PEUGEOT 307 – ZAPINJE MJENJAC

Vlasnik sam Peugeota 307 s 1.4 motorom i u posljednje vrijeme imam mali problem s mjenjacem. Prilikom šaltanja iz 1. u 2. brzinu i iz 2. u 3. desi se da mjenjac nece uci u brzinu, ali nakon što pustim spojku i ponovo stisnem sve bude dobro i mijenja, radi normalno. Nikakvih cudnih zvukova prilikom šaltanja brzina, niti kod stiskanja spojke nema i sve vrijeme mjenjac radi normalno osim jednom u 5-6 dana kada se desi da tako zapne. Mislio sam mijenjati ulje mjenjaca jer je auto prešao 65.000 km u 3 godine, ali mislim da ovdje nije problem u ulju.

SKODA FABIA – NA PLIN KAŠLJE

Auto je Skoda Fabia 2002 1,4MPI 44kw
Kad motor radi na benzinu onda je sve u redu, ali kad prebacim na plin onda u razlicitim intervlima kašlje i podripava, nosio sam ga na servis i oni su promjenili svu instalaciju od plinskog uredaja, svjecice su kupljene od ovlaštenog distributera skode, i nemam ideju šta bi moglo da bude. Pomozite!!!

AUDI A6 – PROBLEM PRI PALJENJU

Posjedujem Audi A6 2.4 121kw (1999 serija motora AGA) imam cudan problem pri palenju, kada je motor hladan pali bez problema ali trokira dok se ne ugrije a kada je topao ne pali iz prve nego treba duže verglati. Ne pali iz prve takoder ako je parkiran nekoliko sati na jakom suncu. posijetio sam dva ovlaštena servisera medutim nisu pronašli ništa, jednom su mijenjali senzor temperature zraka a jednom bravu, ali sve u svemu ništa nisu riješili.

OPEL VECTRA 1,7 TD – CRNI DIM

Posjedujem Opel Vectru 1.7 TD. 60kw, 93/94 god sa isuzzu motorom. Zanima me koja je normalna radna temperatura motora? Primjetio sam da mi se motor pregrijava i temperatura na kazaljci mi pokazuje do 97-98 C stupnjeva što me zabrinjava. Takoder sam primjetio i da mi se hladenje motora pali na 95 C st. i radi 2-3 sekunde te se ponovno ugasi i tako opet svakih 40-60 sekundi dok mi za to vrijeme kazaljka pokazuje sve vecu temperaturu! Isto tako me brine i oblak crnog dima koji izlazi iz auspuha pri malo jacem gasu, u bocu rashladne tekucine nema ulja ali mi se napravi veliki pritisak u boci te se smanji razina vode za 3-4 dcl, primjetio sam i da mi pušta ulje oko brtve glave ali skoro zanemarivo!? Takoder me zanima i zašto mi slabo vuce tj ubrzava, pošto je TD, imam osjecaj kao da je obican dizelski motor? Koliko ja imam saznanja turbo bi se trebao paliti na oko 2500 okretaja/min ali ne osjetim nikakvu razliku, da li se možda varam? Što da radim u svezi mojih problema? Motor inace odlicno radi i pali od prve, kako se inace kaže "radi kao beba".

MERCEDES 220 E – REPARIRANA PUMPA ?

Imam problema sa pumpom Luxas, išao sam kod servisera, isti je preporucio repariranu pumpu, za koju je receno da je garancija godinu dana.Molim savjet dali je pametno stavljati repariranu pumpu.

OPEL VECTRA C – RAD PUMPE ZA GORIVO ?

Što se tice rada pumpe goriva dok auto radi na plinu, razgovarajuci s nekim automehanicarima i elektricarima mišljenja su ista kod sviju, dok je auto na plinu pumpa nema potrebe da radi. Sugriran mi je relej koji ce pumpu iskljuciti automatski kako se auto prebacuje na plin odnosno obrnuto na benzin. Pošto se i vi bavite ugradnjom plina, zanima me i Vaše mišljenje. Koja je svrha i ima li je da pumpa radi dok je auto na plinu.