VW GOLF II 1,6 –D – ADITIVI ZA GORIVO ?

Kako sam novi na internetu, tek sam vas sada pronašao,te sam iznenaden da ovako strucno i svesrdno besplatno pomažete nama vozacima, uvjetno receno neznalicama, uz posao svog servisa, koji je kako vidim vrlo cijenjen u toj branši.
Naravno i mene, nakon svih mogucih napisa, kako, da bi produžili vijek Bosch pumpe, motora..treba gorivu dodati obicnog ulja, cak i ulja za dvotaktne motore, ili dodataka aditiva-svakih 4-5 t.kilometara, itd..... , stavlja u veliku dilemu, da li dobro postupam.
Naime, prošao sam svojim Golfom 216 t kilometara,Bosch pumpu još nisam ni dirao,vozim se na Eurodizel, i gorivu dodajem STP ov dodatak za dizel goriva /sastav Kerozin/.

CITROEN XSARA PICASSO – UGRADNJA PLINA

Imam jednu veliku dilemu.Planiram uzeti xaru picasso 1.6 benzinac koja je na akciji 107950kn.Koliko sam informiran u toj cijeni nije uracunato dodatni paket opreme koji sadrži metalik boju,automatsku klimu i radio CD,a navodno i to ulazi u taj auto koji je na akciji,pa cijena iznosi sa dodatnim paketom oko 116000kn.
Razmišljao sam da ugradim plin,pa me zanima da li mi se isplati ugraditi plin u novi auto i koliko dode ugradnja plina.

SEAT IBIZA – TROKIRA

Vozim seat ibizu 1999./2000.g. model 2000. i do sada sam bio iznimno zadovoljan autom, ali sada su se poceli javljati neki problemi. Naime auto sam kupio prije dvije i pol godine sa prijedenih 61000km, prešao sam cca 25000km i sada na satu piše 85500km. Prije nekoliko dana auto mi je poceo lagano ''trokirati'' pa sam ga odveo na servis gdje mi je konstatirano da prvi cilindar ne radi te da trebam izmjenu ventila. To me je malo zacudilo jer je kompresija u svim cilindrima dobra, pa sam posumnjao u nešto drugo nakon cega je auto temeljito pregledano.
Izmijenjeni su svi kabeli struje, lambda sonda je ok, drugi razvodnik paljenja , svjecice i kompjuter auta. Nakon svega toga rezultat je bio isti, motor i dalje trokira. Kompjuterska dijagnostika nije pokazala ni najmanji kvar na autu te pokazuje da je sve u redu a auto i dalje trokira tj. neradi prvi cilindar. Dali je problem stvarno u ventilima ili u necemu drugom?
DRUGO PITANJE:
Planiram kupnju drugog auta te planiram kupnju auta sa dizel motorom.
Moj prvi izbor bi bila Alfa Romeo 156 iz 2004./2005.g. sa 1.9. jtd motorom snage 115ks.Zanima me kakvi su, prema vašem mišljenju, to auti te na što trebam obratiti pažnju, te kako mogu sigurno provjeriti pravo stanje prijedenih kilometara na autu. Drugi izbor bila bi Opel Vectra iz 2004./2005.g. sa 2.2. cdti motorom snage 125ks.
Koji je od ova dva auta po vama bolji te kojega je isplativije kupiti.

VOLVO V40 – POTROŠNJA GORIVA ?

U zadnjih 15-tak dana primjecujem da vozilo podosta troši goriva u gradskoj vožnji,po mojoj procjeni to se krece oko 10 lit./100 km. Inace dosta putujem i nisam primjetio da na otvorenom putu troši puno mislim da se to krece oko 6 lit./100 km. umjerenom vožnjom od cca 100 km/h, normalno se ponaša u toku vožnje,ulja ne troši skoro pa ništa,paljenje dobro.možda je to i u redu ali ja nemam podatak koja bi njegova potrošnja mogla biti.molim za savjet i smjernice, vozilo je 1998 godište i ima renaultov dizel motor u sebi.

AUDI A4 – SLABO GRIJANJE

Prvo Vas moram pohvaliti . Gotovo mi je nevjerojatno da u Hrvatskoj postoji majstor za automobile Vašeg ranga kojem su sve rijeci na svom mjestu (umjesto da bljezgari gluposti) i još je voljan svoje veliko znanje podijeliti s malim covjekom. Ja sam se inace vrlo razocarao u lokalnim "majstorima" koji su mi na autu napravili više štete nego koristi pa se Vama obracam za savjet. Vozim A4 1.9 TDI 110 PS koji ima grijanje preko klimatronika. Zadnjih sam nekoliko hladnijih dana primjetio da ne grije kako treba. Naime pocne "grijati" (upuhivati mlaki zrak u kabinu ) tek nakon prijedenih 7-8 km. Iako se motor zagrijava normalno , cak i kad je na radnoj temperaturi ne grije kako treba. Pokušao sam malo zaviriti i otkrio neka 3 elektricna elementa na izlazu crijeva iz motora prema unutarnjoj jedinici. Da li su to elektroventili ili pak neka vrsta termometra te kako ih provjeriti.

MERCEDES 200 CDI – MJENJAC ISPADNE IZ BRZINE

Mercedes 200Cdi godina 06.2001,6 brzina i imam orginal 128,000km auto je u najboljem stanju tehnis i optis top ,problem je taj da mi je se desilo 4do5 puta to da je mjenjaC kad ubacim u prvu brzinu i krenem izbacio iz brzine ali auto je i dalje radilo nije se ugasilo , normalno probao sam stotinu puta na mijestu ubacim u prvu i krenem sve normalno i normalno se šalta bez ikakvih problema nikakvih zvukova da se pojavljivaju iz mijenjaca ,moja žena vozi i kaže da se njoj to još nije desilo ,zamolio bih vas za jedan strucan savijet Puno hvala unaprijed i jedan veliki pozdrav iz Münchena .