FORD MONDEO – TREPERENJE DISPLAYA

Vozim Ford Mondeo 2.0 automatic iz 2004.Auto ima 33 tisuce km.Sve je za "pet".osim što me muci jedan "nerješiv",a ovlaštenom serviseru nažalost i nevidljiv problem.Primjetio sam da dok je auto hladan,prvih 15-ak minuta rada,za vrijeme stajanja u mjestu,dakle pri ler-gasu,treperi-ne preizraženo,osvjetljenje svih displaya na instrument tabli,ali i vanjskih rasvjetnih tijela!Cim se doda gas,to prestane,a kada se auto sasvim zagrije prestane i u leru,dakle postane sve u redu.Reklamirao sam to u Grand auto,s obzirom da sam imao do kraja listopada garanciju i auto je tamo bio tri dana,s obzirom da se problem može detektirati iskljucivo kod hladnog motora.Oni nisu ništa"primjetili",a izmjereni napon punjenja na alternatoru iznosi,po njihovim rijecima-14,2 do 14,5 V.Ja i dalje primjecujem taj nedostatak,koji nema nikakve funkcionalne posljedice jer sve funkcionira ispravno.Mene to utoliko više smeta,jer se vozim uglavnom na kratke gradske relacije i sa hladnim autom,pa taj nedostatak stalno i primjecujem.Vjerujem da to netko ne bi ni detektirao,ali ja zanm da mora posotojati"kvaka"u tome.Ne želim,medutim ostavljati auto po kojekakvim servisima jer se bojim da bi mi razliciti majstori izmišljali razlicite probleme,pa se radije mirim sa trenutacnim stanjem.Ipak,da li možete kao strucnjaci pokušati odgonetnuti zašto se to baš ovako manifestira,dakle u leru,sa hladnim motorom i na takav nacin.Logika me tjera da to ipak povežem sa alternatorom,jer cim dodam i najmanji gas-nema treperenja,a kasnije,kako sam rekao,potpuno nestaje.Da li je u pitanju nešto što bi moglo naškoditi elektrici i da li da ostavim sve tako kako jest?

PEUGEOT 205 – ULJE POSTANE RIJETKO

Imam jedno pitanje na koje mi nitko nije mogao odgovoriti, možda cete vi moci. Dakle, radi se o peugeotu 205 iz 88. Redovito mijenjam ulje, stavljam mineralno 15W-40, nigdje ne pušta, nema kondenzacije, ne dimi ni pri paljenju niti u vožnji, motor je generalno ureden. Medutim, par mjeseci nakon promjene ulja, jako se razrijedi. Kada izvadim indikator, ono curi sa šipke skoro kao voda. Mislio sam da treba cešce mijenjati ulje, ali i nakon promjene problem se ponovi, ulje je rijetko.

KIA RIO – UGRADNJA PLINA

Posjedujem Kia Rio 1.3RS, 2004. godište, te planiram ugraditi plin. Zanima me imate li iskustava s istim, te koji sustav preporucate.

SEAT CORDOBA – ŠTETNO ZA ZDRAVLJE I OKOLIŠ

Najprije moram vas pohvaliti ,jer ste super..samo tako produžite...
Imam seat Cordoba 1.4 16v benzinac 2005.. 1.želeo bih da znam dali smijem izvaditi katalizator ,i dali bi imao neke posledice nakon toga.
2. Jos jedno pitanje..U zadnje vrijeme ,posebno ujutru cesto cujem sitni zvuk kod motora,meni izgleda kao da dolazi od dizni koje ubrizgavaju,.ali nisam sigurna..pa molim vas objasnite mi u cemu je problem..jer za 1 mjesec istice mi garancija auta..

ALFA 156 – PROPADA PAPUCICA KUPLUNGA

Vozim Alfu 156 1,8TS '98 god., u zadnje vrijeme pocelo mi se dešavat da mi jednostavno "propada" papucica kuplunga, i to pogotovo ujutro kad tek upalim auto. Dalje, u tijeku vožnje papucica dobije malo na pritisku, postane napetija, ne više tako labava kao na pocetku, al niti je više napeta kako je prije bila dok nisam zamijetio problem. Znacili to da navedena alfa ima hidraulicki kuplung, a ne sajlu?

VW PASSAT – NESTABILAN RAD HLADNOG MOTORA

Imam pasata 18 benzinac 92g.Kod mene je vec dvije i po godine,i dosad nisam imao nikakvih problema.Sada mi se pojavijo jedan problem,bio sam kod par majstora a problem nisam riješio.Ujutro kada je hladno auto upali normalno i radi dvije do tri minute, zatim pocne da mu padaju obrtaji dok radi u leru.OBRTAJI variraju, a nakon 10min. kad pocne se zagrijavati i dizati se temperatura radi dobro.Još sam primjetijo da kad krecem u prvoj ili u rikverc pri puštanju spojke isto padnu obrtaji.Neki mi kažu da promijenim kompijutor, vec sam promijenijo indikator hladnog paljenja i lamda sondu i nisam ništa postigo.