PEUGEOT 306 – IAC VENTIL SE ZAPRLJA

Imam problem sa Peugeot 306 1.4i 1998god. Mesec dana posle polu generalne povremeno se gasio na ler gasu i to najcešce kada je zagrejan i sa vremenom to sve cešce. U servisu su mi ocistili IAC ventil i rešili problem, ali evo posle tri meseca ponovo se javlja isti problem. Ocistio sam ga, bez odlaska u sevis i problem je ponovo rešen. Ventil je bio samo malo zaprljan od uljnih isparenja (po mom mišljenju). Pitanje: Da li da kupim novi IAC ventil, ako mi se problem sa gašenjem ponovi javi, ili je moguce da je kvar još u necem drugom.

VW GOLF III – SLABO GRIJANJE

pomoc u vezi auta golf 3 94 benzin 55kw 1.8, imam slabo grijanje radna temperatura oko 70%, u leru se malo penje oko 80%, na otvorenom padne i ispod 70 %,stavljen nov termostat, napominjem auto ima klimu, primjetio sam da i ljeti slabije hladi, sa klimom radi normalno, šta ciniti jer je nemoguce voziti kad stakla magle, jer se ne mogu osušiti kad slabo grije, šta preduzeti u vezi malog ali meni velikog problema jer je vidljivost na 0 ...

VW PASSAT 1,9 –TD – SAM UBRZAVA

Imam problem sa “Passat 1993 g. TD”. Rad motora mu je dobar na leru,medutim vec preko 2000 obrtaja postaje bucan a takode mu je slaba vuca. Najviše se osjeti prilikom vožnje po usponima. Dešava se da motor jednostavno izgubi vucu tako da ga moram prebaciti u nižu brzinu,i tako se ponaša neki minut-dva, opet onda dobije ubrzanje tako da ide po usponima ko “benzinac”. Tada jednostavno ne diram papucicu od gasa a vozilo ide sve brže i po usponima,moram koristiti kocnicu. To se dešava kad idem na duža putovanja.

FIAT PUNTO – ZRAK U SISTEMU ZA HLA?ENJE

Najprije želim pohvaliti Vaš trud i želju za pomaganjem.
Imam Fiat Punto 1.2 SX godište 2000.Zanima me koji su moguci razlozi da u sistem za hladjenje motora dolazi zrak. Sistem je u tjedan dana dva puta odzracen i nadopunjen tekucinom medjutim problem pregrijavanja i povecanog pritiska u rashladnom sistemu se ponavlja.
Kazaljka temperature vode šeta po skali. Napominjem da je prije dvije godine zbog mješanja ulja i vode u motoru promijenjen komplet
brtvi i ravnana glava.

OPEL ASTRA II – GORIVO ILI….??

Opel Astra Caravan II- motor 1,6 Twinport, u zadnje vrijeme se dešava, da u praznom hodu, motor radi nekoliko minuta u redu, znaci bez promjene broja okretaja, a nakon toga okretaji padnu i ponovo se vrate na normalu, što se vidi na brojacu okretaja, a i po zvuku. Pošto je pod jamstvom, bili smo u ovlaštenom servisu, no rekli su da je to normalno,spominjali su da bi moglo biti do goriva. No pošto ulijevam Eurosuper 95, u to baš ne vjerujem. Greška se uocava kad je motor na temp oko 90 C i pogotovo se vidi kad se pri toj temperaturi, auto ugasi pa ponovo upali, što su vidjeli i u servisu.Auto je star 5 mjeseci, prošao je 10500km, i do nekih 9000 km nije bilo nikakvih problema, i to što je "normalno" sada, prije nije postojalo.