TOYOTA COROLA – ZAMIJENITI CILINDRE KUPLUNGA

Posjedujem Toyotu Corollu 1991 1.3i. (156.000 km) a cijeli set kvacila sam mijenjao prije cca 35.000 km. Prilikom dužeg držanja papucice (10-ak sekundi) kvacila pritisnutom, kvacilo pocinje odvajati jako nisko skoro pri samom dnu i polaganije se vracati u pocetni položaj dok pri uobicajenom šaltanju brzina nemam problema. Zbog navedenog auto zna jako trznuti pri kretanju pa bih volio riješiti ovaj problem.

OPEL KADETT – PROMIJENITE MAJSTORA

Posjedujem opela kadett-a 1,6D GLS i u zadnje vrijeme se dešava da se iz cista mira u vožnji ugasi.Zadnji zahvat na vozilu je bila promjena brtve na plovku (jer je kapalo gorivo).Rezervoar je jednom kod majstora ispražnjen (sumnjali smo na gorivo), usuto drugo gorivo ,propuhana crijeva od goriva (dio potpuno promijenjen),promijenjene šelne na crijevima,promijenjen filtar od goriva i ništa nismo postigli.
Jutros kada sam trecom uzašao uz jednu uzbrdicu i izašao na ravan dio puta i prešaltao u cetvrtu samo osjetim da ne prima gas i nakon nekoliko metara auto se ugasi.Kontakt ostane da svijetli i nakon iskljucenja kontakta pokrenem kljuc ponovo i auto upali (malo teže dok pumpa ne povuce gorivo) ali uvijek upali i krene kao da se ništa nije desilo.Ovo se nekad ponavlja cešce nekad rjede ali zna i na ravnom pa cak i poslije nizbrdice.Prošli tjedan sam na 15 litara goriva usuo i litar ATF ulja i vozio oko 500 km i nisam imao problema do jucer kad se ponovo ugasio.Sinoc sam opet usuo 1 litar ATF ulja ali se jutros ipak ugasio.Bio sam kod majstora za Bosh pumpu i on tvrdi da nemože biti do pumpe da je do dotoka goriva , ali stvarno više nemam ideju šta da radim.Auto je prešao oko 230 000 km.

PEUGEOT 306 – REGULACIJA GRIJANJA

Imam problem s regulacijom grijanja. Naime, nakon okretanja regulatora temperature u položaj grijanja (puhanja toploga zraka) grijanje se više ne može iskljuciti, bez obzira u koji položaj se okrene regulator temperature. Zanima me da li je možda rijec o termostatu, potenciometru regulatora ili nekom problemu klima uredaja, jer ni ukljucivanjem klime se ništa ne postiže. Ventilator i dalje "fenira" vruci zrak. Do sada nisam imao iskustva s popravkom ventilacijskim sustavima pa me zanima kako riješiti problem.

VW GOLF III – NE PALI

Imam problem sa golfom III benzincem god. proizvodnje 1995. sa paljenjem. Par dana teško je palio verglao sam 5 i više minuta dok je upalio, te je jedan dan više bilo nemoguce ga upaliti. Odšlepao sam auto autoelektricaru, koji je pregledao bobinu, razvodnik, instalacije, osigurace akumulator je nov, i utvrdio da ne baca iskru, sve je bilo u redu, a on nije i dalje palio. Nakon toga je sa shemom ispitivao procesor (racunalo) te utvrdio da je on neispravan, a problem je bio da ga nije htio iskljuciti, jer je kodiran, kodom ispod volana protiv otudenja. Što napraviti dalje, rekao je da je dekodiranje i postavljanje novog racunala u ovlaštenom servisu jako skupo.

CITROEN C4 – NOVI NOVCATI !!

Imam novi novcati citroen c4 (mjesec i pol, 4000 km). Od samog pocetka izmedu tocno 128 i 142 km na sat volan lagano vibrira. U servisu nisu znali što je jer da nigdje nema lufta pa su preventivno promijenili krajnike i dokrajnike medutim vibracije su ,iako malcice manje i dalje prisutne. Inace, kad "osluhujem" mislim da je vibracija pri vecim brzinama od 142 isto prisutna ali je toliko brza da se na volanu ne osjeti. Na forumima sam upoznao još par ljudi sa slicnim problemom kojega nisu uspjeli riješiti. O cemu se radi? Što još može biti uzrok da ovjes rezonira samo u tom brzinskom rasponu? Decki u servisu su fer ali vidim im po reakcijama da ni sami nisu sigurni što je. Za pretpostaviti je samo da se radi o tvornickoj konstrukcijskoj grešci. Trebam li se spremiti na pravnu bitku sa zastupnikom ili možda ima lijeka?

SKODA OCTAVIA – VECI BROJ OKRETAJA

Vlasnik sam Škode Octavia 1.9 TDI 81KW Combi Laurin & Klement (prešla oko 200.000km). Povremeno mi se desi da kod startanja motor dobije veci broj obrtaja (iako ne dodajem gas) iznad 1.200 o/min. Nakon nekog vremena ili pritiskom na papucicu gasa broj obrtaja spadne na normalu 900 o/min. Do sada mi se to nije dešavalo pa bih htio znati šta bi mogao biti uzrok i da li je opasno?
Drugo pitanje se odnosi na potrošnju goriva. Troši više nego prethodna Octavia (od 66KW) za cca. 1L. Iako sam cuo da bi trebalo da bude obratno. Potrošnja je oko 5.5-6.0L na otvorenom. Pokazivac potrošnje i stvarna potrošnja se razlikuju npr. Board Computer pokazuje da troši 4.2 L a stvarna potrošnja je iznad 5 L. U prethodnoj Octaviji (66KW) stvarna potrošnja i potrošnja na Board Computeru se poklapala. Šta je uzrok i može li se to regulisati?
Kakva je razlika izmedu motora od 66KW i od 81KW, jel to u koncepciji motora il je samo softverski? I koliko ovi motori mogu preci bez generalke uz normalno održavanje?