LANCIA LYBRA – KLIPNJACA ISPALA NA CESTU

Imam lanciu lybru 2.0 20 v benzinac 150 Ks ,nakon 120 000 km napravio sam redovni servis u ovlaštenom servisu .Nakon 500 prijedenih kilometara poslije ovog servisa jednostavno mi je prsnula jedna od pet klipnjaca i doslovno ispala na cestu kroz rupu koju je napravila u bloku motora i na njoj se vidi da je spaljena kao da se radillica nije podmazivala, u momentu kad se to dogodilo motor se vrtio na oko 4 - 4,5 tisuca okretaja .Ulazak u crvenu zonu je oznacen na obrtomjeru poslije 7,0 tisuca okretaja .Pitam vas dali je moguce da su u servisu nešto zabrljali ili se radi o necem drugom , i dali da tražim odštetu od servisa ili štetu moram nadoknaditi sam .Auto još nitko nije dirao jer neznam što da radim da ga vratim u isti servis ili dam drugom servisu da utvrdi eventualnu pogrešku servisera.
Malo ste mi predaleko jer sam s otoka Raba ali za dobar posao isplatilo bi se dovest auto do vas,a po ovim savjetima vidim da to i jeste .
Unaprijed puno hvala ! I jedna velika pohvala za ovaj vaš rad, puno ste pomogli svim vašim citateljima ove web stranice !

AUDI A6 – SKIDANJE KATALIZATORA ??

imam pitanje u vezi katalizatora.dakle imam audi a6 2,8 quattro 98 god i imam atestiran plin sa kojim nemam nikakvih problema i sad me interesira dali bih ja mogao skinuti katalizatore jer ih imam 2 i 2 auspuha dali bi to prestavljalo nekakve pobleme jer smatram da bi auto lakše radilo bez njih pa me interesira vaŠe miŠljenje?

SKODA FABIA – CVILKANJE NAKON UDESA

Prije izvjesnog vremena imao sam udes sa svojom škodom fabiom prilikom cega sam udario desnim prednjim kotacem u rubni kamen, iskrivio vilicu i felgu.Nakon izmjene vilice i felge pojavilo se neugodno ''cvilkanje'' prilikom vožnje. A odražava se na nacin kao da se u jednoj tocki dodiruju dva metala i tad zacvili.Povecanjem brzine zvuk je ucestaliji.Nakon toga sam zamjenio diskove, kocione plocice pa cak i desnu kocionu celjust ali zvuk se i dalje javlja a moram napomenuti da se nigdje ne vide tragovi grebanja na disku, felgi ... i da se cvilkanje ne cuje dok se disk vrti na prazno bez kotaca odnosno dok nije pod opterecenjem....Jednostavno neznam što da radim više, što bi mogao biti uzrok tome........

OPEL VECTRA – ZUJANJE IZ MJENJACA

Vlasnik sam Opel Vectre A, 91.god., 1.6 motor, benzinac, nakon ubacivanja iz trece brzine u drugu, te nakon puštanja kvacila, pri malo vecem broju okretaja motora, cuje se odredeno zujanje koje dolazi iz mjenjaca, ista stvar se dogada i pri prebacivanju iz cetvrte brzine u trecu, pri ostalim brzinama ne dolazi do zujanja. O kojem problemu bi se moglo raditi? Takoder kada pustim pedalu od kvacila u leru, mjenjac mijenja zvuk, ponekad se cuje odredeno zujanje. Da li su problem ležajevi u mjenjacu, i da li se uopce isplati mijenjati ih, ako je problem do njih? Te o kojoj cifri novaca bi se radilo ako bi se napravio pregled mjenjaca i izvršilo otklanjanje kvara?

FORD FOCUS – MIRIS BENZINA

Vlasnik sam Forda Focusa II, 1.6 116 KS Ti VTC. Kada upalim auto, odnosno kada je motor hladan, osjeti se dosta jak miris benzina. Neko vrijeme se osjeti i prestane kad se motor zgrije. Kada je motor zgrijan, prilikom starta miris se ne osjeti. Da li je to normalno? Još bi Vas nešto molio. Primjetio sam da još od prvog dana da mi je motor dosta bucan s obzirom da je benzinac. Da li je to karakteristicno za Fordove motore?
Auto je inace star 16 mijeseci i još je pod garancijom. Na prvom servisu u Grand Autu sam im rekao za ovaj problem. Oni su rekli da je sve u redu i da je to normalno jer se pri prvom startu stvara veci pritisak goriva u motoru. Ne želim više ici kod njih jer smatram da su bahati i da se isto tako odnose prema svojim klijentima, pa Vas molim za pomoc.

PEUGEOT 206 – ŠTO TO KLAPA ??

Vlasnik sam peugeota 206 1.4 HDI starog 2 ipo godine sa prijedenih 30000 km.auto "klapa",najslicnije zvuku raštelanih ventila,ali samo dok je motor hladan i to samo izmedu 2 i 3000 okr/min.kad se zagrije,to se ili necuje ili se cuje vrlo malo.taj zvuk se poceo javljati prije nekih 1000 km i cini mi se da se ne pojacava s vremenom.upravo sam došao sa servisa na kojem su mjenjali ulje,filter,filter ulja,drenirali filter nafte i antifriz.provjerili su neke tlakove,protok necega(nesjecam se cega) i sve je ok.serviser kaže da je auto super samo da klapa.inace ne gubi snagu u nijednom režimu rada i potrošnja je kao i prije.sumnja je bila na egr ventil,medutim racunalo kaže da to nije problem.navodno bi problem mogao biti u špricama,diznama ili kako se to vec zove!?
ono što mene interesira je sljedece: može li problem zaista biti u tim špricama,ako ne,što bi moglo biti? ako da,da li je dovoljno cišcenje i koliko to otprilike košta,ili koliko koštaju nove šprice sa montažom.
moj serviser mi to nije mogao reci jer kaže,nevjeruje u nikakve kemikalije za cišcenje,vec treba ici na neki ultrazvuk i šta ja znam...