YUGO KORAL 55 – OBRADA GLAVE MOTORA

Vlasnik sam Yuga Koral 55, 1989.god. Prije dvije godine mi je poceo puštati hladnjak, zamijenio sam ga drugim polovnim, medutim prije nekoliko mjeseci je i on poceo puštati. Zadnjih nekoliko tjedana sam primijetio da mi rashladna tekucina izlazi oko jednog od vijaka koji drži glavu motora. Je li moguce da je probila brtva glave pa da mi nabija kompresiju u rashladni sustav te da mi zbog toga pušta hladnjak? Ako je tako, jeli to skup popravak? Inace automobil je prešao 190000km i savršeno radi, cak se i potrošnja goriva zna spustiti ispod 5.5l/100km.

RENAULT LAGUNA – SENZORI TLAKA U GUMAMA

Prije par dana sam na Laguni 1.9dci 2003g.promijenio originalne felge u koje su ugradeni senzori koji kompjutoru daju informaciju o stanju tlaka u gumama.Moj majstor kaže da se ne mogu prebaciti na nove felge,bolje receno nije siguran dali može ili ne.Sada na displeju više nemam kotaca na grafickom prikazu automobila,što je i logicno kada više nema senzora tlaka.Od tada mi svijetli žuta lampica ( ! ))Kako cu ugasiti navedenu lampicu,odnosno mogu li se prebaciti senzori tlaka sa starih felgi na nove.

FORD ESCORT – PROBLEM PALJENJA

Ford Escort 1.8d 92 god problem paljenja!
IMAM PROBLEMA SA PRVIM JUTARNJEM PALJENJEM.IZBACUJE CRNI DIM IZ AUSPUHA U KOLIKO SE PUMPA VRATI U MINUS ONDA NEMA DIMA ALI NEMA NI ŠANSE DA UPALI KADA JE HLADAN ! KAKO ISPITATI UZROK ?

SEAT IBIZA – RASTAVIO SAM POLA AUTA ?

Imam seat ibizu 1997 sxe, ne radi mi rikverc svjetlo, rastavio sam pola auta, slijedio kablove, svi citavi osiguraci su u redu, žarulje u redu, pao mi je na pamet indikator rikverca ali vas molim da mi kažete gdje se nalazi???

OPEL KADETT – NE PALI NORMALNO

Opel kadett, 1.6i (single point injection).
Auto ne pali normalno, ali ga uspijem upaliti uz pomoc start spray-a ili rucnim nalijevanjem benzina u karburator i kad mu podignem okretaje dovoljno da prebaci na plin - radi normalno.
Pitanje:
1.Kako mogu ispitati da li je problem u EM dizni (do nje dolazi gorivo, ali preko nje nikako) (zaštopana ili ima problem elektricne prirode) ili u signalu koji dolazi do nje (koji daje ECU)?
2. Kako izgleda signal (napon, valni oblik, frekvencija itd) koji dolazi do dizne?
Mjerenjem napona izmjerio sam prisutnost i istosmjernog i izmjenicnog napona na stezaljkama dizne. Na raspolaganju od mjerne opreme bio mi je samo unimer.