RENAULT CLIO – PROBLEM PALJENJA

Imam Cllija 1,2 2002 god.Moj problem je u slijedecem? Auto normalno upali i sve dijeluje u redu, zaustavim se negdje i ugasim motor, i nakon izvjesnog vremena ponovo ga pokušam upaliti, a on nece.Struja je u redu , elektropokretac normalno vrti medutim motor nece upaliti.Provjerio sam da li baca iskru na svjecice , i ustanovio da ne dobiva uopce struju do svjecica.Nakon otprilike pola sata cisto iz radoznalosti pokušao sam ga opet upaliti.Ovog puta je normalno upalio.To mi se pocelo cešce dogadati pa sam ga odvezao na servis gdje su mi zamjenili neki visokonaponski kabl.Medutim nakon odredenog vremena opet mi se to pocelo dogadati, nece upaliti i nema struje na svjecicama, a nakon odredenog vremena upali kao da ništa nije bilo.Mijenjao sam i baterije u kljucevima ali ništa ne pomaže,jer mi se to i dalje dogada berem jednom do dva puta tjedno.Pitanje? Da li bi to mogao biti sigurnosni KOD kontakt kljuca.

SEAT IBIZA – LAMPICA ISPUHA SVIJETLI

Seat ibiza 1.9 Tdi FR, stara 13 mjeseci, navodno medu prvima u Hrvatskoj, problemi lampica za ispuh stalno svijetli, 33000, km, redovito servisiran! koje su mogucnosti da je vec problem u motoru?

FIAT BRAVO1,6 – SERVO VOLAN

FIAT BRAVO 16 16V
Problem sa servo volanom, odjednom tvrd volan ko kamen sistem ne radi, pumpa se okrece ulja ima i nigdje ne curi.Odlucio sam tako polako do doma,a onda iznemadanje pritisak izbacio ulje iz posudice i naravno nadolio sam kolko je trebalo i sistem radi ko da ništa nije bilo jedino sam primijetio da je brtva poklopca posude u raspadu i da su komadici upali u ulje pa sad pitanje dal je moguce da se sistem zacepio ili nešto slicno tome, jel bi bilo dobro promjenit ulje i da li se to ulje ikada mijenja.

RENAULT CLIO – PROBLEMI NAKON SUDARA

Vozim Clia 1,2 16V 2003.g.Naime imala sam sudar, auto je bio totalka, razbijen cijeli prednji kraj.Auto je bio na popravku tri tjedna i kad sam došla po njega na probnoj vožnji nakon kretanja se poceo gasiti i culo se nekakvo lupkanje iz getribe, opet je auto ostao kod njih na popravku, i rekli su da je otišla poluosovina i nešto sa getribom ne valja ali sada sam vec skepticna prema majstorima jer ako je bio na popravku trebali su to vidjeti i popraviti, šta bi to moglo biti, s obzirom da je vec bio na popravku i koliko bi popravak toga trajao i cijena.

MAZDA 1,8 – GUSTI BIJELI DIM

Posjedujem mazdu 1,8 16v(DOHC motor sa predjenih 124000 km).Svaki put kad je hladan motor prilikom paljenja izbaci na auspuh gusti bijeli dim,posebno nakon duže voznje.Primjetio sam da troši ulja
0,5-1 dcl na 100 km.Rasladna tekucina je uvijek na istom nivou.Moje pitanje je da li su uzrok prekomjerne potrošnje ulja u ovom slucaju gumice ventila ili klipni uljni prstenovi i ako mi možete reci otprilike koliko bi iznosili troškovi dijelova i usluge ako bi se odlucio na sredivanje motora i da li utice kvaliteta i vrsta ulja na prekomjernu potrošnju.

PEUGEOT 307 – POVECANA POTROŠNJA ULJA

Najprije pohvala za ovakav nacin pomoci vlasnicima limenih ljubimaca........moje pitanje bi se odnosilo na potrošnju ulja ...naime vlasnik sam peugeot-a 307 2,0 XSI 136KS ( benzinac ) godina 2001...drugi vlasnik...prijedenih 91000km.....zanima me da li je normalna potrošnja ulja od 1 litru na prijedenih 2 tisuce km.....