtavL. Prije dok sam ga uspila upaliti izašao bi kroz auspuh veliki oblak dima (ne uvijek).
Lampice se uredno ugase, s tim da možda lampica od grijaca ugasi se nakon par sekundi. Takoder napravljen je servis na njemu-tocnije mijenjan je remen i dijelovi oko njega, filter goriva, ulja i zraka, te senzor goriva. Ovaj problem se poceo javljati unazad tjedan dana, cak mi se takoder u tom slucaju zna javit i da ne prepoznaje kljuc odnosno Fiat Code.
Na tehnickom pregledu, su ustanovili da mi ispuh prekoracuje limite, te su mi preporucili ispuhivanje auta. S obzirom da neznam na koji nacin da se to radi, dali postoji objašnjenje da napravim na što bezbolniji nacin, buduci da sigurno takva vrsta vožnje utjece na motor.