KIA RIO – PODEŠAVANJE RUCNE

KIA-rio 1,3 2002
Kada promjenit pumpu goriva,inace je auto na plin a auto je prešlo 75 000km.
Dali auto ima klima filter,jer kad sam ga htio promjenit serviser mi je pretražujuci lokaciju zakljucio da ne postoji mjesto za ugradnju.
I treci upit? Kako podesit rucnu kocnicu.

VW PASSAT – NEKOLIKO PROBLEMA

Prilikom kretanja iz auspuha se cuje neki cudni zvuk, tocnije kod odredenih okretaja ~1300! Zadnji lonac sam provjerio i nema nigdje rupe , pa me zanima da li je došlo do pregaranja lima sa unutarnje strane auspuha te da li trebam promjeniti zadnji lonac buduci da je ovaj orginal (znaci 12god star). Prije nekoliko dana sam bio kod mehanicara koji mi je za izmjenu pakni, cišcenje bubnjeva i podešavanje rucne kocnice naplatio 700kn (+nisam dobio racun) pa me zanima da li je to previše buduci da je cijena pakni oko 160kn? Prilikom laganog skretanja u lijevo javlja mi se cviljenje iz prednjeg desnog kotaca, a kocnice rade ispravno. Da li postoji mogucnost da je neki veci kvar ili su ležaji ili plocice, te dal trebam hitno posjetiti mehanicara buduci da dnevno radim 80km?
Buduci da ne mogu pronaci mehanicara koji bi mi odgovarao cijenom (vecina ih prodaje maglu) da li je moguce kod Vas popraviti te kvarove i koliko bi to okvirno koštalo?

HYUNDAI ACCENT – CHECK LAMPICA

Imam Hyundai Accent 2001. godina i prvi sam vlasnik. Do sada je sve bilo u redu i auto je savršeno radio. Prije 2 mjeseca mi se upalila CHECK lampica. Otišao sam u Hyndai servis Žitvaj gdje je ustanovljeno da je neispravan senzor protoka zraka. To je zamijenjeno i CHECK lampica više nije svijetlila, ali ne za dugo. Vec nakon tjedan dana opet se upalila. Otišao sam ponovno u servis i dijagnoza je bila da je senzor protoka zraka u redu ali da je LAMDA SONDA registrirala grešku, a da je po mjerenjima ispravna. Resetirali su CHECK grešku i rekli da ako se ponovi da ce trebati zamijeniti LAMDA SONDU. Nakon tjedan dana opet mi se upalila CHECK lampica. Auto i dalje pali i ide normalno. Moje pitanje je: što da napravim, da li da i dalje mijenjam dijelove dok se slucajno ne nade što ne valja ili se ta greška može tocno ispitati. Da li postoji još nešto što može uzrokovati tu grešku.

VW POLO – NAKON GENERALKE

VW Polo 1.9 SDI 2000g. kupio sam ga prije godinu dana i otada troši ulje.Obradio sam glavu motora (zamjena ventila, gumica ventila, hidropodizaca, karika...) ali to nije dalo rezultat.Po savetu mehanicara sam uradio "generalku", prva specijala, i ugradio original "Nural" klipove sa "Goetze" karikama. Naravno, obradeni su i cilindri, zamenjeni dihtunzi, itd...Potrošnja ulja se smanjila sa 1,5l/1000km na 0,75l na 4000km koje sam prešao od tada.Brinu me dve stvari:
1. Potrošnja ulja, iako daleko manja, i dalje stoji.
2. Posle 3000 predenih kilometara, dozvolio sam sebi slobodu da par puta dam pun gas.
Pre generalke je maksimalna brzina koju sam razvijao bila 170km/h a sada jedva 150 km/h.

FORD ESCORT – JUTARNJE PALJENJE

Imam forda escorta 1.8 D 1991 god, imam problem sa startanjem motora izjutra. Nakon što upalim jednom kasnije je ok ali inace sporo vergla. Jedan grijac nije radio i zamijenili smo ga, cetkice na alnaseru smo isto promijenili ali i dalje se isto ponaša tj. sporo vergla. Majstor kaže da ce provjeriti zupcasti remen, tj. da nije možda preskocio, tj. provjerice fazu paljenja. Da li je, po vašem mišljenju, ovo pravi redosljed provjere?