MAZDA PREMACY – BIJELI DIM

mazda premacy 1,8 benzin, god.proizvodnje 2001.prešla 123000km,kupljena rabljena .
primjetio sam kod jutarnjeg paljenja da izbaci na auspuh bijeli dim sa mirisom izgorenog ulja,ne svakog jutra i ne kod paljenja u toku dana.potrošnju nisam ustanovio zbog kratkog perioda posjedovanja automobila.

OPEL ASTRA – SVIJETLI LAMPICA AIRBAG-a

Imam problem sa astrom koji nikako ne mogu otkloniti...naime airbag lampica na kontrolnoj tabli stalno svijetli.Kad je resetujem dijagnostickim uredajem ugasi se par minuta i nastavi svijetliti.Dijagnosticki uredaj javlja grešku: DIVER SQUIB RESISTANCE HIGH.

VW GOLF III 1,9 TDI – CRNI DIM

Imam problem na Golfu III TDI GTI 110 ’96.Pri naglom ubrzavanju, ali samo pri zagrijanom motoru, pušta jako crni dim (prejako),pri tome auto ne “potegne” ni približno kao prije tog problema. Uz to pri hladnom startu
pali bez problema, dok pri zagrijanom motoru tek nakon oko 5 sek. verglanja, cak i više.Savjetuju mi da je problem u EGR ventilu ili kojem od ventila turbine.

RENAULT 21 – STARI DIREKTORSKI

Imam stari Renault 21, 1.7 karburatorski GTS model. Manje-više na njemu je sve u redu, s obzirom koliko je vozilo staro i koliko je kilometara prešao. Moje pitanje se odnosi na radnu temperaturu ovoga motora. Cuo sam da ga neki nazivaju “gusana pec” ili “vruci motor” jer kazaljka temperature je uvijek preko idealne, uglavnom bliže maksimumu. Nema tu nekih velikih problema oko toga jer vantilator se pali i održava temperaturu ispod maksimuma. Da li mogu na neki nacin da spustim malo tu radnu temperaturu motora, iako je motor poznat da je “topliji” iz cisto preventivnih razloga? Ili možda pretjerujem i treba da ostavim stvari kako jesu jer tom motoru možda to ne smeta, možda cak i predviden još kod dizajna da radi na višim temperaturama.Mene samo muci logika da kod viših temperatura dolazi do vece mogucnosti zamora materijala, habanja i slicno....Na crijevu od oduška za uljne pare vidim kako se u momentima pojavljuje ulje.... laik bi rekao, “baca ulje u crijevo od oduška”. E sada, posto je motor prilicno star, nebi me zacudio Vas odgovor da je to normalno za tu starost, ali gdje to crijevo uopšte ide? Uljne pare koje izlaze iz njega mi kontaminiraju unutrašnjost vozila. Pretpostavljam da se to crijevo nastavlja negdje na filter zraka ili negdje drugdje u zatvoreni krug cirkulacije ulja, ali sam isto tako vidio da u nekim slucajevima ljudi to crijevo produže i ispuste ga vani da se isparava slobodno van motora, daleko od usisa ventilacije da bi izbjegli kontamionaciju zraka u unutrašnjosti automobila.
Da bi vam sve bilo jasnije, kupio sam skoro ovaj automobil veoma povoljno i sada ga sklapam malo po malo, možda se cak odlucim na neku vrstu restauracije, možda ne baš one prave restauracije sa velikim izdacima, ali napravicu simpaticno vozilo, staro a udobno, sigurno i “lijepo na oko”.

OPEL ASTRA -BOARD COMPUTER ?

Pre nekoliko dana kupili smo opel astru CDTI 1.7 (2005). Problem je u tome što u jutro videli smo da computer board bio ukljucen iako smo prethodne noci bio iskljucen kad i auto. probali. Posle nekoliko vremena opet se iskljucio sam od sebe. danas opet kad smo krenuli na posao videli smo da je ukjucen radio.Da li znate što bi to moglo da bude?
Uzaludno sam surfirala na internetu da bih našla neki prirucnik za computer board ovih kola, i tako sam naišla na vaš sajt.

CITROEN XSARA – ŠTO SVE MIJENJATI ?

Pozdrav decki...evo prvi put naletio na ovu stranicu i vidim da pomažete ljudima u vezi autiju...pa bih Vas i ja nešto htio pitati.Posjedujem Citroen xsaru ( 98' ,75000 km )...Trebam promijeniti centralni nosac motora,vec je poceo malo pucati s jedne strane,.jel ja mogu s time još voziti ili se nije dobro zezati s time...onda,set zupcastog remena,pa ako mi možete rec šta se sve mijenja skupa s remenom,da li idu još neke stvari?...ne znam da li trebam mjenjati prednje diskove,koliko se mm može istrošiti onaj sloj za kocenje prije promjene?I ako mi možete reci neku okvirnu cijenu kolko bi me sve ovo došlo da se znam pripremiti...