VW GOLF IV TDI – ESP ?

vVlasnik sam Golfa 4 tdi, 131 ks, god. proizv. decembar 2003 sa prijedenih 80.000 km.Slovna oznaka motora je ASZ.Njime sam zadovoljan.
1. Da li ovaj automobil ima ESP?
Inace , automobil ima tipku ASR ali nema tipku za ESP
Procitao sam da se ESP sistem pocinje serijski ugradivati u kombinaciji sa svim motorima koji ispunjavanju normativ Euro 4, ali me zbunjuje to što nema tipku sa natpisom ESP.
2. Na koliko km se mijenja zupcasti remen na ovom automobilu? I šta još se mijenja?
3.Da li preporucujete blokadu EGR ventila na ovom automobilu? Da li time trpi samo okolina ili ima i nekih nus pojava i po automobil?

FORD FOCUS – POKAZIVANJE BRZINE VOZILA

Imam Ford Focus 2002 1.6 zetek motor i ne pokaziva brzinu kako treba, pokaziva na 100kmh 30kmh i non stop je na toliko koliko god brže išli ili vozili a ako vozim sporije ona je na nuli pa ako može koji savjet od vas pomogli bi ste mi, jer mjenjao sam sve te stvari vezano za to i tablu i taj neki davac pinjon i šta ja znam šta sve nisam i sad su mi rekli da moram mjenjac mjenjati.

FIAT UNO TURBO i.e. 1987 – PUNO PROBLEMA

Htio bih vas zamoliti da mi date odgovor ili par savjeta u vezi automobila koji sam nedavno kupio.Inace sam laik po pitanju automehanike,a auto koje sada imam je Uno turbo i.e. 87.-mo god.Nažalost,2 puta sam samo provozao to auto nakon što sam ga registrirao na sebe.Poceli su problemi najprije sa prokuhavanjem motora,nakon toga izjutra ga nisam mogao upaliti i od tada traju moje muke i neizvjesnost.Odšlepan sam kod majstora koji je rekao da tom autu ima spasa nakon što se promjeni relej pumpe goriva,sutradan mi rece da treba da se promjeni i pumpa,zatim da ne valjaju instalacije.Kada je navodono sredio taj elektro-kvar,rekao mi je da je rezervoar pun prljavštine te da mu treba novi filter goriva i crijevo za dovod goriva u motor.Nakon svih ovih "lijepih" vijesti dobijem još jednu vijest:"sad ga upalimo,ali brzo presauga,ne radi mu povratni ventil goriva". Pitao sam majstora,kojeg poznajem od ranije:"zašto mi ne kažeš iskreno ako je auto propao slucaj,da me riješis muka,ako je do novca reci mi,nemoj samo da se više zlopatim i placam popravke,a auto cekam vec 4 nedjelje?!".
Molim vas da mi kažete,da li je teško ili je nemoguce održavati Fiat uno turbo i.e. '87.g,jer ovdje gdje ja živim,u Zenici (BiH),nijedan se majstor izgleda ne razumije u ovo auto.Da li se može ikako snaci za dijelove za ovo auto,da li mogu da posluže dijelovi od nekog drugog automobila?

OPEL CORSA – U IME EKOLOGIJE POMOZITE !!

Posjeduje opel corsu 1.3 cdti tri godine staru i sa 45tkm prijedenih.auto je uredno servisiran i nikad ganjan (od prvog dana ga vozi moja djevojka).No u posljednje vrijeme auto kad upali radi nemirno,pojacana je buka i dimi tako jako da je u sekundi cijela garaža i dvorište u dimu.sve se to prakticki izgubi kad motor postigne radnu temp.na hladno dim je bijeloplave boje a na toplo kad se dodaje gas crne.auto je bio na redovnom servisu na 45tkm i oni kažu da je sve ok.možda za wartburga da ali za novu corsu sumnjam.Takoder posjedujem i novi grande punto s istim motorom i mogu rec da nemaju nikakve slicnosti ni po zvuku ni po performansama.fiat radi skoro necujno dok opel radi ko stari ferguson.Da li je tu vec problem u dizama ili možda kakav senzor.U ime ekologije i spasa našeg planeta pomozite!

CITROEN BERLINGO – KOJE ULJE ?

Najprije da Vam cestitam za Vaš rad i za nesebicne savjete koje dajete vozacima na mukama. Posjedujem Berlingo 1.4 i star nešto manje od godinu dana i 7500 km. Do sada osim potrošnje goriva i jednog manjeg problema ( ovlašteni servis nije bio u stanju riješitI ) kojeg sam sam otklonio ide sve OK. Htio sam od vas cuti mišljenje o ovom autu jer kako cujem dosta se ljudi tuži na Citroene opcenito. Koje ulje da koristim Total Quartz 7000 10-40 na sintetickoj bazi ili Total Quartz 9000 5-40 full sintetic. Sinteticko 9000 je duplo skuplje.
"Kad sam jednom u berlinga stavio total 9000 , umjesto total 7000 kojega proizvodac preporucuje, uvjerio sam se koliko je ulje zapravo bitno... osjetio sam da auto ide lakše uz mirniji i tiši rad."
Ovo sam procitao u jednom forumu. Dali to stoji?

BMW 525 – SERVO VOLAN

bmw 525 24v 94.g
Kada je vani niža temperatura,pogotovo zadnjih dana,dogada mi se da je volan pretvrd za motati nekakvih desetak minuta,odnosno ne vraca se u normalan položaj pri izlasku iz zavoja.Zbilja je ružan osjecaj!
Pokušao sam ga otpustiti na letvi odnosno pužu,na ona dva kljuca(imbus+17 kljuc)no kada se auto ugrije nakon nekakvih 10-ak km postane labav i dobije "luft"onako po sredini kad auto ide pravcem. Sljedece jutro nakon kretanja volan je ponovno tvrdi,bez obzira što sam otpustao šaraf na servu,sve dok se ponovno ne ugrije ulje(predpostavljam). Napominjem da je kompletan trap izvrstan i ima predenih 181tkm.Dali je problem u starom ulju u servu volana i kako se otprilike namješta tvrdoca volana na samom spužu.