FORD ESCORT – URE?AJ ZA HLADNI START

Imam forda eskorta 1.8 td 51 kw-karavan 1998 god.Auto sam kupio prije dvije godine i do sada je broj obrtaja na leru,dok je motor hladan bio 1000,da bi se nakon što se isti zagrije spustio na 800(otprilike nakon 2 km vožnje)!Prije 20-ak dana na bosch pumpi su mjenjane gumice,zbog manjeg curenja nafte!Nakon montiranja iste,broj obrtaja kod rada u leru, nakon prvog paljenja, sada jedva 600!Poslije, sada nekih 1.5 km isti se podigne na 800!Kod rada u leru dok je motor zagrijan uvijek je isti-800!Možete li mi reci o cemu se radi?Ako može još nešto: na šta bi trebao obratiti pažnju pri održavanju vozila s obzirom na karakteristicne mane, te da li ulje koje sam do sada sipao odgovarajuce kvalitete: Valvolin Dura Blend 10w 40(Na 6000 km potroši do 0,25 l).

SKODA FELICIA – TEHNICKI PODACI

Škoda Felicia-tehn.podaci
Kupio sam navedeni auto: 1.3 mpi,1999.g. ali nigdje nemogu naci tehnicke podatke za nju kao što su potrošnja goriva,dimenzije guma(kolika je zakonska tolerancija),jacina akumulatora,pritisak u gumama,kolicina motornog ulja(kojeg viskoziteta i možda proizvodaca),kolicina antifriza,kolicina kocione tekucine i ulja u mjenjacu.Zatim me zanima koje se radnje obavljaju pri redovnom servisu i kolika mu je okvirna cijena.Vidim da u njoj ima neke elktronike ali neznam šta je to i cemu služi pa ako može nekoliko edukativnih recenica o tome.Opcenito me zanima vaše mišljenje o tom autu,kakav je to motor,koliko otprilike mogu preci km,ima li nešto što je boljka kod tih auta i na što treba pripaziti?Zatim me zanima,kako postici da auto bude što tiši,postoji li auspuh(okvirna cijena) koji daje zvuk poput ovih novih japanskih autica,znaci jako tiho.Napominjem da sam srednjih 40-tih god. i bitna mi je mala buka motora i što manja potrošnja.Inace sam defanzivan vozac i ne patim od nekih performansi ali mi je bitno ovo prethodno navedeno.Kako to postici osim nacinom vožnje?
Pozdrav i hvala vam na ovoj divnoj stranici!

BMW 318-D – PODRHTAVANJE PRILIKOM KRETANJA

Nedavno sam kupio rabljeni BMW 318D, iz 2004g, sa svega 35000km,
provjereno u ovlaštenom servisu. Prošao sam s njime oko 2000km utisci su dobri (potrošnja oko 6,3 max. brzina preko 200), ali imam problem kod kretanja, a to je da mi podrhtava kad još kvacilo nije
pušteno do kraja i to uglavnom kad je topliji, odnosno kad vozim dulje vrijeme, dok je uglavnom sve normalno ujutro kad je hladniji. Kad zategnem rucnu kocnicu i pocnem puštati kvacilo nema nikakvog
podrhtavanja, no kad pocnem kretati javi se to podrhtavanje. To je izraženije kod kretanja u brijegu, a manje se osjeti kad je gas u kretanju veci.
Drugo pitanje odnosi se na razliku izmedu tog modela i modela 320D pošto oba motora imaju 2000cm3 i dali se ugradnjom nekog cipa može postici veca snaga i dali bi to bilo štetno za motor.

FIAT PUNTO – LAMPICA MOTORA

Imam Fiat punto 1.9 JTD, 2000. god.
Svako jutro u zadnjih pet dana poslije prijedenih cca. 9 km upali se lampica ajnšprica. Onda stanem, ugasim motor, ponovo upalim i sve je opet u redu do slijedeceg jutra.

OPEL CORSA – SPOJKA

Dogda mi se ponekad da prilikom vožnje kad pritisnem kuplung cuje se nekakav zvuk kao da nešto udara u nešto (ali ne uvijek).
Takoder mi se dogada ponekad da dok otpustim kuplung nakon što prebacim npr. iz trece u drugu brzinu kad ponovno dodam gas auto ne reagira nego nakon cca. 3 sekunde auto naglo krene tj. auto se ponaša kao da još uvijek držim pritisnut kuplung, a on je otpušten. Bio sam mijenjao regulator tlaka goriva...sad mi auto ne crkava više pri kretanju ali mi svejedno nakon što pustim papucicu gasa (kad kocim) auto cukne,a isto tako i kad dodam gas nakon kocenja.